Coraz chętniej korzystamy z internetu mobilnego. Jesteśmy na 6. miejscu w Europie
W Polsce rośnie zużycie transferu danych na urządzeniach mobilnych. Jesteśmy już na szóstym miejscu w Unii Europejskiej. To ważny trend, który w najbliższych latach wprowadzi jeszcze większe zmiany do usług oferowanych klientom.
Polska znajduje się na szóstym miejscu pod względem korzystania z Internetu mobilnego – wynika z danych UKE zawartych w najnowszym raporcie NIK „Gospodarowanie częstotliwościami przeznaczonymi dla telekomunikacji, radiofonii i telewizji”. Na czele znalazła się Finlandia, Dania i Szwecja, a za nami takie kraje jak Francja, Wielka Brytania czy Niemcy…
Czytaj więcej na: https://interaktywnie.com
4 rzeczy, które drażnią użytkownika Twojej strony
Co sprawia, że strona nie jest atrakcyjna użytkownika? Co sprawia, że szary Kowalski, po chwili przebywania na Twojej stronie stwierdzi, że ona go bardziej drażni, jak pozwala na znalezienie właściwych informacji?
Jest oczywiście szereg badań na ten temat, parametr „współczynnika odrzuceń” doczekał się, podejrzewam, niejednej pracy doktorskiej. Nie chcę się dzisiaj tutaj zagłębiać w szczegóły. Chcę w prosty, przejrzysty sposób zakomunikować, co strony dalej robią źle. Oto 4 rzeczy, które irytują najbardziej…
Czytaj więcej na: https://dailyweb.pl
SEO dla korporacji – inhouse czy outsourcing?
Tytułowy problem z pewnością nurtuje menedżerów każdego szczebla. Wprowadzenie nowych produktów i usług na rynek wymaga wszak właściwych narzędzi. Ponadto, nowość musi najpierw trafić do działu marketingu, który od początku do końca zaplanuje strategię i będzie czuwał nad spójnością przekazu reklamowego we wszystkich kanałach (TV, radio, prasa, internet). Dzisiaj skupimy się na tej części media planu, która zawiera obecność marki w internecie, a szczególnie w wynikach organicznych wyszukiwania Google. Wyróżniliśmy już dwa podejścia w tytule, którą może wybrać korporacja, czas przyjrzeć się jakie mają one wady i zalety.
SEO inhouse w korporacji
Struktury zarządzania w korporacji mogą się od siebie oczywiście różnić, natomiast najczęściej wygląda to od “góry” następująco: top management jest odpowiedzialny za podejmowanie kluczowych decyzji, potem management średniego strzebla, który jest odpowiedzialny za realizację zadań powierzonych przez top management…
Czytaj więcej na: https://marketingdlaludzi.pl
Optymalizacja kampanii e-marketingowej okiem agencji
eCommerce dziś niemal dla każdego stoi otworem. Branże, które do niedawna kurczowo trzymały się tradycyjnej formy reklamy, teraz lgną do Internetu. A ich przedstawiciele, prosząc agencję o ofertę, zderzają się z pojęciami, o których do tej pory nie mieli pojęcia. Największym zaś zaskoczeniem dla nich jest czasochłonność projektu, a konkretnie stałe prace w nim wykonywane. Czym jest zatem optymalizacja kampanii e-marketingowej i dlaczego jest tak istotna?
„To naprawdę tyle kosztuje?”
Tego pytania właściwie nigdy nie zadano mi wprost. Najczęściej jednak o to chodzi klientom, gdy mówią, że są zaskoczeni liczbą godzin zawartą w wycenie…
Czytaj więcej na: https://digitalhill.pl
Nowy wygląd Google AdWords dostępny dla wszystkich
Narzędzie do tworzenia oraz zarządzania reklamami w formie linków sponsorowanych w wyszukiwarce – Google AdWords – zostało niecały rok temu udostępnione wybranym użytkownikom w zupełnie odmienionej formie. Oprócz szaty graficznej narzędzie to zyskało także kilka dodatkowych funkcji. Obecnie nowy wygląd Google AdWords jest już dostępny dla wszystkich reklamodawców. Co nowego można w nim znaleźć?
Nowy wygląd Google AdWords dla wszystkich
Firma Google ogłosiła na swoim blogu, że narzędzie do zarządzania reklamami w wyszukiwarce zyskało nowy wygląd oraz dodatkowe funkcje i są one widoczne dla każdego użytkownika…
Czytaj więcej na: https://www.emarketing.pl
5 powodów, dla których warto przeprowadzić audyt SEO
Audyt SEO jest często niedoceniany przez właścicieli stron i nierzadko traktowany jako fanaberia. Jednak prawidłowo przeprowadzona analiza strony, której zalecenia zostaną wdrożone, może dać witrynie porządnego kopa do przodu. Przeważnie szybki wzrost pozycji nie jest możliwy bez dobrego audytu SEO. Z tego też powodu naszą współpracę zwykle zaczynamy właśnie od niego. Jest to także świetny wstęp do tego, by sprawdzić agencję i jej pomysły na dalszą obsługę strony.
Poznaj stan swojej witryny
Audyt SEO dla strony to jak regularny przegląd techniczny samochodu. Niby można jeździć i bez niego, jednak lepiej nie narażać się na to, że auto odmówi nam posłuszeństwa gdzieś w trasie. Nie inaczej jest z witryną internetową…
Czytaj więcej na: http://rocketmedia.pl
Rozszerzenie promocji w Google AdWords
Już od jakiegoś czasu wszyscy możemy używać rozszerzenia promocji. Dziś mamy piątek 13. i wiele sklepów wprowadza trzynastoprocentowe rabaty z tej okazji, to idealny dzień na przetestowanie rozszerzenia promocji!
Rozszerzenie promocji to dodatkowa linijka tekstu w naszej reklamie, która informuje potencjalnych klientów o trwającej właśnie akcji promocyjnej. Na naszych smartfonach rozszerzenie będzie dodatkowo wyróżnione przez obecność, z lewej strony, ideogramu ticketa lub hangtaga, które zazwyczaj informują o promocjach w tradycyjnych sklepach offline. Niestety, w desktopowej wersji reklamy zobaczymy jedynie pogrubione „Okazja:” przed właściwą treścią rozszerzenia…
https://www.devagroup.pl/blog/rozszerzenie-promocji-w-google-adwords
Czytaj więcej na: https://www.devagroup.pl
Transformacja cyfrowa to priorytet
Coraz więcej polskich firm to rozumie. To ważne, bo stawianie na takie innowacje może być kluczowe w osiągnięciu rynkowego sukcesu.
Jedna na cztery polskie firmy bierze sobie za jeden z priorytetów inwestycje w automatyzację powtarzalnych procesów (24 proc.), jedna na trzy – w sztuczną inteligencję (36 proc.), a ponad połowa – w Internet Rzeczy (60 proc.). Tak wynika z badania „Digital IQ. Cyfrowy wyścig firm” PwC.
Za trzy lata liczby te mają zaś wynosić odpowiednio: 44, 53 i 62 proc. To wyraźnie pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa są zainteresowane wdrażaniem nowych technologii, które mogą być kluczowe dla ich rynkowej pozycji w przyszłości…
Czytaj więcej na: http://www.benchmark.pl
Antyprawa marketingu
Marketing sam w sobie nie jest prostą sztuką – podstawowe pojęcia, zakres i zasady są powszechnie dostępne i znane ekspertom. Wyjątkowo proste stało się również „podglądanie” innych marek i czerpanie od nich pomysłów i inspiracji.
Nie brak również kreatywnych agencji, testujących coraz to nowe pomysły i możliwości, chociażby technologiczne czy digitalowe. Pojawia się jednak pytanie, czy w odniesieniu do marek z wyższej półki zastosowanie mają te same zasady co w marketingu tradycyjnym? Nic bardziej mylnego!…
Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl