Z ostatniej chwili
Przygotowanie opisu produktu w e-sklepie Aplikacja Allegro wspierana przez Apple Pay! Jak wygląda rynek zakupów online w Polsce Sprzedaż w e-commerce

Przygotowanie opisu produktu w e-sklepie? Aplikacja Allegro wspierana przez Apple Pay! Jak wygląda rynek zakupów online w Polsce? Sprzedaż w e-commerce

Jak przygotować odpowiedni opis produktu w sklepie internetowym?

Wielu właścicieli sklepów internetowych zapomina o tym, jak istotnym elementem treści są odpowiednie opisy produktów. Często traktuje się je pobłażliwie, nie przykładając większej uwagi do tego, w jaki właściwie sposób produkty są opisane. Tymczasem dobry opis produktu ma niezwykle istotne zadanie. W dużym stopniu to właśnie on ma zachęcić klienta do zakupienia danej rzeczy. Nie można zatem dopuścić do tego, aby produkty opisane były w sposób nudny czy nijaki.

Często popełnianym błędem jest tworzenie zbyt krótkich opisów, które w zasadzie nie mówią niczego konkretnego na temat produktu. Tymczasem potraktowanie tej kwestii z większą uwagą niesie ze sobą mnóstwo istotnych korzyści. Lepsze opisy produktów to przede wszystkim większa sprzedaż. Wielu klientów może zostać namówionych na zakup produktu, jeśli przedstawimy im go w odpowiedni sposób. Co więcej, jeśli opis przedstawia produkt faktycznie w rzetelny sposób, to klient o wiele lepiej wie, co kupuje. Oznacza to, że spada liczba zwrotów towaru. Dobre opisy produktów to również lepsza pozycja w Google. Zawsze jest to sporo dodatkowej treści o wysokiej jakości, która pozwala nam się wybić o wiele wyżej w wynikach wyszukiwania. Za pomocą opisów możemy również wyróżnić się na tle konkurencji. Jeśli we wszystkich innych sklepach opisy są nudne i nijakie, to dzięki własnej kreatywności możemy zwrócić na siebie dodatkową uwagę klientów…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Aplikacja Allegro już ze wsparciem Apple Pay!

Allegro wprowadziło obsługę płatności Apple Pay do swojej mobilnej aplikacji na iOS. Użytkownicy platformy mają powody do zadowolenia — tak wygodnie jeszcze nigdy nie było.

Płatności mobilne zostały bardzo ciepło przyjęte przez lokalnych użytkowników. W sklepach coraz częściej zamiast kart płatniczych widuje zbliżane do czytników telefony, a sam gdzie tylko mogę — reguluję płatności za pośrednictwem Apple Pay. Owszem, BLIK jest wygodny, ale tutaj wystarczy szybką weryfikacja i gotowe! Dlatego wszystkich użytkowników platformy płatniczej Apple powinna ucieszyć wieść, że w najnowszej wersji aplikacji doczekaliśmy się wsparcia dla tej właśnie metody…

Więcej dowiesz się u źródła >>


Rynek e-zakupów w Polsce, czyli ilu Polaków i co kupuje w internecie

Miliony transakcji, niezależnie od granic, zmieniają doświadczenia zakupowe konsumentów. Klienci są bardziej wymagający i przykładają coraz większą uwagę do szczegółów, które jeszcze 5 lat temu zdawały się nieistotne. Za kilka lat, właściciele sklepów internetowych staną przed wyzwaniem, nie tylko jak zdobyć nowych klientów, lecz również jak zbudować lojalność u obecnych. Kluczowa będzie nie tylko cena, ale wygoda, terminowość i jakość obsługi. A do wzięcia już teraz jest 50 mld złotych w 2019 roku – za taką kwotę Polacy zrobią w sieci zakupy.

