Na jaki typ ruchu wpływa pozycjonowanie?
Decyzja o rozpoczęciu pozycjonowania strony zwykle związana jest z chęcią poprawy jej widoczności wynikach organicznych. Jeśli jednak spojrzeć na ten proces szerzej, okazuje się że zyskać można wiele więcej. Ruch na stronie to nie tylko Google, ale również m.in. Social Media, linki z for i blogów oraz wizyty bezpośrednie. Tylko co do tego ma SEO?
Czym jest SEO dla Twojej marki?
Na kompletny proces pozycjonowania składa się wiele elementów, takich jak:
- optymalizacja treści na stronie,
- tworzenie nowych, unikalnych i wartościowych treści,
- uporządkowanie struktury strony,
- pozyskiwanie linków zewnętrznych…
W jaki sposób zbudować silną markę w internecie?
Bez korzystania z internetu nie da się obecnie zbudować marki, która jest rozpoznawana przez szerokie grono klientów. Stwierdzenie to jest dość oczywiste, ale nie oznacza to, że wszyscy przedsiębiorcy dobrze pojmują jego sens. Nie da się budować marki w oderwaniu od wirtualnej rzeczywistości oraz jej potrzeb. Co więcej, wirtualny świat w dużym stopniu rządzi się swoimi własnymi prawami. Musimy zatem stale monitorować rozwój naszej marki oraz to, jak jest ona postrzegana w sieci. Jedynie w ten sposób będziemy w stanie reagować na wszystkie zmiany, zarówno te pozytywne, jak i negatywne.
Monitorowanie marki w sieci
Każda informacja, która tylko raz znajdzie się w internecie natychmiast zaczyna żyć własnym życiem. Również informacje o naszej marce rozchodzą się własnymi torami, których nie zawsze jesteśmy w stanie kontrolować. Można jednak zastosować odpowiednie kroki, aby nieustannie monitorować markę w internecie…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak reagować na negatywne opinie klientów?
W jaki sposób radzić sobie niepochlebnymi komentarzami klientów? Jak prowadzić fanpage i kontrolować negatywne opinie klientów? Posłuchaj rozmowy z Moniką Czaplicką w 227. odcinku podcastu Mała Wielka Firma.
Więcej dowiesz się u źródła >Kampanie reklamowe na YouTube – podstawowe informacje
Liczbę odbiorców YouTube szacuje się na około 2 miliardy osób, które codziennie oglądają wiele godzin udostępnionych na stronie filmów, generując tym samym miliardy wyświetleń. Szacuje się, że co minutę na serwisie YouTube pojawia się 300 godzin nowych materiałów wideo. Sprawiło to, że strona pod względem zasięgu i ilości wyświetleń zostawia w tyle wiele światowych stacji telewizyjnych. Liczba oglądających i generujących wyświetlenia stała się więc kolejną grupą użytkowników Internetu obok, które ciężko przejść firmom zajmującym się na co dzień reklamą. Po niżej kilka słów wyjaśnienia na temat przygotowania pierwszej kampanii wideo w Google Ads.
Profil filmów zamieszczonych na YouTube daje marketerom nieograniczone możliwości kierowania reklam. Poradniki, śmieszne filmy, vlogi, pełnometrażowe filmy czy relację na żywo tworzą bardzo zróżnicowaną społeczność. Przed przygotowaniem kampanii poznajmy podstawowe formaty wideo dostępne w YouTube…
Więcej dowiesz się u źródła >21 najistotniejszych zmian w wyszukiwarce Google w 2018
Jeżeli chodzi o zmiany zachodzące w algorytmie wyszukiwarki oraz powiązanych z nią usługach i produktach Google, pewnym można być jednego – było, jest i będzie ich całe mnóstwo każdego roku. Nie inaczej minął pod tym względem rok 2018. W naszej infografice przedstawiamy 21 najważniejszych nowości, ulepszeń i aktualizacji związanych z Google, które miały największy wpływ na SEO. Jeśli Waszym zdaniem w poniższym podsumowaniu minionych 12 miesięcy zabrakło jakiegoś istotnego wydarzenia, dajcie znać w komentarzu.
Więcej dowiesz się u źródła >Jak zadbać o jakość treści na swojej stronie?
O tym, że wysoka jakość treści zamieszczanej na stronie to niezwykle istotna rzecz dla przedsiębiorcy prowadzącego w sieci działalność. Dobrze przygotowana pod względem merytorycznym strona internetowa pozwala na znaczne wyprzedzenie konkurencji i zdobycie wielkiej popularności wśród potencjalnych klientów.
Wielu właścicieli stron internetowych ulega ciągłej pokusie traktowania wszystkich swoich treści jako lepszych od pozostałych. Często nie jesteśmy w stanie dostrzec licznych błędów i niedoskonałości naszej własnej pracy. Z drugiej strony, bardzo łatwo przychodzi nam negatywne ocenianie innych i wytykanie im wszystkich niedociągnięć. Takie myślenie to pułapka, z której jak najprędzej należy uciec. Z nastawieniem tego typu nigdy nie ocenimy należycie tego, czy nasza strona stoi na faktycznie wysokim poziomie i czy jest w stanie zatrzymać potencjalnego użytkownika na dłużej. Nie każdego stać na zatrudnienie wykwalifikowanego pracownika, który byłby odpowiedzialny za tworzenie profesjonalnych treści czy ocenianie jakości strony. Każdy może jednak zdobyć nieco wiedzy na temat przygotowywania treści, które są na faktycznie wysokim poziomie. Najlepiej jest oczywiście zacząć od podstaw…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak zadbać o pozytywny wizerunek firmy lub produktu w internecie?
Reklamowanie się w internecie w dużym stopniu różni się od działań marketingowych w „rzeczywistym” świecie. W sieci trzeba przede wszystkim budować mocną markę, bowiem wszystkie opinie na temat jakości danych usług czy produktów rozchodzą się tu błyskawicznie. Klienci przed skorzystaniem z konkretnej oferty bardzo często szukają w sieci właśnie opinii na jej temat i na ich podstawie podejmują decyzje.
W skutecznej reklamie internetowej istotną kwestią jest uświadomienie sobie, jak wielką rolę odgrywają tu opinie. Niektórzy klienci przy wybieraniu dla siebie oferty kierują się wyłącznie nimi, nie zwracając tak wielkiej uwagi na cenę czy specyfikację techniczną danego produktu. Szczególnie często przekonują się o tym osoby prowadzące sklepy internetowe. Pomimo atrakcyjnej oferty i dogodnych cen na samym początku bardzo ciężko jest zdobyć klientów – właśnie z powodu braku opinii na swój temat…
Więcej dowiesz się u źródła >