Z ostatniej chwili
Która platforma społecznościowa będzie dobra dla Twojego sklepu Jak samodzielnie zwiększyć ruch w sklepie online Jak wypozycjonować sklep
Która platforma społecznościowa będzie dobra dla Twojego sklepu Jak samodzielnie zwiększyć ruch w sklepie online Jak wypozycjonować sklep

Która platforma społecznościowa będzie dobra dla Twojego sklepu? Jak samodzielnie zwiększyć ruch w sklepie online? Jak wypozycjonować sklep?

Która platforma społecznościowa będzie dobra dla Twojego sklepu internetowego?

Nie ma wątpliwości, że media społecznościowe to obecnie kluczowe narzędzie marketingowe. Każda firma może wiele zyskać, jeśli zbuduje na nich swoją obecność. Nie inaczej jest w przypadku sklepów internetowych.

Z którego zatem serwisu społecznościowego korzystać, jeśli chcesz pozyskać nowych klientów? Tego dowiesz się w tym artykule…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak samodzielnie zwiększyć ruch w sklepie online?

Budżet się kończy, a konwersji wciąż za mało? Zobacz, co możesz bezpłatnie lub tanio zrobić, aby zwiększyć ruch organiczny w Twoim sklepie internetowym, a co za tym idzie, obroty i zyski Twojej firmy. Jak sprawić, aby jeszcze więcej internetowych przechodniów weszło do Twojego sklepu i wyszło z zakupami? Oto zbiór porad dla sklepów online od A do Z.

Blog posty i poradniki

Content marketing to zbiór kluczowych działań, które wspierają pozycjonowanie sklepu internetowego. Dobrze prowadzony firmowy blog, e-booki, poradnikiwebinary i wideo konferencje online, interesujący newsletter i e-mail marketing wymagają dużego nakładu pracy, ale mogą stać się inwestycją na lata, stając się Twoim prywatnym bankiem fraz i słów kluczowych. Podobnym wsparciem dla SEO i popularności Twojego sklepu może być firmowy podcast lub kanał na YouTube z poradnikowymi vlogami…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak wypozycjonować sklep internetowy?

Pozycjonowanie sklepu internetowego jest niezbędną czynnością, o którą należy zadbać chcąc sprzedawać w sieci. Jak się do tego zabrać? Od czego zacząć? Pozycjonowanie najczęściej zaczynamy od analizy i wyszukiwania słów kluczowych. To właśnie pod kątem tych słów kluczowych sklep zostanie zoptymalizowany i będzie pozycjonowany. Przejdźmy przez ten proces krok po kroku.

Działania on-site i off-site

Pozycjonowanie podzielić można na dwa główne typy działań: on-site i off-site. Działania on-site obejmują wszystko to, co robimy w ramach pozycjonowania bezpośrednio na stronie – czyli w kodzie źródłowym strony oraz w jej treściach. W ich skład wchodzi między innymi…

Więcej dowiesz się u źródła >

Czy warto wybrać platformę Sky-Shop do prowadzenia swojego sklepu internetowego?

Wiele przedsiębiorców, którzy posiadają swoje sklepy internetowe, zastanawia się nad przekazaniem swoich dotychczas realizowanych funkcji innym podmiotom. Chodzi tutaj głównie o wybór gotowych oprogramowań do prowadzenia swojego sklepu internetowego. Jednym z nich jest platforma Sky-Shop. Czym charakteryzuje się to rozwiązanie, jakie ma zalety i wady oraz czy w ogóle warto korzystać z tej platformy?

Czym tak w ogóle jest platforma Sky-Shop?

Sky-Shop to jedno z płatnych oprogramowań, które stanowi platformę zarówno do prowadzenia sklepów internetowych, jak i sprzedaży swoich produktów czy usług na Allegro lub eBay i Dropshippingu. Co prawda, Sky-Shop nie jest tak popularną platformą, jednak posiada zwiększające się grono odbiorców. Co istotne, najważniejszą cechą, która zyskuje względy większości użytkowników, jest to, że właśnie ta platforma oferuje możliwość przenoszenia danych ze wszystkich skryptów…

Więcej dowiesz się u źródła >

OLX wprowadza płatności online, ale nie są to jedyne zmiany

Zarejestrowani użytkownicy serwisu z ogłoszeniami lokalnymi OLX otrzymali wczoraj na swoje skrzynki email wiadomości dotyczące zmian w regulaminie, które wejdą w życie już 9 września 2020 roku. Znacząca część nowości dotyczy kategorii Praca, jednakże istotą zmian jest wprowadzenie płatności online za zakupy w ramach serwisu OLX.

To oznacza zauważalny wzrost bezpieczeństwa samych użytkowników usługi. Od teraz transakcje realizowane na odległość, czyli bez opcji odbioru osobistego, będą w pewnym stopniu zabezpieczone przed oszustwami. Mało tego, nowy regulamin określa również kwestię wysyłki przedmiotów wraz z konkretnym przedziałem czasowym, co jest na plus dla oceny OLX…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak stracić Klienta w sklepie internetowym w 5 sekund?

Różne badania wskazują, że od 40% do 70% zakupów przez internet nie dochodzi do skutku. Dlaczego? Dlaczego tracisz Klientów w swoim sklepie online? Dlaczego odchodzą do konkurencji? Zobacz, jak stracić Klienta w sklepie internetowym w kilka sekund i co poprawić, aby zwiększyć ilość finalizowanych zamówień.

Konieczność zakładania konta w sklepie online przed złożeniem zamówienia

Użytkownicy często rezygnują z zakupów i porzucają swoje koszyki, jeśli nie mogą złożyć zamówienia jako “Gość”. Nie każdy z nas od razu chce zakładać konto. Za pierwszym razem bardzo często zamawiamy “na próbę”, a jeśli produkt i obsługa nam się spodobają, dopiero wtedy zakładamy konto w danym sklepie…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak założyć własny sklep internetowy? 9 kroków!

Rynek e-commerce rośnie od wielu lat – wraz z rozwojem nowoczesnych technologii. Jednak to rok 2020 był przełomowy – w skali globalnej e-biznes zanotował ponad 16-procentowy przyrost, a można się spodziewać, że to dopiero początek. Pandemia koronawirusa sprawiła, że coraz więcej konsumentów chętnie zamawia on-line. Ponieważ na rynku pojawiło się więcej klientów, można oczekiwać, że i otworzył się potencjał dla nowych sklepów internetowych! Ale jak założyć własny sklep internetowy? Dowiedz się, w jaki sposób to zrobić krok po kroku.

Internet jest najbardziej przyszłościowym kanałem sprzedażowym – co do tego nie ma najmniejszych wątpliwości. Bez względu na to, na jakim polu prowadzisz działalność, możliwość dotarcia do klienta bez ograniczeń lokalizacyjnych daje Ci ogromną przewagę konkurencyjną. Warto ją wykorzystać – zwłaszcza, że dziś założenie e-sklepu jest prostsze niż jeszcze kilka lat temu…

Więcej dowiesz się u źródła >

Kampanie na Facebooku, a sprzedaż w sklepie stacjonarnym – wszystko co musisz wiedzieć

W obecnych czasach oczywiste jest, że użytkownicy internetu coraz chętniej i częściej wykorzystują jego wszystkie możliwości do poszukiwania informacji o produktach lub usługach, zanim finalnie zdecydują się je zakupić. Większa część z nas woli upewnić się, czy dany produkt będzie spełniał nasze oczekiwania, gdzie można go kupić lub po prostu czy jest wart naszych pieniędzy.

Wykorzystując odpowiednie formy reklamy online i dostępne zaawansowane narzędzia, marketerzy są w stanie analizować ilość takich zdarzeń i sprawdzać realny wpływ tych reklam na sprzedaż w sklepie stacjonarnym na podstawie danych, a nie domysłów. A jak sprawdzać skuteczność kampanii na Facebooku pod kątem konwersji offline? Tego dowiesz się z poniższego artykułu…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak analizować porzucone koszyki?

Porzucone koszyki to problem nawet najlepiej działającego biznesu e-commerce. Większość sklepów internetowych nie umie sobie z nimi poradzić i tracą zainteresowanych klientów. Tymczasem problem można prosto rozwiązać. Zanim jednak zacznie się wdrażać program naprawczy, warto przeanalizować porzucone koszyki. Pozwoli to poznać przyczynę porzucenia, a przez to znaleźć lepsze rozwiązanie. Czym i jak analizować porzucone koszyki?

Czym są porzucone koszyki?

Z problemem porzuconych koszyków spotykają się głównie biznesy działające w sieci. W sklepach stacjonarnych praktycznie one nie istnieją – rzadko można spotkać koszyk na środku supermarketu, do którego nikt się nie przyznaje, a który wypakowany jest zakupami…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polska na szarym końcu europejskiego rankingu cyberbezpieczeństwa 77% internautów …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA