Z ostatniej chwili
RODO, a eSklep i strona internetowa. Jak pozycjonować sklep internetowy Konferencja dla e-commerce, Traffic Day 2018. Analiza sklepu internetowego

RODO, a eSklep i strona internetowa. Jak pozycjonować sklep internetowy? Konferencja dla e-commerce, Traffic Day 2018. Analiza sklepu internetowego

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Strony internetowe i sklepy a RODO

25 maja 2018 roku wchodzi w życie zbiór nowych regulacji prawnych, które dotyczyć będą ochrony danych osobowych (RODO – Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych). Regulacje te obejmą praktycznie wszystkie firmy działające na terenie kraju i UE zmieniając sposób w jakich będą przechowywane, przetwarzane i pozyskiwania tego typu dane.

Co to jest RODO?

Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Mówiąc prościej rozporządzenie to jest zbiorem nowych obowiązków dla podmiotów, które przetwarzają dane osobowe aby lepiej dbały o ich bezpieczeństwo oraz prywatność. RODO na przykład “chce” aby ograniczyć możliwość przekazywania danych do podmiotów trzecich bez wyrażenia przez właściciela indywidualnej zgody na taką czynność…

Więcej dowiesz się na: https://www.studiolokomotywa.pl

Jak wypozycjonować sklep internetowy, który sprzedaje sezonowo?

Pozornie może wydawać się, że zagadnienie sezonowości nie dotyczy Twojej internetowej działalności. Czy aby na pewno? Jak sprzedawać internetowo produkty sezonowe?

Sporo ludzi wciąż wierzy, że przestrzeń cyfrowa jest w pełni odizolowana od tej rzeczywistej. Jak się okazuje, nic bardziej mylnego. W każdej działalności wyróżnić można czas, w którym przynajmniej część, jeśli nie całość asortymentu, jest częściej poszukiwana przez potencjalnych klientów. To, jak bardzo sezon wpływa na wielkość sprzedaży, zależy od wielu czynników, z których najważniejszym jest branża. Nietrudno zatem dojść do wniosku, że sklep chcący skutecznie się wypozycjonować, powinien również zwrócić uwagę na sezonowość produktów i okresy wzmożonego wyszukiwania ich przez potencjalnych klientów. Wymaga to jednak zrozumienia tematu i przyjęcia strategii dopasowanej do konkretnego przypadku…

Więcej dowiesz się na: https://delante.pl

Najbardziej praktyczna konferencja dla e-commerce! Zapraszamy na Traffic Day 2018!

MIŁO NAM POINFORMOWAĆ, ŻE TRAFFIC TRENDS ORGANIZUJE KOLEJNĄ EDYCJĘ KONFERENCJI TRAFFIC DAY! W kilku słowach pragniemy przedstawić co czeka uczestników spotkania już 20.09.2018 w Warszawie, w Digital Knowledge Village!

Czego dotyczy Traffic Day 2018?

Jako firma działająca w branży marketingu internetowego, widzimy z jakimi problemami i zadaniami mierzą się codziennie właściciele sklepów internetowych. Wieloletnie doświadczenie, zdobytr w świecie e-commerce ,pozwala nam na dzielenie się swoimi poradami czy przykładami sukcesów. Jeśli dbasz o sprzedaż internetową, nie może Cię tam zabraknąć!…

Więcej dowiesz się na: https://traffictrends.pl


Analiza e-sklepu – sprawdź co musisz wiedzieć!

Specjaliści szacują, że do 2020 roku w Polsce będzie działać 30 tysięcy e-sklepów. Branża e-commerce ciągle się rozrasta, co z jednej strony budzi ogromne nadzieje, a z drugiej sprawia, że właściciele e-sklepów muszą liczyć się z rosnącą konkurencją.

Jednak ciągle udoskonalanie oferty i poszerzanie działań marketingowych na nic się nie zda, jeśli działania te nie będą one odpowiedzią na konkretne potrzeby klienta. I tu właśnie z pomocą przychodzi big data, czyli analiza danych. Jak skutecznie wykorzystać ją w e-sklepie?

Big data, czyli o co tyle hałasu?

O big data słyszał praktycznie każdy. W branżowych pismach oraz na konferencjach specjaliści nawołują do analizowania danych i wyciągania z nich wniosków. Nic dziwnego – pozwalają one bowiem na udoskonalenie oferty sprzedażowej, przygotowanie przekazu marketingowego, który odpowie na potrzeby konsumenta, a często również na zbudowanie określonego wizerunku marki…

Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl


Tour de e-commerce – marketingowa podróż dla Twojego e-sklepu

W Polsce popularność zakupów internetowych z roku na rok rośnie. Dlatego każdy pracujący w e-commerce powinien stale rozwijać swoje umiejętności marketingowe i – krótko mówiąc – zwiększać dzięki nim dochody. A szansa na to nadejdzie już niedługo, bo w dniach 11-15 czerwca podczas Tour de e-commerce.

Czym jest Tour de e-commerce?

Jest to zupełnie nowa inicjatywa ekspertów z sześciu firm: FreshMail, Content House, SMSAPI, Landingi, DevaGroup i Shoper, którzy postanowili przez pięć dni podróżować wspólnie od miasta do miasta i uczyć o wykorzystywaniu dostępnych narzędzi w celu zwiększenia sprzedaży w sklepie internetowym. Dowiesz się między innymi…

Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

4 filary nowoczesnego sklepu internetowego. Sposoby na zwiększenie wartości koszyka zakupowego. Wybór systemu magazynowego

4 filary nowoczesnego sklepu internetowego. Sposoby na zwiększenie wartości koszyka zakupowego. Wybór systemu magazynowego

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]4 filary nowoczesnego sklepu internetowego. Podcast Zastanawiałeś się, czym wyróżnia …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA