Z ostatniej chwili

Playlista Spotify w Messengerze. LTV – promocja na Facebooku. Mało wykorzystywane możliwości Instagramu

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

No wreszcie coś przydatnego – układaj z innymi playlisty Spotify bezpośrednio w Messengerze

Zaprezentowane podczas konferencji f8 nowości przynoszą rezultaty. Zaktulizowana platforma dla deweloperów oferuje nowe możliwości integracji usług i aplikacji z komunikatorem Facebooka, czego efektem jest tak udana funkcja, jak wspólne układanie playlisty z utworów Spotify bezpośrednio w Messengerze.

Wspólny wyjazd albo nadchodząca impreza – to dwa przykłady, które przychodzą mi jako pierwsze do głowy na proste zastosowanie nowości od Spotify. Trzeba przyznać, że jest to pierwsza od dłuższego czasu nowinka, która pokazuje, że Spotify mogło nie zatracić swojej dynamiki działania i pomysłowości. Szykuje się powrót do formy i regularne aktualizacje? Miejmy nadzieję.

Grupowe playlisty Spotify w Messengerze

Wprowadzona do Messengera nowość dostępna jest w tym samym miejscu, co pozostałe dodatki. Po tapnięciu na „plusik” wybieramy ikonkę Spotify. Na nowootwartym panelu ujrzymy już wcześniej oferowaną funkcję szybkiego podzielenia się piosenką, ale u dołu ekranu umieszczono skrót do opcji tworzenia playlisty. Musimy oczywiście nadać jej odpowiednią nazwę i chwilę później pojawi się możliwość wysłania jej do konkretnej osoby lub grupy osób…

Czytaj więcej na: http://antyweb.pl

LTV – nowa możliwość promocji na FB

Nowinka, która powinna przypaść do gustu wielu marketerom. Facebook wprowadza LTV, czyli całkowita wartość klienta (lead’a). A co dokładnie kryję się pod tym pojęciem:

LTV (lifetime value), czyli jeden z parametrów związanych z klientami, który mówi, jak dużo i jak często wydają oni w Twojej firmie w ciągu całej Waszej relacji. Pozyskanie osób o wysokiej wartości LTV może być droższe, ale zapewnia większe korzyści w długim terminie…

Czytaj więcej na: https://dailyweb.pl

7 najciekawszych trików do Instagrama

Korzystamy z Instagrama? Prawie na pewno tak. Czy znamy wszystkie jego możliwości? Prawie na pewno nie! Oto siedem ciekawych funkcji tej aplikacji, o których warto wiedzieć.

Instagram – znana aplikacja mobilna do zdjęć i jednocześ­nie fotograficzny serwis społecznościowy – udostępnia sporo ciekawych możliwości. Oprócz znanych wszystkim filtrów zawiera też narzędzia pozwalające na całkiem przyzwoitą edycję zdjęć, dzięki którym możemy ulepszyć nasze fotografie.

Fotki możemy publikować jako kilkustronicowe posty lub tworzyć kolekcje, możemy robić ze zdjęć kolaże i nagrywać filmy poklatkowe. Aplikacja wzorem Snapchata umożliwia publikację krótkotrwałych treści, a także prowadzenie transmisji na żywo. W dodatku możemy skorzystać ze śmiesznych nakładek – filtrów twarzy – które ubarwią nasze posty i relacje. Komputer Świat pokaże najciekawsze funkcje Instagrama.

Gdy filtr to za mało

Jeśli wygląd zdjęcia po zastosowaniu filtra nas nie zadowala, przejdźmy do edycji. Tu znajdziemy ciekawe funkcje i narzędzia (patrz ramka obok) – zobaczmy, jak z nich korzystać.

1. Klikamy na

by dodać zdjęcie do Instagrama. Wybieramy GALERIA, by wybrać obraz z galerii smartfona lub ZDJĘCIE, by zrobić zdjęcie. Klikamy na Dalej.

2. Wybieramy jeden z filtrów.

Następnie naciskamy EDYTUJ, by przejść do instagramowego edytora zdjęć. Narzędzia znajdują się w nim na przewijanym pasku pod zdjęciem, a także powyżej.

3. By poprawić wyrazistość zdjęcia, wybieramy narzędzie Lux . Suwakiem określamy siłę działania filtra. Klikamy na GOTOWE.

4. Wybieramy Nasycenie i przesuwając suwak w lewo, nieznacznie zmniejszamy nasycenie kolorów…

Czytaj więcej na: http://www.komputerswiat.pl

O Legiobiznes.pl

Legiobiznes.pl
Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Facebook grozi, że przestanie działać w Europie. Nadchodząca zmiana w statystykach Facebooka. Facebook usuwa limit tekstu 20% na reklamach

Facebook grozi, że przestanie działać w Europie. Nadchodząca zmiana w statystykach Facebooka. Facebook usuwa limit tekstu 20% na reklamach

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Facebook grozi, że przestanie działać w Europie Europejskie organy regulacyjne …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

DARMOWE OGŁOSZENIA