Szybkość ładowania strony – nie lekceważ jej!
Jak szybka jest moja strona?
Na początku warto przypomnieć, co może mieć wpływ na czas ładowania strony i jak najprościej go zweryfikować.
Czynników może być kilka, niestety na niektóre z nich – takie jak np. szybkość łącza sieciowego konkretnego użytkownika, nie mamy wpływu. Pośród tych, które możemy optymalizować trzeba wymienić:
- Niezawodność i jakość serwera hostingowego strony
- Rodzaj i ilość treści na stronie
- Wielkość (ciężar) i ilość grafik / animacji
- Ilość skryptów w kodzie źródłowym strony
- Wykorzystanie pamięci podręcznej przeglądarki oraz kompresja zasobów…
Czytaj więcej na: https://www.ideoforce.pl
5 istotnych czynników wpływających na pozycjonowanie lokalne
Pozycjonowanie lokalne oparte jest na frazach kluczowych, które zawierają konkretną lokalizację miejsca lub obszaru danej firmy albo poszukiwań danego produktu lub usług przez potencjalnych klientów. Pozycjonowanie lokalne wykorzystuje geolokalizację wyników.
Jak działa pozycjonowanie lokalne?
Użytkownicy wyszukując konkretne produkty lub usługi w swoim otoczeniu otrzymują sprecyzowane wyniki dla miejsc w których znajdują się w danej chwili. Taka forma dotarcia do klientów jest coraz bardziej popularna i przynosi wymierne korzyści. Wzrasta pozycja i wartość strony w wyszukiwarce Google, współczynnik konwersji jest lepszy, oferta dociera do grupy docelowej, przedsiębiorcy zyskują nowych klientów…
Czytaj więcej na: https://seo.ltb.pl
Poznaj 18 kreatywnych sposobów na darmowe linkowanie
Linkowanie to dziedzina, którą musi zajmować się każda osoba pozycjonująca serwis internetowy. Linki prowadzące do witryny są niezwykle ważne, jeżeli chodzi o wysokie pozycje w wyszukiwarce Google. Istnieje wiele konwencjonalnych sposobów na zdobycie linków, ale bardzo często są one płatne. Czy można zatempozyskać linki do strony całkowicie za darmo i zrobić to kreatywnie?
Oczywiście, że tak! W tym tekście poznasz 18 nieoczywistych metod pozyskiwania ruchu na Twojej stronie internetowej. Zaczynamy! …
Czytaj więcej na: https://www.eactive.pl
Psychologia w copywritingu – 6 taktyk na skuteczną treść marketingową
Nie musisz być mistrzem marketingu, żeby skutecznie sprzedawać w internecie. Zobacz, jak psychologia w copywritingu pomoże Ci osiągnąć wymarzony sukces.
Możesz być świetnym twórcą treści, ale jeżeli nie wiesz, jak myślą Twoi klienci, nie osiągniesz wielkiego sukcesu. Wobec tego dowiedz się, dlaczego psychologia w copywritingu jest tak ważna w marketingu internetowym oraz sprawdź, co tak naprawdę kieruje ludźmi podczas zakupów.
Copywriting to nic innego jak pisanie treści, która ma na celu zwiększyć sprzedaż lub osiągnąć wcześniej założony cel. Pisanie wpisów na blogu to copywriting, odpisywanie na e-maile klientów to w gruncie rzeczy również copywriting. Wszystko, co piszesz w kontekście biznesowym, jest copywritingem…
Czytaj więcej na: http://mobiletry.com
Uzyskaj więcej informacji o skuteczności swoich stron dzięki „Stronom docelowym”
Od znajdowania właściwych słów kluczowych po tworzenie jak najlepszych reklam – ciężko pracujemy nad tym, aby zoptymalizować Twoje kampanie i pomóc Ci przyciągać użytkowników na Twoją stronę internetową. Cała ta praca nie będzie jednak miała znaczenia, jeśli Twoje strony docelowe nie przekonają ich do zostania Twoimi klientami.
Czy wiesz, że prawie jedna trzecia użytkowników smartfonów natychmiast przejdzie na inną stronę, jeśli Twoja nie spełni ich oczekiwań?1 64% użytkowników przechodzi na inną stronę ze względu na zbyt dużą liczbę wymaganych kroków lub dlatego, że nie mogą znaleźć potrzebnych informacji…
Czytaj więcej na: https://adwords-pl.googleblog.com
Kampania produktowa AdWords
Kampania produktowa AdWords, czyli skuteczna reklama sklepu online
Kampanie produktowe to jedna z wielu form promocji w systemie Google AdWords. Przeznaczone są do właścicieli sklepów internetowych, którzy chcą pokazać swoją ofertę i zwiększać ruch w witrynie. Cieszą się dużym powodzeniem, gdyż pozwalają w przejrzysty sposób zaprezentować sprzedawane produkty. Reklamy oprócz tekstu zawierają grafikę, która bardziej przyciąga wzrok potencjalnego klienta i sprawia, że ma przewagę nad tradycyjną kampanią w sieci wyszukiwania…
Czytaj więcej na: https://www.widzialni.pl
Mobile is spicy – nowy raport na temat rynku mobilnego
Spicy Mobile, agencja marketingu mobilnego oraz twórca sieci reklamowej Mobigate, prezentuje raport „Mobile is spicy” – przegląd aktualnych trendów na rynku mobilnym.
Raport powstał pod honorowym patronatem IAB Polska, w wyniku współpracy kilkunastu ekspertów reprezentujących wydawców, reklamodawców, agencje marketingu mobilnego oraz instytuty badawcze. Wśród autorów znaleźli się m.in. przedstawiciele Gemius, Interactive Research Center, Kantar Insights Polska, Listonic, Polska Press, Qpony oraz Wirtualna Polska. Pomysłodawcą i wydawcą raportu jest Spicy Mobile…
Czytaj więcej na: http://di.com.pl