Z ostatniej chwili

Pozycjonowanie lokalne. Google Analytics, a Instagram. SEO + UX. Kampania Google. Kto wchodzi na Moją stronę? Pozycjonowanie, a awaria hostingu?

WSZYSTKO O POZYCJONOWANIU LOKALNYM

Lokalne pozycjonowanie stron to fundament jeśli chodzi o budowanie swojej marki na „regionalnym” podwórku. Niezależnie od tego w jakiej branży działasz musisz zdawać sobie sprawę z siły jaką niesie za sobą Internet. Jeżeli jesteś w nim widoczny – twoja marka czy usługi będą popularniejsze. Utrzymasz starych klientów i pozyskasz nowych. Będziesz rósł w siłę, a konkurencja nie będzie Tobie przeszkadzać. W artykule o tym, jak pozycjonować się na rynku lokalnym.

DEFINICJA POZYCJONOWANIA LOKALNEGO

Na wstępie tego artykułu z automatu nasuwa się nam pytanie: co to jest pozycjonowanie lokalne? Aby odpowiedzieć na nie i uświadomić sobie o jego znaczeniu warto podkreślić, że w Polsce istnieje blisko 2 mln małych firm, które działają na rynku lokalnym. To one generują najwięcej PKB i decydują o sile polskiej gospodarki. Takiego potencjału nie można zlekceważyć. Dla jednych słowo „lokalne” może oznaczać działanie na obszarze kilku kilometrów, dla innych w obszarze całego miasta czy aglomeracji. W przypadku województwa mówimy już raczej o działaniu regionalnym. Klasycznym przykładem Local SEO będzie np. pozycjonowanie salonów fryzjerskich, warsztatów samochodowych czy choćby lokali gastronomicznych…

Więcej dowiesz się na: http://skuteczny-internet.pl

ANALIZA INSTAGRAMA ZA POMOCĄ GOOGLE ANALYTICS

Nie ma wątpliwości, że Instagram stał się siłą, z którą trzeba się liczyć. Z punktu widzenia brandingu i marketingu platforma ta nie może być ignorowana. Ciężko jest pracować tylko na jednym aktywnym linku w całym profilu, jednak gra jest warta świeczki.

Instagram jest świetnym wsparciem dla promocji i sprzedaży. Odpowiednio dobrana zawartość może z pewnością zwrócić uwagę i skierować ruch w odpowiednim kierunku. Jednak analiza danych odnośnie naszego konta jest niezbędna do skutecznej promocji i tworzenia kampanii, tak wiec z pomocą przychodzi nam Google Analytics…

https://www.ltb.pl/analiza-instagrama-za-pomoca-google-analytics/

Więcej dowiesz się na: https://www.ltb.pl

SEO + UX – Synergia do sukcesu w wyszukiwarce

Obecnie algorytmy wyszukiwarek są bardzo zaawansowane na wielu płaszczyznach, szacuje się, że czynników rankingowych, które brane są pod uwagę przy ustalaniu pozycji jest nawet kilkaset.

Coraz częściej na pierwszy plan wysuwają się jednak czynniki związane z zachowaniem użytkowników na stronie tzw. czynniki behawioralne.

Po wpisaniu dowolnego zapytania do wyszukiwarki, stara się ona zwrócić jak najbardziej trafne i spersonalizowane wyniki. Oprócz tego, że prezentowane wyniki muszą najlepiej odpowiadać na dane zapytanie, to muszą również być odpowiednie z punktu widzenia komfortu użytkownika. Krótko mówiąc: jeżeli użytkownik otrzymuje interesującą go treść, a także poruszanie po stronie nie sprawia mu problemu – jest bardzo prawdopodobne, że taki wynik będzie wyświetlać się najwyżej na dane zapytanie…

Więcej dowiesz się na: http://nowymarketing.pl

Inteligentne kampanie Google

Tworzysz kampanię reklamową AdWords w czasie krótszym niż 10 minut, a Google sam dobiera kierowanie i sam ją optymalizuje? To, co jeszcze kilka lat temu wydawało się nieosiągalne w panelu AdWords, obecnie jest możliwe.

Reklamodawcy doczekali się w pełni zautomatyzowanej kampanii dostępnej wśród narzędzi AdWords. Mowa o Smart Display Campaign, dostępnej cały czas w wersji beta, ale możliwej do zaimplementowania już na wszystkich kontach AdWords.

Kampania jest kierowana na sieć reklamową i wykorzystuje trzy rodzaje rozwiązań w zakresie automatyzacji:

  1. Automatyczne określanie stawek.
  2. Automatyczne kierowanie.
  3. Automatyczne tworzenie reklam…

Więcej dowiesz się na: https://www.bluerank.pl

Z tym narzędziem zobaczysz jakie firmy wchodzą na Twoją stronę

Gdyby ktoś stwierdził nagle, że istnieje choroba, która objawia się uzależnieniem od Google Analytics, to z pewnością musiałbym podjąć leczenie. Jestem uzależniony od statystyk, głównie od monitorowania statusu na żywo. Teraz dodatkowo widzę z jakich firm pochodzi ruch. Poznajcie Visitors Queue.

