Optymalizacja tekstu pod kątem SEO
Już dawno odeszliśmy od stosowania archaicznych zasad polegających na tym, aby trzymać się ściśle określonego zagęszczenia słów kluczowych na stronie. W tej chwili najważniejszy jest użytkownik i to, aby treści publikowane w serwisie były merytoryczne i prezentowały wysoką jakość.
Optymalizacja tekstu pod kątem SEO
Już dawno odeszliśmy od stosowania archaicznych zasad polegających na tym, aby trzymać się ściśle określonego zagęszczenia słów kluczowych na stronie. W tej chwili najważniejszy jest użytkownik i to, aby treści publikowane w serwisie były merytoryczne i prezentowały wysoką jakość. O optymalizację najlepiej zadbać na etapie ostatnich szlifów (za wyjątkiem wyboru głównego tematu artykułu), chyba że materiał jest opracowywany przez osobę z doświadczeniem w kwestii SEO. W przeciwnym wypadku treść może być sztucznie nasycana powtórzeniami tych samych słów…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak dobrze wykorzystać e-mail marketing w czasach kryzysu?
Kiedy piszę te słowa, spiker w radiu wspomina o tym, że mamy pierwszy dzień jesieni 2022. Dziwny czas. Jesteśmy kilka dni po wypowiedzi prezydenta Rosji w sprawie mobilizacji wojsk. Mamy wojnę w Ukrainie, kryzys energetyczny, inflację. To wszystko może zapowiadać kryzys gospodarczy, jakiego do tej pory nie widzieliśmy. I choć brzmi to złowrogo, nie mam na celu Cię przestraszyć. Jedynie wskazać, że na ciężkie czasy należy się odpowiednio przygotować.
Dlatego w tym artykule skupię się na działaniach marketingowych, które należy jak najszybciej przedsięwziąć. Po to, by móc wyjść obronną ręką z trudnej sytuacji, z którą wszyscy będziemy się mierzyć.
Więcej dowiesz się u źródła >Czym jest SEO, a czym pozycjonowanie? Jaką rolę pełnią w procesie budowania marki strony internetowej?
Słyszysz raz SEO, a raz pozycjonowanie i nie wiesz, czym te dwa określenia różnią się między sobą?
Szukasz odpowiedzi na pytanie, jak ustawić procesy w ramach działań SEO oraz pozycjonowania, aby Twoja strona zaczęła generować nowych klientów z wyszukiwarki Google?…
Więcej dowiesz się u źródła >
https://www.cryptomining.com.pl/wydanie-poziomow-boost-midasa/
UOKiK przedstawia rekomendacje dotyczące oznaczania reklam w social mediach
Prezes UOKiK wydał rekomendacje dotyczące oznaczania treści reklamowych przez influencerów w mediach społecznościowych.
Dokument ma stanowić wsparcie zarówno dla użytkowników social mediów, jak i twórców internetowych, współpracujących z nimi agencji reklamowych i reklamodawców…
Więcej dowiesz się u źródła >Zamieszanie po wprowadzeniu raportu HTTPS w Google Search Console
W zeszłym tygodniu Google dodał nowy raport HTTPS do Search Console, a wraz z nim pojawiło się wiele nieporozumień związanych z konkretnym błędem: „Protokół HTTPS jest nieprawidłowy i może uniemożliwiać indeksowanie”. Taki błąd można spotkać w trakcie sprawdzania konkretnych adresów URL w Search Console w sekcji „Sprawdzanie adresu URL”.
Oto jak wygląda taki błąd…
Więcej dowiesz się u źródła >Starsze wersje WordPress stracą wsparcie dla aktualizacji zabezpieczeń
WordPress ogłosił, że 1 grudnia 2022 roku wersje 3.7 – 4.0 stracą wsparcie dla aktualizacji zabezpieczeń. Instalacje, których dotyczy problem, będą wyświetlać stałe powiadomienie, którego nie można odrzucić.
Aktualizacje zabezpieczeń to poprawki przygotowane w celu blokowania określonych krytycznych luk w zabezpieczeniach…
Więcej dowiesz się u źródła >