SEO w e-commerce – optymalizacja sklepu internetowego
Odpowiednia optymalizacja sklepu internetowego to podstawa wszystkich działań SEO w e-commerce. Bez zbudowania odpowiednich fundamentów oraz zestawu dobrych praktyk dla funkcjonowania e-sklepu, skuteczne wypozycjonowanie internetowego biznesu może okazać się bardzo trudne, a w niektórych przypadkach wręcz niemożliwe.
Analiza słów kluczowych
Odpowiednia analiza i zrozumienie słów kluczowych to podstawa przed pełną optymalizacją sklepu internetowego.
Do dobrania słów kluczowych mogą posłużyć dwa serwisy…
Więcej dowiesz się na: https://levelrank.pl
Zakaz handlu w niedziele to szansa dla e-sklepów
Zakaz handlu w niedziele to cios dla sklepów stacjonarnych, a zarazem spora szansa dla sklepów internetowych, które aktualnie mają spore problemy. Pozostaje tylko pytanie o to, czy uda się im ją wykorzystać.
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami 1 marca 2018 roku zaczęły obowiązywać przepisy wprowadzające zakaz handlu w niedziele. Rozpoczął się okres przejściowy i po raz pierwszy zakupów nie zrobimy 11 marca. To, co dla stacjonarnych sklepów może być utrudnieniem, dla sektora e-commerce może okazać się szansą…
Więcej dowiesz się na: http://www.benchmark.pl
Od dziś leasing na Allegro
Przedsiębiorcy mogą już wygodnie wziąć zakupione na Allegro produkty w leasing. Allegro wychodzi naprzeciw ich potrzebom dzięki współpracy z LeaseLink, fintechem, który jest liderem polskiego rynku leasingu on-line.
Przedsiębiorcy posiadający na Allegro konto Firma mogą zapłacić leaselinkiem za przedmioty, których cena wynosi od 700 do 60 000 złotych brutto. Wkrótce usługa ta zostanie udostępniona wszystkim klientom – przedsiębiorcom, którzy korzystają ze zwykłych kont Allegro, ale także dla tych, którzy kont na Allegro nie mają, a korzystają z zakupów w serwisie bez rejestracji, jako tzw. “gość”…
Więcej dowiesz się na: https://mambiznes.pl
E-commerce na trzecim stopniu podium wśród dłużników
E-handel rozkwita, lecz branża ma problemy z płynnością finansową. E-commerce pod koniec ubiegłego roku znajdował się na trzecim miejscu pod względem zadłużenia w branży handlowej i na koniec 2017 roku miał zaległości niemal na 107 mln zł.
W ciągu ostatnich pięciu lat liczba sklepów internetowych w Polsce wzrosła o ponad jedną trzecią. Każdego roku rejestruje się tysiące nowych sklepów internetowych. Jednak rosnąca konkurencja, a także ekspansja dużych sieci w internecie sprawia, że wiele z nowo powstałych sklepów nie wytrzymuje walki konkurencyjnej…
Więcej dowiesz się na: http://di.com.pl
E-commerce w erze Marketing Automation
W jaki sposób dotrzeć skutecznie do konsumenta na każdym etapie jego kontaktu z marką? Jak wykorzystać potencjał znajdujący się w każdym użytkowniku? Czy klient, zaznajomiony z naszą marką, wymaga dodatkowych działań marketingowych?
Te trzy pytania to podstawowe kwestie, które powinien zadać sobie każdy marketer zajmujący się swoim sklepem online i offline. Sama odpowiedź na tak sformułowane pytanie nie jest skomplikowana – wystarczy odpowiednio zaplanować i prowadzić komunikację 360. Schody zaczynają się, kiedy zadamy sobie pytanie, jak to osiągnąć?
“Halo Halo, I need help!”
Omnichannel, czyli spojrzenie na wszystkie kanały z perspektywy kompleksowego i pełnego doświadczenia w kontakcie z marką oraz Marketing Automation, jako sposób na przewidywanie ścieżki zakupowej dla każdego pojedynczego użytkownika to dwa terminy, które na przestrzeni kilkunastu miesięcy są podnoszone podczas każdego eventu mediowego…
Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl