Wizytówka – najbardziej niedoceniany produkt reklamowy?
Mały kawałek papieru może powiedzieć więcej o naszej firmie, niż jesteśmy w stanie sami przekazać klientowi. Dlaczego więc nie przywiązujemy do nich należytej wagi?
W poszukiwaniu inspiracji do tego wpisu w pierwszej kolejności sięgnęłam po własny wizytownik. Kilka lat w branży, kilkadziesiąt odbytych spotkań biznesowych, kilka większych i mniejszych konferencji marketingowych, targi designu… W rezultacie powstała całkiem spora kolekcja wizytówek. Ku mojemu rozczarowaniu, nie znalazłam wśród nich żadnej, która przykułaby moją uwagę…
Czytaj więcej na: https://dailyweb.pl
Jak Zorganizować Biznes w Marketingu Afiliacyjnym
Marketing afiliacyjny wymaga pracy. To nie jest to sposób na szybki zysk. Prawdę mówiąc, prawdopodobnie nigdy nie będziesz naprawdę bogaty, ale możesz z tego dobrze żyć – jeśli włożysz w to odpowiednią ilość pracy. Jednym z najważniejszych czynników sukcesu w marketing afiliacyjnym jest organizacja. W przeciwnym razie Twoje wysiłki mogą okazać się ogromną stratą czasu, z niewielkim zyskiem lub całkowicie bez powodzenia.
Zorganizowanie firmy partnerskiej nie jest trudne. Istnieją trzy ważne elementy wymagające uwagi – plan marketingowy, codzienny harmonogram i organizacja informacji. Przyjrzyjmy się bliżej każdym z tych elementów.
Plan marketingowy
Jeśli nie masz planu marketingowego, nie możesz prowadzić działalności w dziedzinie marketingu afiliacyjnego. Należy zauważyć, że słowo „marketing” znajduje się w samej nazwie stanowiska „Affiliate Marketer”. Twoim zadaniem jest wprowadzanie do obrotu produktów lub usług należących do innej firmy lub osoby. Twój plan marketingowy jest zasadniczo Twoim planem biznesowym, a bez niego nie jesteś w stanie działać…
Czytaj więcej na: https://socialmedia.pl
Reklama 365 dni w roku
Znacie film „Stażyści”? W branży mówi się o nim, że to najdłuższa reklama marki, jaką kiedykolwiek zrobiono. No, cóż kto lepiej zna sposoby na reklamę, jak nie Google. Zastanawialiście się kiedyś, jak to zrobić w swojej firmie? 12 miesięcy, 365 dni w roku. Tyle działa Wasza reklama dzięki firmowym kalendarzom.
Nośnik reklamy
Kalendarz to doskonały nośnik reklamowy. 252 dni roboczych w roku patrzymy na niego w biurze. Co zrobić by przykuwał wzrok?
Pełna gama uszlachetnień
Piękna grafika, to klucz do sukcesu. Twój kalendarz może stać się małym dziełem sztuki. Tajemnica tkwi w uszlachetnieniach. Folia mat, błysk, lakier high gloss i drip off. Te ostatnie to wyjątkowe, nowe rodzaje uszlachetnień dostępne tylko w drukarni internetowej Chroma.pl…
Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl
Nowe oznaczenie plików PDF w wynikach Google
Wygląd wyników wyszukiwania ulega nieustannym zmianom. Często są to drobne, niemal niewidoczne poprawki, jakie w niewielkim stopniu usprawniają korzystanie z wyszukiwarki. Czasem jednak pojawiają się koncepcje, które sprawiają, że używanie Google staje się znacznie wygodniejsze.
Kilka dni temu na Twitterze pojawił się screen – można na nim zauważyć nową funkcjonalność w wynikach wyszukiwania na urządzeniach mobilnych…
Czytaj więcej na: https://www.widzialni.pl
5 sposobów na wykorzystanie marketing automation w Twojej firmie
Chcąc pozyskiwać klientów przez Internet, musisz posiadać plan działania. Obecnie bardzo rzadko zdarza się sytuacja, w której internauta zaraz po wejściu na stronę dokonuje na niej konwersji. Wynika to z tego, że większość osób robi coś równolegle (np. przegląda stronę konkurencji), jest rozproszona innymi mediami. Właśnie z tego powodu powinieneś się zastanowić nad tym, co zrobić, aby wyciągnąć jak najwięcej z ruchu, który dociera na Twoją stronę, np.: zbieraj adresy e-mail czy też numery telefonu odwiedzających i w ten sposób uzyskuj mikrokonwersje, które na dalszym etapie promocji mogą prowadzić do sprzedaży. Na przeciw wychodzą tu narzędzia automatyzujące marketing.
Poniżej przedstawiam 5 rzeczy, które możesz zrobić na swojej stronie, wykorzystując Marketing Automation. Dzięki tym informacjom będziesz mógł zwiększyć konwersje lub pozyskać dane użytkowników Twojej strony, aby pozostać z nimi w kontakcie…
5 sposobów na wykorzystanie marketing automation w Twojej firmie
Czytaj więcej na: https://www.silence.pl
Jak tworzyć kampanie reklamowe, aby podbić serca konsumentów?
Już za kilka dni odbędzie się Imagination Day, podczas którego eksperci, artyści i twórcy z całego świata podzielą się z publicznością swoim bezcennym doświadczeniem. Jedną z prelegentek jest Dorota Rakowska z Samsung Electronics, która przed wydarzeniem odpowiedziała nam na kilka pytań.
20 listopada w Multikinie Złote Tarasy odbędzie się Imagination Day – wydarzenie organizowane przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Podczas niego 10 przedstawicielek branży kreatywnej, organizacji pozarządowych i szeroko rozumianego biznesu opowie uczestnikom o swoich zawodowych wyzwaniach, kreatywnych kampaniach reklamowych oraz tym, co je inspiruje…
Czytaj więcej na: https://socialpress.pl
MARKETING INTERNETOWY W NIEMCZECH
Pierwsza część artykułu „Reklama i promocja firmy w Niemczech” była przeglądem ogólnych informacji dotyczących promocji na rynku naszych zachodnich sąsiadów. Aby móc zagłębić się w temat sieciowego marketingu w Niemczech potrzebny jest kolejny artykuł, tym razem opisujący poszczególne elementy wpływające na sukces promocji w internecie.
MARKETING INTERNETOWY W NIEMCZECH – KLUCZ DO SUKCESU TWOJEJ FIRMY
Aby dobrze zrozumieć specyfikę wszystkich elementów, mogących nam pomóc w promocji marki w niemieckiej przestrzeni sieciowej należy odwołać się do najważniejszych działań mogących mieć wpływ nie tylko na sprzedaż jako taką, ale także na budowanie świadomości marki. Wśród nich na wyróżnienie zasługują…
Czytaj więcej na: https://www.ltb.pl
Który kolor klika się najlepiej? O marketingu barw
Aż 85% decyzji konsumenckich podejmowanych jest na podstawie oceny koloru. Jak zoptymalizować kolorystykę poszczególnych elementów strony internetowej i co wspólnego ma nowa kampania eBay z Instytutem Pantone?
MOC KOLORU CTA
Postaw na wyrazisty przycisk call-to-action. Wpłynie to na konwersję. Zbadano, że zmiana koloru przycisku CTA z zielonego na czerwony spowodowała wzrost konwersji o 31%. Kontrast przycisku z tłem musi być wysoki – nie stosuj elementów CTA spójnych z szablonem kolorystycznym Twojej witryny. Aby jak najmocniej uwypuklić interesujący nas fragment strony, warto skorzystać z koła barw – wzornik pozwoli odpowiednio skontrastować kolory. Wybieramy kolory dopełniające, czyli te znajdujące się naprzeciw siebie. Możemy więc śmiało połączyć niebieski z pomarańczowym…
Czytaj więcej na: http://semahead.pl
Analizujesz ruch na stronie? Oto 7 najczęściej popełnianych błędów
Analizowanie ruchu na stronie jest bez wątpienia bardzo ważnym krokiem, który może przynieść wiele korzyści. Analizy internetowe mówią nam bowiem o tym kim są odwiedzające daną stronę osoby, a także czego szukają i jakie podstrony najbardziej je interesują. Takie informacje mogą być bardzo przydatne. Jednak jeśli nie wyciągamy z analiz właściwych wniosków możemy przysporzyć też sobie więcej kłopotów niż pożytku – poznajmy 7 najczęściej popełnianych błędów i przyjrzyjmy się bliżej całemu tematowi.
Właściwa analiza ma wielkie znaczenie
Aby móc dokonać właściwej analizy, a późniejszym czasie dokonywać odpowiednich kroków i podejmować właściwe decyzje należy przede wszystkim korzystać ze specjalnych narzędzi, które mają za zadanie ułatwić całą sprawę. Otóż Google Analytic to narzędzie, które znane jest chyba większości osób zajmujących się analizowaniem ruchu na stronach…
Czytaj więcej na: https://blog.seosklep24.pl
Radosław Miśkiewicz (TBM Sp. z o.o.): Marki, które łączą świat realny z wirtualnym, mają szansę, by zyskać sympatię odbiorców w otaczającym ich świecie digital
Na temat marketingu dziecięcego, komunikacji kierowanej do matek, trendów w tej komunikacji oraz o lojalności konsumenckiej rozmawiamy z Radosławem Miśkiewiczem, Wiceprezesem TBM Sp. z o.o..
Przekąski „Tygryski” są bardzo proste w produkcji i mają w swojej kategorii sporą konkurencję. Jak wyróżnić się na rynku z takim produktem?
Rynek chrupek kukurydzianych jest częścią składową obszernego segmentu przekąsek słonych i słodkich. Grupą docelową naszej marki są kobiety między 25, a 45 rokiem życia z dziećmi w wieku 0-11 lat…
Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl
Działania contentowe, dzięki którym zrekrutujesz idealnego pracownika z branży IT
Programiści są jednymi z najbardziej poszukiwanych specjalistów na rynku pracy. Firmy IT walczą o tych najbardziej doświadczonych, a ci z kolei mogą dyktować warunki. Jak więc działy HR, w swoich działaniach rekrutacyjnych, mogą budować wizerunek wśród potencjalnych kandydatów?
W branży IT mamy do czynienia z rynkiem pracownika. To pracodawca, by upolować najlepszych kandydatów, musi najpierw do nich dotrzeć, a później zaprezentować się jak najlepiej. Tym bardziej, że branża IT jest tą, w której pracy poszukuje się biernie. Pracodawca ma przyciągnąć pracownika, a nie na odwrót. Dlatego rekruterzy muszą w przemyślany (strategiczny) i nierzadko kreatywny sposób wyławiać z rynku pożądanych pracowników. A od czego zacząć?…
Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl