Pozycjonowanie – jak pisać dobre teksty zoptymalizowane pod SEO?
Powszechnie wiadomo, że dobre, unikalne i angażujące teksty na stronie www są jednym z podstawowych elementów skutecznej strategii pozycjonowania.
Bez solidnych, oryginalnych treści w witrynie Twoja strona www będzie miała trudności z osiągnięciem wysokich pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania. Poniżej krótko opiszę kilka sposobów na optymalizację treści znajdujących się na stronie www. Postępując zgodnie z tymi wskazówkami, Twoja strona www będzie miała szansę na uzyskanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google, a treści w Twojej witrynie będą przyjazne dla SEO…
Więcej dowiesz się u źródła >Pozycjonowanie w mapach Google – obsługa Google Moja Firma
W sytuacji, gdy prowadzisz lokalny biznes, za pomocą którego sprzedajesz produkty lub oferujesz usługi w określonym regionie, ważnym czynnikiem jego rozwoju jest stałe pozyskiwanie klientów z lokalnego obszaru. W tym celu możesz skutecznie wykorzystać pozycjonowanie w mapach Google. Sprawdź, w jaki sposób używać Map Google do promocji swojej firmy.
Każda nowa firma w umiejętny sposób powinna przyciągać klientów, aby skutecznie wygrywać z konkurencją w swojej branży. Wielu początkujących przedsiębiorców i właścicieli firm nie jest świadomych tego, jak bardzo kluczowe do osiągnięcia sukcesu w internecie i dalszego rozwoju ich działalności może okazać się narzędzie Mapy Google. Jeśli chcesz w możliwie najlepszy sposób wykorzystać możliwości promocji swojego biznesu, powinieneś posiadać wizytówkę w serwisie Google Moja Firma. W obecnych czasach jest ona w pełni zintegrowana z wyszukiwarką Google…
Więcej dowiesz się u źródła >PODSTAWOWE META TAGI W POZYCJONOWANIU STRONY
Meta tagi to informacje dla robotów wyszukiwarki zawarte w kodzie HTML strony. Część meta tagów jest widoczna także dla użytkowników. Niektóre meta tagi odgrywają ważną rolę w procesie optymalizacji strony pod pozycjonowanie. Ale są i takie meta tagi, które dawno odeszły do lamusa i nie ma sensu ich stosować. Jak stosować meta tagi z korzyścią dla swojej strony internetowej i biznesu?
META TAGI – JAKIE STOSOWAĆ?
Jest wiele meta tagów, których wcale nie potrzebujesz na swojej stronie, bo nie przynoszą żadnych korzyści. Niektórzy powiedzą, że wręcz mogą przynosić straty. Są meta tagi, które rozpoznawane są wyłącznie przez roboty Bing, co w Polsce jest wysoce nieprzydatne. My skupimy się na meta tagach, które są niezbędne dla pozycjonowania lub zalecane z innych względów. Nie znajdziesz tu więc opisu takich tagów jak: Geo, Author czy też Cache-control. To zaczynamy nasz przegląd meta tagów, które warto dodać do swojej strony…
Więcej dowiesz się u źródła >Prędkość strony – jak ją mierzyć? 7 przydatnych narzędzi
Jednym z ważniejszych czynników wpływających na pozycje strony w Google jest jej szybkość. Jak sprawdzić, czy strona jest wystarczająco szybka? Jakich narzędzi do tego użyć?
