Z ostatniej chwili
Prowadzenie bloga sklepu internetowego. Allegro zmieniło się nie do poznania. Shoper pozycjonowanie i optymalizacja SEO Poradnik
Prowadzenie bloga sklepu internetowego. Allegro zmieniło się nie do poznania. Shoper pozycjonowanie i optymalizacja SEO Poradnik

Prowadzenie bloga sklepu internetowego. Allegro zmieniło się nie do poznania. Shoper pozycjonowanie i optymalizacja SEO Poradnik

Prowadzenie bloga sklepu internetowego – 20 przydatnych narzędzi

Blogowanie w przypadku e-commerce to świetny sposób na zdobycie klientów. Dostarczając jakościowego contentu dla swoich odbiorców, budujesz wśród nich zaufanie. Zyskujesz także więcej możliwości, aby wypozycjonować się na pożądane frazy kluczowe oraz by promować swoje produkty.

Jak jednak skutecznie prowadzić taki blog związany ze sklepem internetowym? Warto w tym celu korzystać z odpowiednich narzędzi. W tym artykule poznasz 20 z nich.

Tworzenie treści

Aby proces pisania oraz edytowania contentu przebiegał jak najlepiej, musisz wyposażyć się w podstawowe oprogramowanie do edycji tekstu…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Allegro zmieniło się nie do poznania. Jest nowocześnie i wygodnie, ale brakuje uroku

Jednego dnia otrzymałem aż kilka powiadomień od aplikacji mobilnej z pomarańczową ikoną. Do tej pory były one rzadkością lub nie widywałem ich długie tygodnie. Wszystko zapoczątkowała moja wzmożona aktywność na Allegro, gdzie nie zdążyłem nawet jeszcze niczego kupić.

Złoty okres Allegro jaki ja pamiętam

Uwielbiam powracać myślami do złotego okresu Allegro, jak go nazywam. To czas, gdy serwis weryfikował użytkowników wysyłając im klasyczny list (czasem dorzucając do koperty naklejki z logo Allegro) na podany adres, a później zaczynała się żmudna praca nad własnym prestiżem własnego profilu i zbieraniu gwiazdek. Płatności online nie były jeszcze wtedy tak powszechne, wymiana wiadomości e-mail nie trwała kilka minut i nie odbywała się na poziomie smartfon-smartfon, a śledzenie przesyłki nie było tak wygodne i oczywiste…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Shoper pozycjonowanie i optymalizacja SEO Poradnik

Shoper to gotowe oprogramowanie CMS oparte o model SaaS czyli informatyczny system abonamentowy z gotowymi rozwiązaniami od polskiej firmy Dreamcommerce S.A. System Shoper dostarcza gotowy sklep e-commerce z możliwością jego personalizacji w wyszczególnionym zakresie. Sam system jest bardzo intuicyjny oraz posiada cały schemat niezbędny do sprzedaży internetowej po możliwość wdrożenia nielimitowanej ilości produktów, po proces sprzedażowy, obsługowy oraz marketingowy.

W dzisiejszym artykule przybliżę Ci jak dobrze przygotować swój sklep oparty o platformę Shoper do “pozycjonowania” czyli podwyższeniu rankingu strony w wyszukiwarkach internetowych w szczególności Google.pl. Artykuł zawiera zarówno omówione poszczególne funkcje mające wpływ na pozycjonowanie strony internetowej opartej o CMS Shoper oraz dodatkowe wskazówki od doświadczonego pozycjonera dotyczące pozycjonowania sklepów internetowych.

Skuteczne pozycjonowanie Shoper

Opcje Shoper, które warto poprawić, aby osiągnąć wysokie pozycje w wyszukiwarce Google i nie tylko. Mają one największy wypływ na proces pozycjonowania Twojego sklepu internetowego, dlatego warto zapoznać się z nimi już na etapie projektowania strony…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Jak wykorzystać e-mail marketing w sklepie internetowym?

Jeśli w sklepie internetowym chcesz mieć pod kontrolą swoje zyski, korzystaj z takich kanałów marketingowych, nad którymi także możesz mieć dużą kontrolę. Na czym zatem się skupić? Odpowiedź brzmi – na e-mail marketingu.

W tym artykule dowiesz się, dlaczego warto się nim zająć i do czego dokładnie go wykorzystać.

E-mail marketing w e-commerce – czym jest?

E-mail marketing to proces wykorzystywania poczty elektronicznej do promocji produktów lub usług przy jednoczesnym budowaniu relacji z potencjalnymi klientami. W przypadku sklepów internetowych zakres możliwości, jakie daje ten kanał komunikacji, jest znacznie większy w porównaniu do innych biznesów (o dostępnych opcjach powiemy później)…

Więcej dowiesz się u źródła >>

TOP 5 ELEMENTÓW, KTÓRE ZABIJAJĄ KONWERSJĘ W TWOIM SKLEPIE

Rynek handlu elektronicznego rozwija się prężnie, coraz więcej i coraz chętniej kupujemy w sieci. Szacuje się, w zależności od źródeł, że roczna dynamika wzrostu polskiego e-commerce w najbliższych latach przekroczy 20%. Biznesy przenoszone są do środowiska cyfrowego, mamy rozkwit sklepów online i działań wspierających e-commerce.

W sprzedaży online to konwersja w postaci zakupu i wartość opłacalnych przychodów są nadrzędnym celem. Jednak nawet doskonale przygotowana kampania, działania online marketingowe mogą okazać się nieskuteczne, jeśli jakość strony docelowej, UX czy UI e-sklepu nie są dopracowane w szczegółach. Oprócz naturalnego nawyku użytkowników, tj, porównywania cen w wielu sklepach czy marketplace’ach zanim dokonamy zakupu, istotnych jest mnóstwo elementów skłaniających lub do wykonania transakcji lub wręcz przeciwnie – zabijających konwersje. Niezależnie od wyboru silnika na jakim zbudowano sklep internetowy, istnieją uniwersalne zasady wspierające współczynniki konwersji i najczęściej popełniane błędy…

Więcej dowiesz się u źródła >>

5 popularnych błędów w Google Analytics dla E-commerce

Jeśli instalacja Google Analytics w sklepie internetowym kończy się dla Ciebie na dodaniu kodu śledzącego na stronę bądź włączeniu wtyczki, to prawie na pewno w raportach czai się przynajmniej jeden poważny błąd.

Z tego artykułu dowiesz się, jakie problemy najczęściej dotyczą Google Analytics w E-commerce oraz jak je rozwiązać.

Dlaczego poprawna instalacja Google Analytics jest istotna

Wraz ze wzrostem skali sklepu analityka internetowa coraz bardziej ułatwia podejmowanie decyzji. Poprawnie skonfigurowany Google Analytics pozwala:

  • Zmierzyć efektywność działań marketingowych
  • Znaleźć problemy z konwersją
  • Odnaleźć produkty, kategorie czy marki, które mogłoby się sprzedawać lepiej
  • Zweryfikować pracę agencji i freelancerów
  • Na bieżąco monitorować kluczowe metryki niskim nakładem czasu…
Więcej dowiesz się u źródła >>

JAK WYKORZYSTAĆ MOŻLIWOŚCI E-MAIL MARKETINGU W E-COMMERCE?

Branża e-commerce jest niezwykle dynamiczna, w związku z czym stosowanie skutecznego e-mail marketingu dziś, oznacza coś innego niż jeszcze parę lat temu. Zmasowane kampanie do tzw. zimnych baz wprawdzie wciąż są realizowane, ale ich skuteczność na tle innych działań marketingowych, jest dyskusyjna. Marketer zlecający mailing przez zewnętrznych partnerów ma znikomy wpływ na jakość bazy, czystość i wiarygodność leadów…co nieraz skutkuje niskimi wskaźnikami open rate, czasem nawet poniżej 5%.

Jednakże wraz z rozwojem narzędzi marketing automation oraz personalizacji treści, pojęcie e-mail marketingu nabrało nowego znaczenia. Tym samym e-mail stał się tym elementem, który kieruje użytkownika do witryny sklepowej, ale co w tym najważniejsze: użytkownika który w danym momencie, bardzo mocno rokuje na dokonanie konwersji w sklepie. Czas wysyłki maila oraz jego treść grają tutaj kluczową rolę. Trzeba trafić w zainteresowania, w odpowiednim momencie bazując na danych historycznych…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Pozycjonowanie PrestaShop – poradnik

Handel internetowy rośnie z roku na rok. Dodatkowo z powodu pandemii wiele biznesów musiało przenieść się do internetu. Czynniki te mają ogromny wpływ na zwiększanie się konkurencji na rynku e-commerce. Aktualnie, nie wystarczy tylko założyć sklepu internetowego i czekać na pierwszych klientów. Musimy podjąć aktywne działania, które przyciągną potencjalnych klientów.

Aby móc konkurować z innymi sklepami e commerce musimy inwestować coraz więcej zasobów w marketing internetowy. Tylko dzięki działaniom takim jak pozycjonowanie sklepów internetowych czy reklamowanie się w formie płatnej możemy konkurować z największymi sklepami na rynku.

W dzisiejszym wpisie postaram się przybliżyć proces pozycjonowanie sklepu internetowego opartego o system PrestaShop. Dowiesz się, jakie działania SEO możesz zrobić samodzielnie i co wpływa na pozycje Twojego sklepu w wyszukiwarce Google. Zapraszam do lektury!…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Czym jest lejek sprzedażowy i dlaczego musisz z niego korzystać!

Lejek sprzedażowy lub lejek zakupowy to nic innego jak mapa podróży Twojego klienta. Jest to droga która wytycza drogę od poznania Twojej firmy, zaufania jej, aż po dokonania zakupu i zostania jej lojalnym klientem. Cała droga to etapy procesu sprzedaży, które musisz znać, aby lepiej zrozumieć swojego klienta. Lejek sprzedażowy to bardzo istotne narzędzie w Twoim biznesie, nie próbuj przechodzić obok niego obojętnie!

Lejek sprzedażowy w połączeniu z dokładną analizą potrzeb Twojego klienta pozwoli Ci zrozumieć co musisz zrobić, aby skutecznie wpłynąć i jak wywołać oczekiwaną reakcje, na poszczególnych etapach lejka. Lejek marketingowy, bo tak też możemy go nazwać powinien być regularnie analizowany i modyfikowany tak, aby poprawić sprzedaż, zwiększyć lojalność i rozpoznawalność Twojego produktu lub usługi. Praca nad lejkiem to ciągły proces poznawania zachowań konsumentów i optymalizacji wszystkich etapów procesu sprzedaży…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Gotowy sklep internetowy. Ile kosztuje założenie własnego sklepu online?

Sklep internetowy, czy jak wolisz – platforma e-commerce, stanowi świetny sposób zarówno na rozpoczęcie swojej przygody z handlem online, jak i pomysł na rozwinięcie już prowadzonej działalności gospodarczej.

Założenie, a następnie prowadzenie sklepu internetowego pozwala na wielokrotne zwiększanie potencjału sprzedażowego, a tym samym docieranie do klientów, do których tradycyjna forma sprzedaży nie ma szans trafić. Jednak tak, jak każda inna forma promocji – ta również wymaga wykonania pewnych inwestycji, związanych zarówno z uruchomieniem, prowadzeniem, jak i dalszym rozwijaniem.

Na jakie wydatki musisz się przygotować planując uruchomienie własnego sklepu internetowego? Tego wszystkiego dowiesz się z lektury poniższego artykułu…

Więcej dowiesz się u źródła >>

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polska na szarym końcu europejskiego rankingu cyberbezpieczeństwa 77% internautów …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA