Kolejne zmiany w Google! Tym razem zupełnie nowy panel użytkownika
Google w trosce o poprawę prywatności swoich użytkowników wprowadza nową odsłonę Mojego konta. Głównym celem zmiany jest poprawa usability i skłonienie użytkowników do bardziej aktywnego korzystania z ustawień konta. Według zapowiedzi nowa wersja panelu ma być dostępna globalnie jeszcze w tym tygodniu.
Re-design będzie obejmował zwiększone dostosowanie do ekranów dotykowych, tak aby poprawić wygodę korzystania z niego na wszystkich typach urządzeń. Nowy panel da także lepszy ogląd na wszystkie produkty Google, z jakich korzysta użytkownik wraz z jego danymi w obrębie każdego z nich…
Czytaj więcej na: https://dailyweb.pl
Dane o użytkownikach mobilnych to coraz cenniejszy towar dla marketerów
61 proc. posiadaczy smartfonów zagląda do swojego urządzenia w 5 minut po przebudzeniu – wynika z badania Deloitte Global Mobile Consumer Survey. Nasze urządzenia mobilne stały się źródłem anonimowych informacji o naszym życiu, zainteresowaniach czy geolokalizacji, a ilość generowanych przez nie danych ma do 2021 roku przekroczyć połowę zettabajta rocznie – twierdzą analitycy z Cisco. Z badań IAB wynika, że w Polsce aż 79 proc. internautów w wieku 15+ korzysta ze smartfonów. Co to oznacza? Ogromną szansę dla marketerów.
Według badania Kantar Public, w Polsce dostęp do Internetu ma 63 proc. społeczeństwa. To o 15 proc. mniej niż w Czechach i o 18 proc. mniej niż w Niemczech. Z kolei raport McKinsey & Company donosi, że 8 na 10 internautów nad Wisłą jest w posiadaniu smartfona. Urządzenia mobilne zadomowiły się u nas na dobre i wszystko wskazuje na to, że ich popularność będzie nadal rosnąć…
Czytaj więcej na: https://interaktywnie.com
Trafny dobór słów kluczowych pod SEO
Umiejętność doboru odpowiednich słów kluczowych przyda Ci się bez względu na to, czy współpracujesz z agencją seo, czy też planujesz samodzielnie pozycjonować swoją stronę. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że Twój biznes jest promowany w najbardziej korzystny dla Ciebie sposób. Poniżej prezentujemy wskazówki, które pozwolą Ci na prawidłowy dobór słów kluczowych.
Odpowiednie dopasowanie słów kluczowych
Przede wszystkim frazy kluczowe muszą odzwierciedlać Twój biznes. Nie ma sensu pozycjonować się na frazy, które nie mają związku z tym, co oferujesz. Prawdę mówiąc, takie działanie nie przyniosłoby i tak większego sukcesu. Faktycznie kiedyś było to możliwe, jednak obecnie Google całkiem nieźle broni się przed takimi praktykami.
Czytaj więcej na:http://rocketmedia.pl
Czy skuteczny tekst SEO musi być długi?
Odpowiedź na to pytanie tylko pozornie jest prosta. Temat content marketingu i dobrych treści na stronę powraca na naszym blogu nieustannie, wielokrotnie też wspominaliśmy o tym, że teksty powinny być długie, jeśli mają działać i wpływać na widoczność naszej strony w Google. Ale co to właściwie znaczy? Czy długie teksty wystarczą, by zapewnić nam wymarzone wysokie pozycje?
Długi czyli jaki?
Nie ma żadnych wątpliwości, że długie teksty to czynnik niezwykle ważny. Większa ilość tekstu jest związana z dobrymi wynikami – strona, która nie oferuje odwiedzającym ją internautom oraz robotom wyszukiwarki wiele więcej ponad dane kontaktowe i wymienioną w podpunktach ofertę ma naprawdę małe szanse na przebicie się w SERP, nie mówiąc już o spektakularnych sukcesach. Nie oznacza to jednak, że dłuższy tekst zawsze wygra z krótszym. Wiadomo nie od dziś, że algorytm Google staje się coraz mądrzejszy (nie waham się użyć tego słowa!), co sprawia, że SEO to szereg skomplikowanych działań i nie ma tutaj cudownych recept, bo każdy przypadek jest inny…
Czytaj więcej na: https://blog.clearsense.pl
Jak zarządzać marketingiem w trudnych czasach?
Zgodnie z opublikowanym raportem TOP 200 za 2016 rok, polski rynek ICT pierwszy raz od wielu lat był mniejszy niż roku poprzedzającym. I to całkiem sporo, ponieważ spadek przychodów wyniósł 3,4%. W dwudziestopięcioletniej historii raportu tylko raz dynamika rynku zaświeciła się na czerwono. Miało to miejsce w 2009 roku, a spadek przychodów wyniósł 10%.
Przyczyn tej sytuacji, prawdopodobnie, jest wiele, jednak nie będziemy ich analizowali i komentowali. To miejsce, czyli nasza strefa wiedzy, poświęcone jest marketingowi i sprzedaży i tym właśnie się zajmiemy.
Jak można poradzić sobie ze spadkiem dynamiki rynkowej?
Jaką politykę, strategię marketingową powinniśmy stosować w takiej sytuacji? Wśród firm działających na rynku ICT obserwujemy kilka sposobów radzenia sobie z mniejszą koniunkturą…
Czytaj więcej na: http://www.leadfactory.pl