Jako społeczeństwo przekonujemy się, że w porównaniu ze sklepami stacjonarnymi, sieć jest wygodniejsza i daje większą możliwość wyboru, jednak walka o klienta jest w niej równie zacięta. Wraz z rosnącą dojrzałością rynku dokonuje się jego weryfikacja. Odpadają najsłabsi, a firmy, które inwestowały w rozwój, zaczynają odcinać kupony…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Jak persony zwiększają sprzedaż w e-commerce

Personalizacja komunikatów marketingowych w e-commerce to konieczność. Aby działania sprzedażowe twojego e-sklepu były skuteczne, musisz wiedzieć kim są osoby, które mogą zainteresować się twoim produktem/usługą, jakie mają potrzeby i oczekiwania, jak wyglądają ich zachowania konsumenckie itp. Dzięki tej wiedzy możesz zbudować odpowiedni przekaz i trafiać z nim do właściwych osób – takich, które staną się twoimi klientami. Zebranie informacji o nich to pierwszy krok przy planowaniu jakichkolwiek działań marketingowych. Uporządkowanie, a następnie stosowanie tej wiedzy jest znacznie łatwiejsze dzięki użyciu narzędzia takiego jak persona.

Z TEGO ARTYKUŁU DOWIESZ SIĘ:

  • Czym są persony
  • Dlaczego powinny znaleźć się w strategii każdego e-sklepu
  • Jak wygląda przykładowa persona
  • Jakie są zalety i wady narzędzi do tworzenia person
  • Z jakich źródeł danych korzystać przy tworzeniu person…
Więcej dowiesz się u źródła >>


Jak powinna wyglądać kategoria produktów w sklepie internetowym?

Aby sklep internetowy był faktycznie przyjazny dla klientów i cieszył się wśród nich dużym szacunkiem, należy zadbać o wiele jego elementów. Jednym z najważniejszych z nich jest odpowiednia treść, która sama w sobie również może być podzielona na kilka osobnych części.

Bezpośrednio do zakupienia konkretnego produktu ma zachęcać jego opis. Poświęcenie czasu na przygotowanie dobrych opisów do swojego sklepu to niezwykle istotna rzecz. Wiele sklepów zamieszcza u siebie po prostu opisy przygotowywane przez producenta. Warto jednak zainwestować nieco więcej w coś równie fachowego i oryginalnego. Nie można równocześnie zatrzymywać się na samych tylko opisach produktów. Równie istotnym elementem są tu opisy kategorii. Cała podstrona na której przedstawiony jest konkretny asortyment musi zresztą być przygotowana w jak najlepszy sposób. Wiele sklepów mocno zaniedbuje to, jak prezentują się podkategorie produktów…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Niestandardowe kampanie w e-commerce – przykłady

Działania reklamowe, aby przyniosły określony cel muszą składać się w spójną całość i być przede wszystkim kreatywne. Specjaliści stale dążą do udoskonalania rozwiązań, które jak twierdzą są w stanie wyprzedzić konkurencję.

Wyprzedaże w pełni! Po świątecznym szale zakupowym przyszedł czas na kolejne tygodnie wzmożonych akcji promocyjnych, nie tylko w sklepach stacjonarnych, ale również w sklepach online. Jak rozbudować naszą kampanię produktową w Google Ads, aby przyniosła jeszcze lepsze efekty w tym okresie?

Pod koniec zeszłego roku opublikowaliśmy artykuł prezentujący 10 przedświątecznych porad marketingowych. Jak zaznaczyliśmy, przełom listopada i grudnia to czas, w którym klienci robią znacznie większe zakupy niż w inne powszednie dni. Kolejnym okresem wartym uwagi jest na pewno styczeń i luty – miesiące wielkich wyprzedaży. Większość
e-sklepów przygotowuje się wówczas do odświeżenia swojej oferty lub zupełnej wymiany sprzedawanych kolekcji, organizując tym samym szereg akcji promocyjnych dochodzących nawet do -70% lub -80%…

Więcej dowiesz się u źródła >>

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polska na szarym końcu europejskiego rankingu cyberbezpieczeństwa 77% internautów …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA