Pozycjonowanie czy AdWords – która forma promocji w internecie jest lepsza?
Tradycyjne reklamy – billboardy, ulotki, spoty radiowe i telewizyjne zaczynają przegrywać z promocją w internecie. Pogoń za klientem podejmującym coraz częściej decyzje zakupowe dzięki wyszukiwarce, wymaga wsparcia marketingu internetowego – np. pozycjonowania lub reklam AdWords. Która z tych form jest lepsza? Czym różni się SEO od PPC? Sprawdź, jaki rodzaj promocji w internecie pomoże Ci skutecznie realizować cele biznesowe.
Czym różni się pozycjonowanie od reklam AdWords?
Głównym celem działań SEO jest poprawa pozycji strony internetowej na wybrane frazy w organicznych (naturalnych) wynikach wyszukiwania…
Czytaj więcej na: https://www.artefakt.pl
Jak poważna awaria centrum danych OVH wpłynie na pozycjonowanie?
Wczorajszy poranek upłynął pod znakiem awarii, która dosłownie sparaliżowała sporą cześć światowego Internetu. Wiele europejskich stron oraz usług sieciowych po prostu nie działało. Niedostępne były witryny, które korzystają z hostingu OVH lub dostawców usług wykorzystujących ich infrastrukturę. Właściciele takich stron zaczęli się więc zastanawiać, czy awaria wpłynęła na ich pozycjonowanie.
Czwartek upłynął dla nich bowiem pod znakiem niedziałających stron internetowych. Zaznaczmy, że awaria dotyczyła m. in. pkp.pl, jakdojade.pl czy wirtualnemedia.pl i innych stron, z których codziennie korzystają miliony Polaków…
https://www.blog.altemedia.pl/3990/jak-powazna-awaria-centrum-danych-ovh-wplynie-na-pozycjonowanie
Czytaj więcej na: https://www.blog.altemedia.pl
46 tricków jak zwiększyć konwersje na Twojej stronie
Jeśli sprzedajesz produkt lub usługę, to z pewnością jesteś niewolnikiem pojęcia określanego jako – konwersja. Oczywiście spektrum jest szersze, ale to nie ma znaczenia w kontekście dzisiejszych, bardzo wartościowych porad.
Serwis websitebuilder.org przygotował jedną z ciekawszych infografik, jakie ostatnio miałem przeglądać. Otóż składa się ona z 46 porad w jaki sposób zwiększono efekt konwersji w poszczególnych przypadkach. Oczywiście w zamierzeniu, mają one mają zainspirować i Was…
Czytaj więcej na: https://dailyweb.pl
Pozycjonowanie i optymalizacja plików pdf – co zrobić aby były widoczne w wyszukiwarce?
Temat optymalizacji strony i zwiększania jej widoczności w wyszukiwarce porusza się zazwyczaj w odniesieniu do strony głównej i podstron danego serwisu. Istnieje jednak wiele branż, które do przekazywania informacji swoim odbiorcom wykorzystują pliki pdf. Czy pozycjonowanie plików pdf jest możliwe? Choć mogłoby się wydawać, że sposób ten nie przynosi profitów stronie internetowej, to dotychczasowe doświadczenia mówią zupełnie coś innego. Odpowiednio zoptymalizowane pliki pdf wpływają na pozycję domeny w wynikach wyszukiwania.
O tym jak przygotować pliki pdf, aby ich pozycjonowanie było możliwe piszemy w dzisiejszym artykule. #wiemyjak…
Czytaj więcej na: https://www.eactive.pl
Tutorial: Skuteczne poszukiwanie linków z Marketing Miner oraz Majestic
Podstawą każdej techniki budowania linków jest dokładne i skuteczne ich poszukiwanie. Bardzo ważne jest również, abyś jako właściciel strony internetowej poznał rynek docelowy.
W większości przypadków poszukiwanie linków jest ściśle związane z metodą tworzenia linków. Na przykład, chcesz przekazać produkt blogerom, musisz więc znaleźć blogera w swojej niszy. Albo potrzebujesz listy wszystkich uniwersytetów w pobliżu Nowego Jorku, ponieważ chcesz zaproponować im współpracę.
Każda inteligentna osoba zajmująca się budowaniem linków wie, że musi mieć przegląd portfolio witryny internetowej, a także musi o nie zadbać (aktualizować, dodawać nowe interesujące witryny itp.). Jeśli nie zautomatyzujesz tego procesu, może on długo potrwać.
Chciałbym Wam pokazać, jak przeprowadzić poszukiwania linków przy użyciu Marketing Miner i Majesticw zaledwie pięć minut…
Czytaj więcej na: https://blog.majestic.com
Przejście ze strony mobilnej na responsywną – wytyczne Google
Co raz więcej osób korzysta dzisiaj z różnorodnych urządzeń mobilnych, dlatego też to właśnie po stronie właścicieli danych stron internetowych leży zapewnienie dostępności do odpowiednich ich formatów. Znane każdemu strony www występować mogą w wersjach standardowych, a także nieco „lżejszych” czyli mobilnych. To właśnie taka wersja stron dedykowana jest użytkownikom urządzeń mobilnych takich jak smartfony czy też tablety.
Strony responsywne – co to oznacza?
Znacznie lepszym rozwiązaniem okazują się być wersje responsywne stron internetowych – w takim wypadku strona sama dostosowuje się do rodzaju urządzenia i jego rozdzielczości…
Czytaj więcej na: https://blog.seosklep24.pl