Z ostatniej chwili
Pozycja Google w starciu z koronawirusem. SEO w „czasach zarazy. Jakie prowadzić działania marketingowe w czasie kryzysu Analiza logów serwera, SEO
Pozycja Google w starciu z koronawirusem. SEO w „czasach zarazy. Jakie prowadzić działania marketingowe w czasie kryzysu Analiza logów serwera, SEO

Pozycja Google w starciu z koronawirusem. SEO w „czasach zarazy”. Jakie prowadzić działania marketingowe w czasie kryzysu? Analiza logów serwera, SEO

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Pozycja Google w starciu z koronawirusem

Wielu komentatorów obserwujących bieżącą politykę państw i najważniejszych graczy na rynku buduje spekulacje i zastanawia się nad wpływem, jaki rozprzestrzeniający się COVID-19 zdążył już wywrzeć i jak przygotować się do nadchodzącego sztormu.

Także Google nie pozostaje obojętne wobec tego zjawiska, starając się dopasować wedle własnych możliwości. Jest to jednak temat, nad którym każdego dnia stukają setki, jeżeli nie tysiące klawiatur, wyskubując nowości z ogólnego natłoku. Zamiast więc zastanawiać się stricte nad spadkami i wzrostami wśród trendów, ciekawszym zajęciem może okazać się prześledzenie dotychczasowej działalności w perspektywie poprzednich lat i trwającej konieczności chwili…

Więcej dowiesz się u źródła >

SEO w „czasach zarazy”, czyli 5 wskazówek, dlaczego optymalizacja strony www Twojego biznesu jest teraz tak ważna

Trwający obecnie czas epidemii spędza sen z powiek wszystkim, zarówno konsumentom, jak także przedsiębiorcom. Ci drudzy szczególnie teraz muszą podejmować działania, które pozwolą im ten trudny okres przetrwać, nie tylko z jak najmniejszymi stratami, lecz bardzo często – przetrwać na rynku w ogóle!

Wbrew temu, co się może wydawać, czas kryzysu i dużych problemów polskiej gospodarki obecnie, nie zawsze dla firm oznaczać musi katastrofy. Wręcz przeciwnie – może być szansą, żeby właściwie ukierunkować swój biznes, zaplanować budżet, skupić się na niewielu, ale skutecznych działaniach i dotrzeć do niszy, gdzie może nieco teraz przerażony siedzi Twój klient…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jakie prowadzić działania marketingowe w czasie kryzysu? Poradnik “Marketing vs. recesja”

Jak poradzić sobie w czasie kryzysu? Z odsieczą przychodzą eksperci i poradnik „Marketing vs recesja”, który może pomóc przedsiębiorcom w obecnej sytuacji.

W obecnej sytuacji przed firmami i markami stoi szereg wyzwań. To trudny czas, bowiem mamy do czynienia ze spowolnieniem gospodarczym. Zamknięte granice utrudniają rozwój biznesu, a zlęknieni konsumenci niekoniecznie myślą o tym, aby zakupić nasze dobra i usługi…

Więcej dowiesz się u źródła >

Analiza logów serwera na potrzeby SEO – na co warto zwrócić uwagę?

Logi serwera przydają się działowi IT, ale także SEOwcom. Informacje z Google Search Console z zakładki „Stan” są pomocne, ale nie odpowiadają na wątpliwości związane z częstotliwością odwiedzania danych podstron czy dystrybucją budżetu crawlowania. Warto wejść o poziom wyżej i sprawdzać, jak naprawdę Googlebot odwiedza naszą domenę. Szczególnie polecam taką analizę do serwisów rozbudowanych, o dużej głębokości, a także jeśli zauważamy problem z indeksacją strony, chociażby na etapie wstępnych wniosków z Google Search Console.

Na co zwrócić uwagę, analizując logi serwera?

Ta lista nie wyczerpuje wachlarza możliwości, które daje nam analiza logów serwera. Jest to jednak kilka punktów, na które warto spojrzeć niezależnie od tego, jakim serwisem się zajmujemy. Polecam przygotować sobie własną checklistę, szerszą od tej, zawierającą elementy dopasowane do problemów naszej domeny…

Więcej dowiesz się u źródła >

4 kroki do skutecznej optymalizacji kampanii w Google Ads

Kampanie w Google Ads wymagają stałej optymalizacji i ulepszenia. Wszyscy to wiedzą, ale kiedy warto coś zoptymalizować? Czy istnieją jakieś znaki ostrzegawcze? Przy prowadzeniu kampanii w Google Ads warto o nie codziennie dbać, tak jak dba się chociażby o samochód, porządek w domu lub w miejscu pracy.

Wszyscy wiedzą, co się stanie jak mimo znaków ostrzegawczych w aucie nadal będziemy go używać, jakby nic się nie stało. W końcu coś przestanie działać i nasz samochód przestanie “nagle” dalej jechać. Zapewne stanie się to w drodze na ważne spotkanie (przypadek autora)…

Więcej dowiesz się u źródła >

E-mail marketing skutecznym rozwiązaniem na utrzymanie komunikacji w czasie lokautu

Jak utrzymać sprzedaż i nie stracić klientów? To pytanie zadaje sobie w obecnej sytuacji wielu właścicieli firm. Lokaut zaskoczył wszystkich. Pandemia, która pojawiła się w Polsce na początku marca wywołała nie tylko strach przed chorobą, ale również obawy, co będzie dalej z większością przedsiębiorstw. Nie wiemy jak długo ten okres będzie trwał, dlatego warto już teraz zastanowić się, jak w dobie zamknięcia firm utrzymać sprzedaż oraz nie stracić swoich klientów. Najlepszym, jak i możliwe jedynym rozwiązaniem jest przeniesienie swojego biznesu offline do świata online.