Szybkość strony jest aktualnie jednym z czynników rankingowych Google. Szybko ładujące się strony osiągają lepsze pozycje w wyszukiwarce, ale też pozytywnie wpływają na komfort użytkowania. Pierwsze wrażenie użytkownika jest bardzo ważne – jeśli podczas pierwszego zetknięcia ze stroną, zacina się ona, bądź też wczytuje się bardzo powoli, to podchodzimy do niej z dystansem. Zwłaszcza w sklepach internetowych to ważne, ponieważ klienci nie chcą kupować w wolnych sklepach – co jeśli sklep zawiesi się w trakcie zakupów? Szybkość strony ma też duży wpływ na tzw. bounce rate, czyli wskaźnik odrzuceń. Jest to parametr określający, ile osób opuściło stronę po wejściu na tylko jedną podstronę. Jeśli witryna działa wolno, wówczas wiele osób zamyka ją, nie czekając na wczytanie się treści…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak znaleźć się na pierwszej stronie wyszukiwań w Google?
Jak często, kiedy szukasz czegoś w Google, decydujesz się wejść na stronę inna niż ta, która w wynikach wyszukiwania znajduje się jako pierwsza? Mało kto decyduje się to zrobić. Na ogół większość potrzebnych informacji udaje się bowiem znaleźć już na samym początku. W związku z tym blisko 80% internautów nigdy nie decyduje się na odwiedzenie nawet drugiej strony w wynikach wyszukiwania. W związku z tym pojawia się pytanie: co zrobić, aby znaleźć się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania?
Bez wątpienia należy zrobić wszystko, aby Twoja strona nigdy nie zajęła miejsca na drugiej, bądź dalszej stronie w wynikach wyszukiwania. Można być bowiem niemalże pewnym, że nikt nie zdecyduje się na ich przejrzenie, nie wspominając już o klikaniu w wyniki. Dlatego tak ważne jest, aby wiedział, co trzeba zrobić, aby Twoja strona znalazła się wśród pierwszych wyników wyszukiwarki…
Więcej dowiesz się u źródła >Dlaczego Google nie indeksuje Twojej strony?
Utrata widoczności w sieci to powód do niepokoju dla każdego e-przedsiębiorcy w Polsce. Wyobraź sobie taką sytuację: stali klienci dzwonią do Ciebie, mówiąc, że nie mogą znaleźć Twojej strony w Google. W panice przeglądasz statystyki nie rozumiejąc, czemu wejścia z wyszukiwarki praktycznie się w nich nie pojawiają. Nie wiesz co robić i co się dzieje? Spokojnie! Przeczytaj poniższy artykuł, a znajdziesz prawdopodobne wyjaśnienie i stworzysz sensowny plan działania, aby Twoja strona www dobrze się indeksowała.
Pierwsze kroki – przekonaj się, jak jest naprawdę
Sytuacja, w której właścicielom strony wydaje się, że Google o niej zapomniał, w rzeczywistości na ogół przedstawia się zupełnie inaczej. Podstawowe pytanie brzmi: jakie kroki próbujesz podjąć, by sprawdzić, dlaczego Google nie indeksuje Twojej strony? Jeśli wpisujesz nazwę firmy/strony lub wybrane z niej zdanie w polu wyszukiwarki, a następnie skanujesz wzrokiem pierwszą stronę wyników, popełniasz powszechny błąd. Polega on na pomyleniu braku indeksowania z osiągnięciem niskiej pozycji w rankingu Google…
Więcej dowiesz się u źródła >SKUTECZNY MARKETING – OD CZEGO ZALEŻY?
Dobry produkt nie wystarcza, aby wyróżnić się na rynku. Choć jest podstawą sukcesu, musisz jeszcze efektywnie powiadomić o nim klientów – tak, aby mogli go wybrać spośród innych dostępnych na rynku. I na tym, w najogólniejszym ujęciu, polega marketing. A co zrobić, aby był skuteczny? Jakie czynniki wpływają na efektywność promocji? Dowiedz się teraz jak wdrożyć skuteczny marketing i cieszyć się wzrostem biznesu.
Skuteczny marketing
Marketing to niezwykle szerokie pojęcie, które obejmuje wszystkie działania związane z komunikacją z klientem, docelowo nakierowane na sprzedaż produktów. Z uwagi na to, że jest to tak rozległy obszar, czasem trudno jest się odnaleźć w morzu dostępnych możliwości. Co zatem zrobić, aby ukierunkować się na sukces i krok po kroku zwiększać swój potencjał biznesowy?…
Więcej dowiesz się u źródła >Pierwszy wpis na blogu – na co warto zwrócić uwagę?
Pierwszy wpis na blogu to temat, który na początku rozpala każdego debiutującego twórcę. Nic dziwnego, bowiem uruchomienie bloga zazwyczaj planuje się przez dość długi okres, więc warto zadbać o możliwie najlepszy start.
W tym tekście zgromadziłem nieco porad odnośnie do tego, co warto mieć na uwadze, rozważając swój pierwszy wpis na blogu. Znajdziesz tu wskazówki dotyczące zarówno planowania, jak i konkretów, czyli samego tworzenia tekstu…
Więcej dowiesz się u źródła >JAK PISAĆ BLOGA?
To pytanie powinno brzmieć raczej: jak pisać bloga, którego czytają ludzie? Nie sztuką jest bowiem pisanie dla samego pisania. Jednak jeśli decydujemy się na prowadzenie bloga lub serwisu internetowego to robimy to z myślą o potencjalnych czytelnikach.
Jest kilka czynników, które decydują o tym, czy Twój blog będzie widoczny w Google czy nie, a co za tym idzie czy na Twoją stronę będą wchodzić czytelnicy czy będzie ona sobie widziała w internecie ot tak po prostu…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak zbudować wizerunek marki w Internecie?
Współcześnie każda firma musi walczyć o rozpoznawalność. To, jak jest się postrzeganym, ma ogromny wpływ na popularność i funkcjonowanie każdego przedsięwzięcia. Internet jest medium, które z jednej strony bardzo ułatwia to zadanie, ale z drugiej generuje szum informacyjny. Jak nie zaginąć w takiej masie danych? Radzimy jak zbudować wizerunek marki w Internecie, by skutecznie zdobywać nowych klientów oraz utrzymać już tych zdobytych!
Czym jest wizerunek marki w Internecie
Wizerunek marki w Internecie to sposób, w jaki dana marka istnieje w świadomości klientów, konsumentów, ale też pracowników i kontrahentów. Składa się na niego szereg skojarzeń wizualnych, a także subiektywne doświadczenia, odczucia, oczekiwania itp. Nie zawsze musi być identyczny w przypadku wszystkich odbiorców, a czasem nawet niekoniecznie zgodny z prawdą…
Więcej dowiesz się u źródła >Analizy w sieci pod lupą, czyli jak sprawdzać, czy nasze działania PR przynoszą efekty?
W pocie czoła pracujesz nad wizerunkiem i reklamą swojej marki w sieci. Nierzadko na działania te poświęcasz całe dnie i tygodnie. Chcesz, by przynosiły jak najlepsze efekty, ale nie bardzo wiesz, gdzie możesz sprawdzić skuteczność podejmowanych działań? Istotnym elementem każdego marketingu jest sprawdzanie jego skuteczności. Dzisiaj podpowiemy Ci, gdzie warto zaglądać, by dowiedzieć się, jakie efekty przynoszą poszczególne ruchy. Analizowanie to nieodłączny element pracy każdego marketingowca. Znając już same podstawy analiz, masz spore szanse na szybkie podnoszenie efektywności oraz redukowanie popełnianych błędów. Dzięki temu możesz zaoszczędzić sporą część marketingowego budżetu i pozyskać większe zainteresowanie ze strony potencjalnych klientów, które może przekształcić się w realną sprzedaż.
Na co warto zwrócić uwagę, analizując podejmowane działania? Na jakich narzędziach warto się skupić i jak wyciągać odpowiednie wnioski? Kilka cennych wskazówek znajdziesz poniżej. W Warsaw Media House bez tych działań nie wyobrażamy sobie naszej agencyjnej codzienności…
Więcej dowiesz się u źródła >