SEO w 2020 roku. Jak pozycjonowanie może pomóc Twojej firmie?
Jeszcze tylko kilka tygodni i powitamy nowy rok! Jakie są Twoje plany? Czy jesteś gotowy na zmiany, jakie przyniesie Nowy Rok? Tak czy inaczej, wiem, że chciałbyś uzyskać większy ruch na swojej stronie internetowej i większą konwersję dla swojej firmy – dlatego czytasz ten wpis na blogu.
Dzisiaj odpowiem jak SEO może pomóc Twojemu biznesowi w 2020 roku. W tym blogpoście znajdziesz kilka punktów – postaraj się wybrać chociaż jeden, który może Ci pomóc…
Więcej dowiesz się u źródła >Linki partnerskie a pozycjonowanie stron. Co warto wiedzieć?
W ostatnim czasie jest bardzo duża moda na programy partnerskie, dzięki którym można znacząco zwiększyć swoje dochody. Niniejszy artykuł to doskonała propozycja dla tych osób, które chcą dowiedzieć się o sposobie prawidłowego osadzania linków partnerskich, aby pozycjonowanie strony nie zakończyło się karami ze strony Google.
Czym tak naprawdę są linki partnerskie?
Linki partnerskie – to popularne linki afiliacyjne, dzięki którym można zarabiać poprzez polecanie różnorodnych produktów na swojej stronie. Proces naliczania prowizji z programu partnerskiego dzieje się zazwyczaj w sposób zautomatyzowany. Z programów partnerskich korzystają nie tylko blogerzy, ale również właściciele sklepów internetowych…
Więcej dowiesz się u źródła >Usuwanie negatywnych wpisów w Internecie
Usuwanie negatywnych wpisów w Internecie – zadbaj o pozytywne opinie o swojej firmie lub osobie! Z jednej strony Internet jest wręcz nieograniczonym źródłem wiedzy na wszelakie tematy, z drugiej natomiast narzędziem i miejscem, gdzie najbardziej wylewa się tak zwany hejt. Tyczy się to osób prywatnych i firm, którym negatywne opinie mogą zaszkodzić na płaszczyźnie wizerunku, który jest niezwykle trudny do odbudowania.
Dlatego coraz powszechniejsze jest usuwanie negatywnych wpisów w Internecie, jak i szeroko rozumiana opieka nad wizerunkiem firmy. Czym są te usługi i dlaczego przedsiębiorcy coraz chętniej inwestują w pomoc specjalistów, dla których poprawa wizerunku firmy to chleb powszedni?…
Więcej dowiesz się u źródła >Optymalizacja zdjęć na stronie za pomocą ALT TAG
Wśród elementów zaliczanych do SEO znajdują się nie tylko teksty, ale także grafika. Tak naprawdę im lepiej opisana i umieszczona jest dana grafika, tym większe korzyści może przynieść ona samej stronie. Wpływa to bowiem na zwiększenie ruchu. Wyniki wyszukiwania w Google przyjmują bardzo często postać filmów video lub właśnie zdjęć.
Nierzadko zauważyć można, że użytkownicy internetowi zainteresowani zakupem danego produktu, rozpoczynają swoje poszukiwania właśnie w Google Grafika. Wyszukiwarka zdjęć ma zatem wielkie znaczenie dla funkcjonowania danej strony i jej usług. W przypadku wspomnianej już wyżej grafiki Google ważną rolę odgrywa atrybut alt Tag. Czym właściwie jest i czym się charakteryzuje?…
Więcej dowiesz się u źródła >Globalne uruchomienie algorytmu BERT od Google
Google uruchomił algorytm BERT na całym świecie w ponad 70 językach. Napisał o tym na swoim Twitterze pracownik Google – Danny Sallivan.
Czym jest BERT Update od Google?
BERT – to technologia, która powinna spowodować, że wyszukiwarka będzie jeszcze lepiej rozumieć kontekst zapytań użytkowników, czyli ich naturalny język, by w bardziej precyzyjny sposób odnajdować odpowiedzi na nie. Algorytm BERT pozwoli zwiększyć skuteczność wyszukiwania długich zapytań użytkowników, a także zapytań z przyimkami…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak stworzyć zakładkę “O NAS”, aby wzbudzić zaufanie czytelników?
Mogłoby się wydawać, że stworzenie zakładki “O nas” na stronie firmy czy bloga jest prostym zadaniem. W kilku zdaniach piszesz o swojej firmie czy o swoich zainteresowania, a na końcu zachęcasz potencjalnych klientów lub czytelników do zapoznania z pozostałymi treściami na stronie. Pomimo tego, że większość zakładek jest tworzona według wspomnianego schematu, to nie oznacza, że spełniają one swoją podstawową funkcję. Jak zatem stworzyć opis “O nas”, aby wzbudzić zainteresowanie i zaufanie odbiorców?
O kim lub o czym pisać?
“O nas”, “O marce”, “Kim jestem” – bez względu na to, jak zatytułujesz tę zakładkę, na samym początku musisz się zastanowić, kogo tak naprawdę ona dotyczy. Ciebie? Twojej firmy? Pozornie mogłoby się wydawać, że tak. I właśnie podążanie tym tropem jest jednym z najczęściej popełnianych błędów w trakcie tworzenia tego typu treści. Nawet jeśli przybliżasz potencjalnemu klientowi czy czytelnikowi mocne strony Twojej oferty, początki swojej działalności czy idee, które przyświecają Ci od początku – zawsze musisz zastanowić się, w jaki sposób może to okazać się pomocne lub ciekawe dla odbiorców…
Więcej dowiesz się u źródła >Dobra typografia, czyli jak popisać (się) na stronie
W internecie teoretycznie obowiązują podobne zasady typografii jak w innych miejscach, ale w praktyce egzekwowanie niektórych reguł nie zawsze jest tam możliwe. Dlatego warto pamiętać o kilku standardach, które funkcjonują w projektowaniu części tekstowej stron.
Nietrzymanie się tych standardów może fatalnie wpłynąć na ogólny odbiór witryny, która zamiast być przyjazna dla oczu użytkownika, będzie go w te oczy kłuła. Oto podstawowe zasady typografii, które uczynią Twoją stronę łatwiejszą w odbiorze…
Więcej dowiesz się u źródła >Czy potrzebujesz strony internetowej mając fanpage?
Strony intenetowe są passe? Przecież i tak wszyscy korzystają z fanpage, prawda? Jest jednak kilka powodów, dla których warto jeszcze przemyśleć czy potrzebujesz strony internetowej.
SEO
Strona się pozycjonuje, fanpage (prawie) nie. To ma znaczenie dla klientów przychodzących z Google. Jak również dla Twojej reputacji. W końcu ludzie, bardzo często, będą jednak Googlać Twoją markę czy nazwisko. Jeśli masz do tego blog, to budujesz pozycję, wizerunek i zbierasz klientów z pozycjonowania. Z jakiegoś powodu czytasz ten wpis, prawda?
Dałoby się umieszczać dłuższe teksty w notatkach na fanpage czy jako posty. Ale dużo gorzej się ich szuka, nie pozycjonują się i nie są takie wygodne w czytaniu.
Dlatego Facebook umożliwia nam integrację bloga czy strony i umieszczanie Instant Articles u siebie…
Czy do pisania tekstów SEO potrzebne są specjalne narzędzia?
Pewnie wielu początkujących copywriterów zastanawia się, czy do pisania artykułów SEO potrzebne są specjalne narzędzia, czy wystarczą nam wyłącznie nasze umiejętności pisarskie. Oczywiście nasze zdolności to rzecz najważniejsza i nie ma co do tego najmniejszych wątpliwości. Jednak jeżeli istnieje możliwość sprawienia, że nasza praca będzie łatwiejsza i bardziej efektywna, to dlaczego mielibyśmy tego nie wykorzystać?
Każdy, bez względu na wykonywany zawód, dąży do tego, by efektywność wykonywanej przez niego pracy była jak najwyższa, aby zrobić możliwie najwięcej w jak najkrótszym czasie przy jednoczesnym zachowaniu jak najwyższej jakości wykonywanego zadania. Copywriterzy również mają taką możliwość, wystarczy tylko poszukać w Sieci narzędzi, które właśnie Tobie pomogą najbardziej. Może to być przydatne zwłaszcza w sytuacji, kiedy dopiero zaczynasz pracę copywritera.
I wcale nie musimy korzystać z płatnych, skomplikowanych narzędzi. Najczęściej w zupełności wystarcza to, co mamy – kolokwialnie mówiąc – pod nosem, czyli ogólnodostępne narzędzia, które każdy bez problemu znajdzie w Google…
Więcej dowiesz się u źródła >Content marketing na przełomie 2019/2020
Które kampanie content marketingowe okazały się najciekawsze w 2019 roku? Jakie są najważniejsze wyzwania stojące przed content marketingiem w 2020 roku?
Content marketing na przełomie 2019/2020 podsumowują: Maciej Boroń, MBA director Mediacom, Marcelina Szewczyk, social media consulting manager Socialyse, Havas Media Group, Katarzyna Ryndziewicz, content & PR manager w PHD Media Direction…
Więcej dowiesz się u źródła >2020: to będzie bardzo trudny rok dla webmasterów i SEO
To nie jest kolejny post z przewidywaniami trendów w SEO w przyszłym roku. To post, który ostrzega i każe zapiąć pasy, bo w 2020 roku czeka nas jazda pełna wybojów. Będzie to też rok, który zapoczątkuje – w mniejszym lub większym stopniu – rewolucję w searchu.
Coroczne przewidywania trendów w SEO traktować należy jak połączenie kabaretu z „Familiadą” – czasem ktoś się wygłupi, czasem ktoś coś palnie, a czasem ktoś nawet udzieli poprawnej odpowiedzi. Chciałbym na najbliższą przyszłość SEO i internetu jako takiego spojrzeć szerzej – bo każdy kto potrafi obserwować widzi, do jakiej katastrofy ciągnie nas Google, a jednocześnie jaką katastrofę zapewne sprowadzi na siebie…
Więcej dowiesz się u źródła >Pozycjonowanie szerokie
Pozycjonowanie szerokie – podbijaj rynki ecommerce dzięki long tail seo! Wedle definicji pozycjonowanie stron internetowych to szereg różnych działań, które mają na celu podwyższenie pozycji strony internetowej w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki, głównie Google.
Pośród coraz popularniejszych technik budowania pozycji witryn internetowych jest pozycjonowanie szerokie (Long Tail SEO). Co to jest i co kryje się pod terminem pozycjonowania na długi ogon?…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak będzie wyglądał rynek reklamy w 2020 roku?
Jakie są prognozy dla rynku reklamowego w Polsce i na świecie na rok 2020? Co będzie miało na niego wpływ?
Według prognozy agencji mediowej Zenith, w 2020 roku – pomimo spadku widowni komercyjnej o 1,6% – globalne nakłady reklamowe zwiększą się o 4,3%, co związane jest z przewidywanym na przyszły rok, wzrostem cen mediów o 6,1%…
Więcej dowiesz się u źródła >Plasowanie – definicja legalna pozycjonowania?
31 lipca 2019 r. weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1150 z dnia 20 czerwca 2019 r. w sprawie propagowania sprawiedliwości i przejrzystości dla użytkowników biznesowych korzystających z usług pośrednictwa internetowego.
Akt ten odnosi się w głównej mierze do promowania poszczególnych towarów i usług w Internecie, między innymi za pośrednictwem wyszukiwarek. Z uwagi na to, że działalność naszej Agencji skupia się przede wszystkim na najbardziej popularnej wyszukiwarce Google, opisanie najważniejszych aspektów mających znaczenie dla pozycjonowania jest uzasadnione. Mimo, że Rozporządzenie będzie stosowane bezpośrednio we wszystkich państwach członkowskich Unii Europejskiej dopiero 12 lipca 2020 r., już teraz warto przyjrzeć się mechanizmom wprowadzonym przez unijnego prawodawcę…
Więcej dowiesz się u źródła >JAK POPRAWNIE DOBIERAĆ SŁOWA KLUCZOWE?
Słowa kluczowe umieszczone na stronie w różnych jej elementach – tytułach podstron, nagłówkach, treści itd., pozwalają na zwiększenie widoczności strony w wynikach wyszukiwania – pisze Klaudia Hadała, SEO specialist z Deva Group. – Wybór tego, jakie to będą słowa, nie należy do najłatwiejszych.
Bez wątpienia w kwestii doboru słów kluczowych nieoceniona jest specjalistyczna wiedza na temat produktu i doświadczenie osoby zajmującej się pozycjonowaniem. W celu poznania preferencji użytkowników i odpowiedniego doboru fraz warto również skorzystać z narzędzi do tego przeznaczonych. Są to narzędzia analityczne, które powinny być wdrożone na stronie i narzędzia zewnętrzne z ogólnymi danymi…
Więcej dowiesz się u źródła >CONTENT MARKETING PRZED ŚWIĘTAMI. O CZYM PISAĆ?
Boże Narodzenie to magiczny czas – chwile spędzone z najbliższymi, świąteczne potrawy, jarmarki, dekoracje i co ważne – odpoczynek od codziennego biegu. Wymienione wcześniej elementy są jednak okupione gorącym okresem przedświątecznym.
Wszystkim zależy, by dopiąć rozpoczęte przedsięwzięcia przed końcem roku, a zbliżające się deadline’y z jednej strony przytłaczają, natomiast z drugiej motywują pracowników do działania. W całym tym świątecznym szale nie powinniśmy jednak zaniedbać działań marketingowych, w tym prowadzenia firmowego bloga, który szczególnie teraz może okazać się najlepszą reklamą naszych produktów…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak określić grupę docelową podczas tworzenia kampanii reklamowej?
Określenie grupy docelowej to bardzo ważne zadanie, z którym stykamy się podczas tworzenia każdej kampanii marketingowej. Grupę tę, określamy w sytuacji w której chcemy skierować reklamę do użytkowników potencjalnie zainteresowanych naszymi produktami lub usługami. Przedstawiamy kilka porad, które pomogą Ci ustalić możliwie jak najlepszą grupę odbiorców dla Twojej reklamy.
Wyklucz osoby, które na pewno nie skorzystają z Twojej oferty
Pierwszym krokiem do określenia grupy docelowej jest wybranie jedynie takich osób, które potencjalnie mogą skorzystać z naszej oferty i odrzucenie osób, które z pewnością z niej nie skorzystają. Dzięki takiemu posunięciu, wyeliminujemy osoby, które nigdy nie kupią naszego produktu, a my nie będziemy musieli zapłacić za reklamę wyświetlającą się wśród nich…
Więcej dowiesz się u źródła >Marketing w branży marek luksusowych na przełomie 2019/2020
Jakie wydarzenia w 2019 roku najbardziej wpłynęły na marketing w branży marek luksusowych? Z jakimi problemami i zagadnieniami będzie się ona mierzyć w 2020 roku oraz jakie technologie i trendy będą miały istotny wpływ na marketing w tej branży w Polsce w 2020 roku?
Marketing w branży marek luksusowych na przełomie 2019/2020 podsumowują: Iwona Wójcik i Magdalena Troszyńska z agencji High Level Marketing, Dominika Trawka, autorka bloga MarketingPremium.pl, założycielka Luxury Consulting Online, Norbert Oruba, ekspert w zakresie marketingu, public relations i rynku dóbr luksusowych, Agnieszka Smektała, ekspert w zakresie budowania marki luksusowej, założycielka firmy INZPIREA, Katarzyna Macek, ekspert w zakresie marketingu dóbr luksusowych, dyrektor marketingu w firmach A&K Luxury Group i A&K Luxury Marketing…
Więcej dowiesz się u źródła >