W sprzedaży online ważne jest nie tylko stworzenie sklepu, ale ciągły kontakt z obecnymi klientami oraz zdobycie nowych. W tej sytuacji naprzeciw wszystkim przedsiębiorcom wychodzi e-mail marketing. Według najnowszego Badania Poczty przeprowadzonego przez SARE w 2019 roku aż 92% firm uznało e-mail jako najlepszy kanał komunikacji z klientem. Warto to wykorzystać i postawić swoje pierwsze, samodzielne kroki na drodze kampanii mailowych…

Więcej dowiesz się u źródła >


GOOGLE PRZEKAŻE 340 MLN DOLARÓW NA BUDŻET REKLAMOWY GOOGLE ADS DLA FIRM

Budżet reklamowy będzie dostępny dla kwalifikujących się aktywnych reklamodawców w nadchodzących miesiącach. Google rozszerza również dotacje na reklamę ogłoszeń o usługach publicznych dotyczących COVID-19.

Google opublikowało w piątek aktualne informacje na temat swoich działań, które mają na celu zapewnienie wsparcia firmom, pracownikom służby zdrowia i organizacjom, a także rządom podczas pandemii koronawirusa. W ramach ogólnego zobowiązania w wysokości ponad 800 mln dolarów firma przeznaczy 340 mln dolarów na budżet reklamowy dla małych i średnich firm…

Więcej dowiesz się u źródła >

Pandemia a strategia komunikacji w Internecie

Darwin powiedział: „Gatunkiem, który przetrwa, nie jest ani ten najsilniejszy, ani najinteligentniejszy. Przetrwa ten, który potrafi się zmieniać…” A ja dodam – biznesem, który przetrwa, będzie ten, który się dostosuje do nowych warunków. Marki walczą o klientów i tworzą od nowa swoją komunikację z odbiorcami. Wypuszczają nowe produkty. W trudnościach znajdują nowe rozwiązania. W dzisiejszym artykule pokażę Wam przykłady dobrych praktyk wśród marek w trudnych czasach izolacji społecznej.

Spotkaj się z nami… ONLINE!

I nagle się okazuje, że większość spotkań mogła być mailem – pewnie nie raz to słyszeliście w ciągu ostatnich kilku tygodni. No może nie mailem – ale chociaż wideokonferencją! Począwszy od naszej alma mater – branży reklamowej. Webinary, szkolenia, konsultacje – to wszystko odbywa się teraz ONLINE! Zauważyliśmy, że wielu naszych klientów chętnie wdraża takie działania u siebie…

Więcej dowiesz się u źródła >

Tworzenie stron internetowych – dobre praktyki na stronach błędu 404

Strona błędu 404 to strona z którą miał pewnie do czynienia każdy użytkownik Internetu. Błąd 404 pojawia się w momencie, gdy żądana strona nie istnieje.

Istnieją 2 najczęstsze sytuacje w których internauta może znaleźć się na stronie błędu 404:

  • firma usunęła określoną zakładkę ze swojej strony internetowej lub zmieniła adres url zakładki
  • adres url został źle wpisany w przeglądarce internetowej

Istnieją jednak dobre praktyki dotyczące stron 404, które mogą pomóc w obsłudze tego typu błędów. W dzisiejszym wpisie opiszę kilka z nich…

Więcej dowiesz się u źródła >

Czym są archetypy brandu?

Tworzenie własnej marki w dzisiejszych czasach jest bardzo wymagającym zadaniem nie tylko ze względu na sporą konkurencję na rynku, ale również trudność w przyciągnięciu uwagi klienta. Jednym z zabiegów marketingowych mających ułatwić znalezienie grupy docelowej oraz sformułować tożsamość brandu stanowi określenie archetypu marki. Sprawdź, jak go znaleźć i jak z niego korzystać.

Czym jest archetyp marki?

Archetyp to bazowy wzorzec osobowości, który składa się z charakterystycznych cech. Dzięki przyporządkowaniu konkretnych zachowań do osoby możemy sprawnie i łatwo uporządkować otaczającą nas rzeczywistość. Pomagają nam w dokonywaniu oceny oraz dokonywaniu wyborów, upraszczając cały proces decyzyjny. Ze względu na fakt, że w kontekście marketingowym archetypy określają charakter oraz wzorzec brandu, powinniśmy ich używać podczas tworzenia tożsamości naszej firmy…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Legiobiznes.pl
Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Data driven SEO – jak pozycjonować w oparciu o dane. Bezpieczne pozycjonowanie, czyli SEO z przyszłością. Jak dobrać słowa kluczowe

Data driven SEO – jak pozycjonować w oparciu o dane. Bezpieczne pozycjonowanie, czyli SEO z przyszłością. Jak dobrać słowa kluczowe

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Data driven SEO – jak pozycjonować w oparciu o …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

DARMOWE OGŁOSZENIA