Z ostatniej chwili
Komornicze Allegro. eSklep konkurencją dla sklepu stacjonarnego. Jak pokazać produkt, by zmaksymalizować jego sprzedaż. Rewolucja w e-zakupach

“Komornicze Allegro”. eSklep konkurencją dla sklepu stacjonarnego. Jak pokazać produkt, by zmaksymalizować jego sprzedaż. Rewolucja w e-zakupach

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Nadciąga “komornicze Allegro” – w sieci kupimy sprzęt zajęty przez komornika

Ministerstwo Sprawiedliwości podejmuje kolejną próba uruchomienia serwisu aukcyjnego, w którym każdy posiadacz internetu będzie mógł kupić różnego rodzaju sprzęt zajęty przez komornika, a nawet nieruchomości! Krajowa Rada Komornicza przewiduje start serwisu w przeciągu sześciu miesięcy.

Podobne rozwiązanie z dużym sukcesem funkcjonują już w Estonii, na Litwie, Łotwie czy Węgrzech, a wkrótce taka możliwość ma pojawić się także w naszym kraju. Jest to już zresztą kolejne podejście do stworzenia “komorniczego Allegro”, bo system miał wejść w życie jeszcze we wrześniu 2016 roku…

Więcej dowiesz się na: http://www.komputerswiat.pl

JAK SKLEPY E-COMMERCE MOGĄ KONKUROWAĆ ZE SKLEPAMI STACJONARNYMI

Wartość rynku e-commerce z roku na rok rośnie – zwiększa się ilość użytkowników dokonujących zakupów online oraz wartość transakcji. Handel stacjonarny jest, mimo wszystko, ogromnym rywalem dla właścicieli e-sklepów: jego wartość jest 10-krotnie wyższa, a sprzedaż dokonuje się w 27% częściej (średnia konwersja na finalizację zakupu wśród wszystkich osób wchodzących do sklepu).

Aby zwiększyć szansę, że klient zamieni najbliższy (czy ulubiony) sklep stacjonarny na zakupy online należy zadbać o to, by dostrzegł benefity płynące z tej decyzji. Mamy do dyspozycji szereg możliwości docierania do potencjalnych nabywców oraz niemalże nieograniczoną kreatywność reklamową…

Więcej dowiesz się na: https://when.pl

Siła grafiki sklepu, czyli jak pokazać produkt, aby zmaksymalizować jego sprzedaż

LANDING PAGE TO W DOSŁOWNYM TŁUMACZENIU STRONA LĄDOWANIA, STRONA, NA KTÓRĄ POTENCJALNY KLIENT WPADA JAKO PIERWSZĄ. Trzymając się porównania do sklepu w świecie rzeczywistym, jest to nasze przejście przez drzwi. Od tego co zobaczymy i poczujemy zależy cała dalsza interakcja ze sklepem. W ramach typowego sklepu możemy wyróżnić 4 główne typy stron lądowania. Jest to oczywiście strona główna, strona produktu, lista produktów i specjalnie przygotowana strona ofertowa. Tą ostatnią stosuje się często w przypadku większych i bardziej zorganizowanych kampanii. W tym wpisie chciałbym się skupić na osobach lądujących na kartach produktów z prostego powodu. Jest to najczęściej stosowany landing page w kampaniach e-commerce.

  1. PODEJŚCIE PSYCHOLOGICZNE

Wyobraźmy sobie proces. Klient widzi reklamę na Facebooku, która go zainteresowała i postanawia w nią kliknąć. Co się w tym momencie dzieje w głowie klienta. Po pierwsze myśli o przedmiocie z reklamy. Wzbudziliśmy jego zainteresowanie na tyle, że postanowił sprawdzić więcej informacji…

Więcej dowiesz się na: https://traffictrends.pl

Nadchodzi rewolucja w e-zakupach dzięki polskiej firmie

Nadchodzi rewolucja w zakupach e-commerce. Już wkrótce tradycyjne katalogi i ulotki, a nawet ekspozycje towarów mogą zostać wyparte przez rozszerzoną rzeczywistość. Może je zastąpić aplikacja zainstalowana na smartfonie, dzięki której jeszcze przed zakupem będziemy mogli obejrzeć, jak dana rzecz wpasuje się w naszą przestrzeń, np. kanapa w pokoju dziennym. Połączenie idei showroomingu z technologią AR pozwala na organizację ekspozycji szerokiej oferty bez konieczności dowożenia na miejsce realnych przedmiotów.

– ShoVRoom jest narzędziem wspomagającym sprzedaż, służy do prezentacji produktu, a właściwie całej gamy produktów wewnątrz jednej aplikacji. Możemy za jej pomocą prezentować nasze produkty w naturalnej przestrzeni, widzimy je w naszym rzeczywistym świecie, możemy wokół nich chodzić, możemy zmieniać wariacje – mówi w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Innowacje Damian Karczewski, współwłaściciel firmy Ignibit…

Więcej dowiesz się na: https://mambiznes.pl

Przewagę konkurencyjną w e-commerce zapewni rozwiązanie problemu tzw. „ostatniej mili”

W ostatnich latach i miesiącach następuje kolejny krok rewolucji w handlu internetowym, który w ciągu najbliższych 5-10 lat istotnie zmieni sposób, w jaki konsumenci kupują, a handlowcy organizują swoje firmy. Symbolem tego nowego trendu jest fakt, że obrót na chińskiej platformie Alibaba osiągnął w ciągu ostatniego „Dnia Singla” wysokość 7 mld dolarów – więcej niż tego dnia u jakiegokolwiek detalisty na świecie. Nie oznacza to, że sprzedawcy tradycyjni, w tym w szczególności żywności, są w tej walce bez szans. Ich bronią jest omnichannel i inwestycje w rozwiązania technologiczne, które pozwolą skrócić czas i poprawić jakość dostawy.

Znakiem zmian w handlu detalicznym są nasilające się bankructwa sieci handlowych. Na przykład w USA było ich w 2017 roku aż 21 podczas gdy, zarówno w 2015 i 2016 roku łącznie trzy razy mniej. Wśród ubiegłorocznych bankrutów znalazł się między innymi znany również w Polsce sprzedawca zabawek ToysRUs…

Więcej dowiesz się na: https://interaktywnie.com

Allegro zmienia powiadomienia o wpłatach od kupujących

Użytkownicy najpopularniejszej polskiej platformy aukcyjno-handlowej Allegro, oferujący za jej pośrednictwem swoje przedmioty wkrótce zaczną otrzymywać nowe powiadomienia o wpłatach od kupujących. Oprócz zmiany samego wyglądu tych powiadomień Allegro zmienia również system ewidencji numerów płatności.

Zamiast dotychczasowego kodu numerycznego identyfikującego daną płatność Allegro wprowadza system oznaczeń wykorzystujący cyfry w systemie szesnastkowym. Nie ulegną zmianie same metody płatności, kupujący w dalszym ciągu będą mogli korzystać z aktualnie dostępnych form uiszczania opłat za kupione przedmioty…

Więcej dowiesz się na: http://www.chip.pl

Klient w centrum uwagi. Eksperci o tym, jak rozkochać w e-commerce

Relacje z konsumentem w dobie cyfrowej są nie lada wyzwaniem. Jak dotrzeć do niego, zachęcić do skorzystania z produktów i usług, a przede wszystkim – zbudować trwałą relację? O tym opowiadają Wojciechowi Samborskiemu Eugenio Cassiano (SAP Hybris) oraz Tomasz Skórski (InterCars) i Marek Sodolski (ePoint) – prelegenci SAP Hybris Day 2018.

SAP Hybris Day to konferencja w całości poświęcona innowacjom, technologii i e-commerce stawiająca konsumenta na pierwszym miejscu. Tegoroczna edycja odbyła się pod hasłem Klient w centrum uwagi w warszawskim DH Vitkac. Wzięło w niej udział ponad 100 ekspertów. Nowy Marketing objął patronat nad tym wydarzeniem…

Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl

Ten biznes szybko rośnie – jedzenie online będzie warte w Polsce 322 mln dolarów

Według prognoz Statista obroty światowego rynku dostaw jedzenia (Food Delivery) wyniosą około 121,8 mld dolarów w 2018 r. W ciągu najbliższych czterech lat przychody mają rosnąć rocznie o 17,7 proc., co w konsekwencji przyniesie obrót wynoszący 234,2 mld dolarów w 2022 roku. Te dane ilustrują rosnącą popularność zamawiania jedzenia przez internet.

Na dynamiczny wzrost rynku dostaw jedzenia, bo w tempie około 20 proc. rocznie, wskazuje amerykańska firma doradcza McKinsey & Company. Prognozy Statista dla Polski są imponujące. Oczekuje się, że krajowy rynek dostaw jedzenia (Food Delivery) wzrośnie średnio nawet o 22,9 proc. rocznie osiągając w 2022 roku wartość 322 mln dolarów. Rynek dostaw jedzenia zamawianego przez internet (Online Takeway) stanowi największy segment tej branży. Szacuje, że w 2018 roku jego obroty osiągną wartość 134 mln dolarów. Co sprawia, że coraz chętniej korzystamy z dostaw jedzenia?

Więcej dowiesz się na: https://interaktywnie.com

10 sposobów na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym

Większość właścicieli sklepów internetowych zdaje sobie sprawę z faktu, że oprócz codziennych czynności, takich jak obsługa klienta, uzupełnienie stanów magazynowych czy kompletowanie i wysyłka zamówień – warto zadbać też o promocję i reklamę.

Nie każdy jednak wie, jak zrobić to skutecznie i na co zwrócić uwagę, aby podjęte działania przyniosły zamierzony efekt. Jako że konkurencja na rynku e-commerce stale rośnie, potrzeba coraz więcej czasu i pracy, aby odnieść sukces w biznesie online. W tym artykule przedstawiam 10 praktycznych porad dla właścicieli e-sklepów, jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym…

Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl

Zapomnijcie o bonach zakupowych! Jest rewolucyjny system nagradzania

Systemy wsparcia sprzedaży i budowania lojalności klientów to całe tygodnie spędzone na formalnościach i tworzeniu zaplecza. A gdyby tak udało się to wszystko ograniczyć do minimum? A spersonalizowane mechanizmy byłyby dostępne niemal od ręki? Brzmi nieprawdopodobnie?

Jeśli szukasz dynamicznych rozwiązań, przyjrzyj się WOW Gift.

WOW Gift – to proste!

Na całym świecie ludzie chętnie obdarowują się prezentami. Lubią je dawać, a jeszcze bardziej przyjmować. Nie tylko w życiu prywatnym, ale i biznesowym. Bez względu na to, czy chodzi o upominki dla pracowników jako dodatek do premii, czy gifty dla klientów za dokonane zakupy…

Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl

O Legiobiznes.pl

Legiobiznes.pl
Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

6 elementów obsługi klienta w e-commerce. Reklama sklepu online. Planowanie contentu w sklepie internetowym pod kątem seo

6 elementów obsługi klienta w e-commerce. Reklama sklepu online. Planowanie contentu w sklepie internetowym pod kątem seo

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]6 elementów obsługi klienta w e-commerce Przyszedł czas na kolejny …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

DARMOWE OGŁOSZENIA