Kilkanaście dni temu zaciekawiony nagłówkiem, dałem się złapać i odwiedziłem serwis, na którym znalazłem ciekawą deklarację. Głosiła ona, że dzięki Visitors Queue, będę mógł sprawdzić skąd właściwie przychodzi mój ruch, a dokładnie z jakich brandów…

Więcej dowiesz się na: https://dailyweb.pl

Awaria hostingu a wpływ na pozycje strony

Niedawno bo 9 listopada miała miejsce duża awaria OVH, która spowodowała, że wiele stron działających w oparciu o ten hosting przestały poprawnie działać. Wiele osób miało problem z wysłaniem maila, odwiedzeniem danego portalu czy też korzystaniem z niektórych stron internetowych. Głównym powodem całej awarii były problemy z zasilaniem.

Wpływ awarii hostingu na pozycje strony

Już od godziny 7 rano internauci mieli wielki problem, gdyż wiele stron działających dzięki OVH przestało funkcjonować. Taka awaria serwera nie jest niczym nowym, gdyż przydarzyć może się zawsze. Jednak w przypadku ostatniej nałożyły się dwa problemy jednocześnie, gdyż w awaria wystąpiła w dwóch serwerowniach. W okolicy godzin południowych problem usunięto, a większość stron powoli wracała do normalnego działania. Z pewnością takie utrudnienie bardzo nie spodobało się użytkownikom sieci…

Więcej dowiesz się na: https://blog.seosklep24.pl

JAK POZYCJONOWAĆ ABY ODNIEŚĆ SUKCES? – MODELE POZYCJONOWANIA

Każdego roku coraz więcej firm decyduje się na współpracę z pozycjonerem. W czasach kiedy strona internetowa jest obowiązkiem dla każdego szanującego się przedsiębiorcy trzeba wykazać się zdecydowanie większym zaangażowaniem w sieci. Przyjrzyjmy się dziś jaki model usług SEO warto wdrożyć we własnym biznesie.

POZYCJONOWANIE STACJONARNE

Pozycjonowanie stacjonarne to model współpracy polegający na tym, że specjalista ds. SEO pracuje bezpośrednio w naszym przedsiębiorstwie. Pozycjoner taki może być pracownikiem firmy lub działać na zasadzie leasingu pracowniczego. Forma zatrudnienia zależy tu tylko i wyłącznie od nas. Zadaniami pozycjonera stacjonarnego jest wdrażanie skutecznych zmian na stronie oraz poza nią. Celem takich działań jest uzyskanie jak najwyższych miejsc na liście wyszukiwań w Google

Więcej dowiesz się na: http://skuteczny-internet.pl

6 SPOSOBÓW NA PRAWIDŁOWĄ OPTYMALIZACJĘ STRONY PRODUKTOWEJ

Czy istnieje miejsce w sklepie internetowym, które jest odwiedzane w ponad 50% wszystkich sesji? Tak! Tym miejscem jest karta produktowa. Czym ona jest? To podstrona zawierająca wszystkie informacje o danym produkcie, zachęcająca użytkownika do zakupu. W jaki sposób należy poprawnie ją zoptymalizować? Mamy na to 6 sprawdzonych sposobów, które polecamy naszym klientom! 

1. Jednoznaczny tytuł

W sklepie internetowym, podobnie, jak w książce, tytuł ma za zadanie przykuć uwagęi użytkownika. Jeżeli tytuł książki nie będzie pasjonujący, nie kupimy jej. Analogiczną sytuację mamy w przypadku strony produktowej. Tylko wyjątkowe i jednoznaczne tytuły i nazwy produktów mają szansę osiągnąć sukces. Co rozumiemy przez słowo „jednoznaczny”? Tytuł powinien jednoznacznie określać, co użytkownik będzie mógł znaleźć na stronie. Powinien być również wyczerpujący…

Więcej dowiesz się na: https://widoczni.com

Jak pisać teksty SEO? Poradnik SEO copywritingu

Pisanie tekstów na strony internetowe to nie lada wyzwanie. Należy tak opracować temat, aby treść była interesująca dla użytkownika oraz zoptymalizowana pod wyszukiwarkę. Skuteczne teksty SEO pomagają poprawić widoczność serwisu w wynikach wyszukiwania i zaspokoić potrzeby informacyjne potencjalnych klientów, generując w ten sposób wartościowy ruch w witrynie. Jak osiągnąć sukces? Skorzystaj z poniższych wskazówek SEO copywritingu: Pomysł – Redakcja – Optymalizacja.

Pomysł na tekst

Wszystko zaczyna się od pomysłu na tekst. Zastanów się, o czym chcesz napisać, co jest ważne dla Twoich klientów, jakich informacji poszukują. Inspiracje możesz czerpać z wyszukiwarki, Google Trends lub stron konkurencji…

Więcej dowiesz się na: https://www.artefakt.pl

Nowy sposób wyświetlania odpowiedzi w Google

Na stronach wyników wyszukiwań Google pojawił się nowy sposób prezentacji danych wywoływanych przez specjalistyczne pytania. Teraz otrzymujemy więcej odpowiedzi na nasze pytanie.

Dotychczas najpopularniejszym sposobem wyświetlania rozszerzonych wyników wyszukiwania dla pytań była strona z tzw. ‚Direct Answers’, czyli bezpośrednimi odpowiedziami, których treść jest wydobywana do dużego okienka tekstowego wyświetlanego powyżej organicznych wyników wyszukiwania…

Więcej dowiesz się na: https://www.widzialni.pl

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – poradnik WordPress to największy system zarządzania treścią …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA