Z ostatniej chwili
Funkcjonalność strony internetowej. Nagłówki a pozycjonowanie – jak tworzyć nagłówki SEO Jak przygotować stronę 404 Co to jest URL
Funkcjonalność strony internetowej. Nagłówki a pozycjonowanie – jak tworzyć nagłówki SEO Jak przygotować stronę 404 Co to jest URL

Funkcjonalność strony internetowej. Nagłówki a pozycjonowanie – jak tworzyć nagłówki SEO? Jak przygotować stronę 404? Co to jest URL?

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Funkcjonalność strony internetowej – dlaczego warto o nią dbać?

Jeśli masz własną stronę internetową, to z pewnością zastanawiasz się, co zrobić, by przyciągała odbiorców i pracowała dla Ciebie jak najlepiej. Czynników, które na to wpływają, jest bardzo wiele, a jednym z najważniejszych jest jej funkcjonalność. Sam z pewnością zauważyłeś, że niektóre strony internetowe są bardziej przyjazne i łatwiej się po nich poruszać, a inne z kolei są tak dziwnie skonstruowane, że znalezienie potrzebnych informacji wymaga sporo samozaparcia. Za te wrażenia odpowiada funkcjonalność strony internetowej, o którą jako właściciel strony www bez wątpienia powinieneś zadbać. Zobacz dlaczego to takie ważne.

User experience ma coraz większy wpływ na ranking Google

Lista czynników rankingowych, od których zależy pozycja w Google, jest bardzo długa. Jedni mówią o 200, a inni nawet o 300 drobnych elementach, które składają się w całość, jaką jest pozycja na liście wyników wyszukiwania (tzw. SERP). Lista ta ulega ciągłym zmianom, a ich częstotliwość jest uzależniona od update’ów algorytmu wyszukiwarki. Przy każdej takiej zmianie niektóre czynniki zyskują na znaczeniu, a inne stają się coraz mniej istotne…

Więcej dowiesz się u źródła >

Nagłówki a pozycjonowanie – jak tworzyć nagłówki SEO?

Jednym z najważniejszych elementów działań on-site przy pozycjonowania strony internetowej jest optymalizacja treści. Nie wystarczy samo napisanie i opublikowanie tekstu. Należy go jeszcze odpowiednio sformatować, nadać mu właściwej struktury. Kluczową rolę podczas optymalizacji treści odgrywają nagłówki, a konkretnie ich odpowiednia hierarchia. Dlaczego i w jaki sposób należy stosować nagłówki?

Dlaczego tekst SEO powinien posiadać nagłówki?

Zacznijmy od tego, po co w ogóle są potrzebne nagłówki w tekście pisanym pod pozycjonowanie. Kwestię tę należy rozpatrywać na dwóch płaszczyznach. Nagłówki są bowiem ważne zarówno dla robotów wyszukiwarki, jak i samego użytkownika strony…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak przygotować stronę 404, aby konwertowała?

Przeglądając zasoby Internetu, można natknąć się na różne ciekawe niespodzianki. Czasem treść zawarta w serwisie nijak ma się do naszych oczekiwań, a innym razem strona, do której miał nas zaprowadzić konkretny link, zupełnie nie istnieje. Użytkownikowi wyświetla się wówczas strona 404, czyli informacja o błędzie.

Dlaczego pojawia się strona 404?

Szukasz ważnych informacji lub produktów, po wpisaniu hasła w pole wyszukiwania otrzymujesz długą listę wyników, decydujesz się na to, by kliknąć wybrany link i nic. Zamiast strony z atrakcyjną ofertą natrafiasz na komunikat o błędzie 404, mówiący o tym, że żądana strona nie istnieje…

Więcej dowiesz się u źródła >

Co to jest URL? Twórz adresy URL przyjazne SEO. Wszystko, co warto wiedzieć o adresach stron!

Co to jest URL? Najczęściej określany jest jako: link, adres www, adres strony i informuje o lokalizacji interesujących nas materiałów i zasobów. Chcesz dowiedzieć się więcej na temat adresów URL? Poniżej znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania!

Co to jest URL? Definicja

URL (z ang. Uniform Resource Locator) to jednolity lokalizator zasobów w internecie. Mówiąc prościej, to adres witryny oraz jej składowych, który ułatwia dostęp do publikowanych w sieci treści…

Więcej dowiesz się u źródła >

CO TO JEST TECHNICZNE SEO? POZNAJ NAJWAŻNIEJSZE KROKI OPTYMALIZACJI TECHNICZNEJ STRON

Zawsze podkreślamy złożoną naturę pozycjonowania – nie tylko składa się w wielu etapów, po części powtarzalnych, ale poszczególne działania można również różnie zakwalifikować. Najczęściej dzielimy SEO na on-site i off-site. Dziś omówimy jeszcze inną kategorię pozycjonowania stron – techniczne SEO. Co to takiego i jakie działania obejmuje? Zobacz nasz przewodnik.

CO TO JEST TECHNICZNE SEO?

Techniczne SEO obejmuje działania optymalizacyjne w obrębie strony internetowej, z wyłączeniem treści. Celem optymalizacji technicznej jest ułatwienie robotom wędrowania po stronie. Nie dla robotów są jednak strony internetowe, dlatego równie istotne są potrzeby i komfort użytkowników. Tu możemy podać przykłady takich działań jak przyspieszenie ładowania się strony, wdrożenie szyfrowanego połączenia czy też chociażby przystosowanie strony do wyświetlania się prawidłowo na urządzeniach mobilnych…

Więcej dowiesz się u źródła >

5 POWODÓW, DLA KTÓRYCH WARTO ŁĄCZYĆ POZYCJONOWANIE I GOOGLE ADS

Czy warto jednocześnie prowadzić kampanię SEO i Google Ads? Zamiast zastanawiać się, która taktyka będzie lepsza, warto połączyć siły pozycjonowania i reklam PPC. Nie tylko nie dojdzie do kanibalizacji reklam, a wręcz przeciwnie – zwiększysz szanse na dotarcie do klienta, zbudujesz o nim bogatą bazę wiedzy i zoptymalizujesz budżet. Zobacz, dlaczego warto łączyć SEO i PPC.

CZYM RÓŻNI SIĘ PPC OD SEO?

SEO, czyli pozycjonowanie polega na budowaniu wysokich pozycji strony w Google poprzez optymalizację. Chociaż efektem jest widoczność w bezpłatnych wynikach wyszukiwania, nie jest to bezpłatne działanie. Budżet przeznaczamy na optymalizację strony: techniczną, treści, optymalizację offsite, analitykę, a także na działania, które mają zwiększyć szanse na pozyskanie sprzedaży z ruchu…

Więcej dowiesz się u źródła >

Pozycjonowanie long-tail – na czym polega pozycjonowanie na długi ogon

Każdy, kto zdążył się już zapoznać z podstawowymi założeniami i działaniem pozycjonowania strony w wyszukiwarce z pewnością napotkał również na termin „long tail”, czyli po polsku „długi ogon”. Jak wiadomo zestaw fraz kluczowych, na jakie pozycjonuje się strona, jest zazwyczaj mocno zróżnicowany – może zawierać zarówno krótkie i ogólne frazy, jak i bardziej szczegółowe. Te drugie to właśnie nic innego jak frazy na długi ogon, czyli takie, które są zlepkiem kilku słów, od kilku do nawet kilkunastu. Pozycjonowanie z użyciem tego typu fraz jest zawsze polecane przez specjalistów i ekspertów w dziedzinie SEO, lecz w zasadzie dlaczego?

Dlaczego pozycjonowanie na długi ogon się opłaca?

Osoba, która nie miała wcześniej styczności z SEO, patrząc po statystykach dowolnego narzędzia analitycznego, może wpaść w zakłopotanie. Biorąc pod uwagę miesięczną ilość wyszukiwań przez użytkowników, może się zdarzyć, że będzie ona wyższa w przypadku fraz ogólnych, czyli krótkich, przez co mogłoby się wydawać, że dzięki właśnie nim strona zyskuje duży zasięg w wynikach organicznych wyszukiwarki…

Więcej dowiesz się u źródła >

Bootstrap 3 – czy jeszcze używany?

Czy wersja 3 dalej jest używana? Czy może wersja 4 poprzez szereg ulepszeń i zmian pozwoliła zapomnieć o swoim poprzedniku? W poniższym wpisie dowiesz się co wniosła i co zmieniła wersja 4.

Krótko o Bootstrap

Bootstrap był przez długi czas wiodącym wyborem milionów programistów front-endowych. Ta platforma typu open source umożliwia projektantom witryn internetowych i programistom front-endowym łatwe tworzenie wysoce responsywnych i dobrze wyglądających nowoczesnych witryn internetowych. W roku 2013 uruchomiono Bootstrap 3, a następnie w 2017 roku pojawił się Bootstrap 4…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA