Mapy ciepła i ich zastosowanie w analityce strony internetowej
Witryna internetowa, aby generowała ruch i pozyskiwała konwersje, powinna spełniać potrzeby użytkowników – zawierać interesujące treści, być czytelna i intuicyjna oraz odznaczać się wysoką użytecznością. Czasami powiększenie przycisku call to action lub przeniesienie istotnych informacji nieco wyżej w strukturze strony pomaga zwiększyć współczynnik konwersji o kilka procent. Jak sprawdzić oczekiwania internautów? Wystarczy posłużyć się mapą ciepła w analityce internetowej.
Co to są mapy ciepła? Słów kilka o sposobach śledzenia zachowania użytkowników
Mapy ciepła (ang. heat maps) to metoda graficznej prezentacji danych dotyczących zachowania użytkowników na stronie internetowej…
Czytaj więcej na: https://www.artefakt.pl
Ile wie o Tobie Google?
Nie ma nic za darmo. Także w Internecie. Tam, gdzie nie musisz płacić przelewem, zapłacisz swoimi danymi. Zresztą, jeśli decydujesz się na korzystanie z danych usług, wyrażasz na to zgodę. Nie tylko Facebook gromadzi wiele informacji na Twój temat. Google także wie o Tobie dużo, wystarczy, że używasz Chrome, Map czy YouTube. Sprawdź, jak trafne są zebrane informacje.
Moja aktywność
Gdy korzystasz z usług Google, może zostać to zapisane. Po przejściu do Google Moja Aktywność możesz usunąć historię z konta, a także sprawdzić inną aktywność, która została zapisana…
Czytaj więcej na: https://redseo.pl
NAJLEPSZE NARZĘDZIA E-MARKETINGU. CZĘŚĆ 2 – JAK ANALIZOWAĆ PROFIL LINKÓW?
Jednym z najważniejszych elementów pozycjonowania stron jest zarządzanie profilem linków przychodzących. Jednocześnie jest to element działań najbardziej narażony na karę Google. Specjaliści, którzy odpowiadają za pozyskiwanie linków, muszą więc starannie analizować profil linków przychodzących do strony. Służą do tego narzędzia, które omówimy w tym artykule.
Jak analizować profil linków przychodzących?
W zależności od tego, jakie narzędzie wybierzemy do analizy linków, możemy obserwować wiele zmiennych, określających ich jakość i pośrednio także bezpieczeństwo…
Czytaj więcej na: https://widoczni.com
Co powinna zawierać strona główna, aby przyciągać odbiorców?
Poznaj nie tylko to, co powinna zawierać strona główna, ale także dowiedz się, jaki cel ma realizować. Wtedy można łatwiej skomponować elementy strony.
Strona główna to bardzo ważna część serwisu, z którą użytkownicy zazwyczaj spotykają się podczas pierwszej wizyty na stronie. Tak naprawdę może zawierać tak wiele różnych elementów, że łatwo przekombinować i po prostu przesadzić.
Poniekąd jest to również swego rodzaju streszczenie marki lub strony, więc pasuje do niej praktycznie wszystko, co może zawierać typowa strona internetowa. Jest to więc bardzo uniwersalna część serwisu.
Nie oznacza to jednak, że trzeba na niej zamieścić wszystko, co nam wpadnie do głowy. Sprawdźmy zatem, co powinna zawierać strona główna, aby przyciągnąć uwagę odbiorcy…
Czytaj więcej na: http://mobiletry.com
Nowy panel AdWords – podsumowanie zmian i nowości
Nowy panel AdWords jest już dostępny dla wszystkich reklamodawców. To duża rewolucja, ponieważ przeszedł on nie tylko metamorfozę wizualną, ale został wzbogacony o nowe funkcje, raporty i podsumowania. Ma również ładować się o 20% szybciej od poprzedniego interfejsu, co powinno usprawnić pracę nad kampaniami. Obecnie możemy przełączać się między nowym i dotychczasowym panelem w dowolnym momencie. Stary interfejs zostanie wyłączony na początku 2018 roku, więc warto przyzwyczajać się już do nowszej wersji.
Co znajdziemy w nowym panelu AdWords? Czy korzysta się z niego łatwiej niż z poprzedniego? W tym artykule podsumowujemy nasze doświadczenia…
Czytaj więcej na: https://www.artefakt.pl
7 rzeczy, których klienci nienawidzą w Twojej firmie.
Mówi się, że rutyna jest największym wrogiem bezpieczeństwa w pracy. Niestety dotyczy to również branży marketingowej, bo przez nadmiar obowiązków lub codzienną monotonię łatwo możesz zacząć popełniać błędy, z których nie będziesz zdawać sobie sprawy. W tym tekście zwrócę uwagę na 7 typów zachowań, których nie lubią Twoi klienci.
Przed przystąpieniem do egzaminu na prawo jazdy każdy przyszły kierowca udaje się do szkoły jazdy, gdzie może wsiąść do samochodu i z niebieską tabliczką „L” na dachu włączyć się do ruchu drogowego…
Czytaj więcej na: https://sprawnymarketing.pl
Jak uniknąć problemów z mailingiem w okresie Świąt?
Niemal połowa polskich konsumentów przegląda i kupuje świąteczne prezenty online – takie dane wynikają z badania przeprowadzonego przez firmę Darkony. Sytuację tę powinny wykorzystać sklepy internetowe, które w tym czasie mogą znacząco zwiększyć swoją sprzedaż.
Kluczem do sukcesu jest skuteczne dotarcie z ofertą do klienta. Czy w okresie świątecznym, kiedy wysyłka maili reklamowych jest większa niż zwykle, jest to w ogóle możliwe? Jakich kanałów komunikacji należy użyć?
Przygotuj ofertę świąteczną z odpowiednim wyprzedzeniem!
Firma Deloitte szacuje, że w tym roku Polacy na święta przeznaczą około 1100 zł…
Czytaj więcej na: https://www.emarketing.pl
JAK PODPIĄĆ GOOGLE ANALYTICS DO NASZEJ STRONY?
Zanim zaczniemy podejmować działania związane z optymalizacją oraz pozycjonowaniem naszej strony internetowej warto zatrzymać się na chwilę i zapewnić naszej witrynie podstawowe narzędzia oferowane przez giganta z Mountain View. Unikniemy dzięki temu wielu problemów związanych z optymalizacją strony oraz będziemy mogli skutecznie poznać profil naszego użytkownika.
Podpięcie Google Analytics
Google Analytics – darmowy kombajn analityczny udostępniony z końcem 2005 roku, przez firmę Google. Uzyskamy dzięki niemu następujące korzyści…
Czytaj więcej na: https://wolfbrothers.net
One page kontra SEO
Strony typu one page to rozwiązania, które znacząco zyskały na popularności w ostatnich kilku latach. Stosowane początkowo głównie jako landing pages, tzw. strony docelowe – proste strony poświęcone ściśle sprofilowanej tematyce – np. rekrutacji do danej firmy – od pewnego czasu znajdują swoje zastosowanie w naprawdę różnorodnych obszarach.
Coraz częściej według tego rodzaju standardów projektowane są także rozbudowane strony produktowe lub nawet całe witryny firmowe. Wraz z tą tendencją pojawiają się także coraz większe wątpliwości dotyczące reakcji Google na strony tego typu.
O czym właściwie mowa?
Zgodnie z nazwą one pages to strony, których orientacja ma charakter pionowy – są one scrollowane w osi pionowej: góra-dół, a wszystkie informacje na nich zawarte znajdują się na jednej stronie. To dużo bardziej uproszczona, od tradycyjnej witryny, formuła prezentowania treści. Jej zaletą z pewnością jest czytelność, zgodność z aktualnymi standardami desingnu oraz wysoka intuicyjność…
Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl