Z ostatniej chwili
Sitemap XML i HTML, zobacz jak działa. Analiza słów kluczowych. Seo, sem, ppc co to jest Narzędzia do analizy konkurencji w sieci
Sitemap XML i HTML, zobacz jak działa. Analiza słów kluczowych. Seo, sem, ppc co to jest Narzędzia do analizy konkurencji w sieci

Sitemap XML i HTML, zobacz jak działa. Analiza słów kluczowych. Seo, sem, ppc co to jest? Narzędzia do analizy konkurencji w sieci

Sitemap XML i HTML. Zobacz jak działa oraz w czym będzie przydatna mapa strony WWW

Szczyt rankingu prowadzonego przez wyszukiwarkę Google to dziś marzenie niemalże każdego przedsiębiorcy, który inwestuje w skuteczne działania marketingowe. Właściciele stron WWW od wielu lat dążą do tego, aby ich indeksacja stała na najwyższym możliwym poziomie.

Z problemem odpowiedniego umieszczenia w tym prestiżowym zestawieniu borykają się przede wszystkim firmy korzystające ze sklepów internetowych, które bardzo często są mocno rozbudowane, a ilość linków do podstron potrafi przekroczyć nawet kilka tysięcy. Świetnym rozwiązaniem w takim przypadku może okazać się plik sitemap XML, czyli mapa strony internetowej. To właśnie przy jej pomocy algorytmy wyszukiwarki Google są w stanie nie tylko szybciej, ale przede wszystkim skuteczniej docierać do wszystkich najważniejszych zasobów prowadzonego przez Ciebie portalu WWW…

Więcej dowiesz się u źródła >

Analiza słów kluczowych – na co zwrócić uwagę przed tworzeniem treści

Analiza i dobór słów kluczowych to jedne z podstawowych elementów SEO. Jeśli to czytasz zakładam, że selekcję fraz i słów o które walczysz w rankingu wyników wyszukiwania masz już za sobą. W przeciwnym wypadku lub, gdy brakuje ci pomysłów na frazy, darmowe narzędzia do wyszukiwania słów kluczowych podpowie artykuł Łukasza Suchego.

Posiadając już listę fraz/słów kluczowych, jest jeszcze kilka kwestii na które warto zwrócić uwagę. Wszak ruszyć bez strategii do walki o wysoką pozycję jest niezwykle ryzykowne. Poniżej poruszam zagadnienia, które pomogą w analizie słownictwa dobranego do pozycjonowania i podpowiadają na co zwrócić uwagę przy ustalaniu priorytetów przed tworzeniem treści na stronie…

Więcej dowiesz się u źródła >

Seo, sem, ppc co to jest?

SEO, SEM, PPC kojarzą Ci się z promocją strony internetowej oraz budowaniem zasięgów. Wiele osób jednak nie do końca wyczuwa, czym tak naprawdę się różnią.

Jeśli Ty również poszukiwałeś informacji o którymś z tych pojęć: SEO, SEM, PPC, być może zdajesz sobie sprawę z tego, że są one niezbędne w skutecznych działaniach marketingu internetowego. Może jednak nie do końca wiesz, czym się różnią? Przychodzę z pomocą. W tym artykule wyjaśnię Ci wszystko po kolei…

Więcej dowiesz się u źródła >

Narzędzia do analizy konkurencji w sieci, które warto znać

Analiza konkurencji jest jednym z podstawowych zabiegów w marketingu internetowym. Monitorowanie poczynań serwisów z tej samej branży ułatwia podjąć pewne decyzje i wprowadzić działania, które przekładają się na lepszą widoczność strony oraz rozpoznawalność marki.

Nie ma w tym absolutnie nic złego – niemal każdy, komu zależy na wypromowaniu swojego brandu, powinien stale analizować sytuację swoich konkurentów. Jak to robić i skąd wziąć dane o innych witrynach? Z pomocą przychodzą specjalne narzędzia, które gromadzą wiele istotnych informacji o stronach internetowych. Na rynku obecnie istnieje wiele aplikacji służących do analizy konkurencji. W dzisiejszym wpisie przedstawię 5 popularnych narzędzi, które umożliwiają lepsze poznanie rywali z branży…

Więcej dowiesz się u źródła >

W WordPressie pojawią się wbudowane sitemapy

Każdy, kto chociaż raz tworzył bloga, stronę, sklep z wykorzystaniem WordPressa zna kwestię tworzenia map witryny. Są one niezbędne do funkcjonowania stron w wyszukiwarkach, a dotychczas WordPress nie posiadał wbudowanej ich obsługi. To ma się jednak zmienić.

Chciałoby się wykrzyczeć NARESZCIE! WordPress doczeka się natywnej obsługi sitemap. Jednak czym one są? Mapy witryny to pliki XML, które pomagają robotom wyszukiwarek w indeksowaniu stron i ich zawartości. Zawierają adresy, powiązania z innymi stronami, a także mogą przekazywać informacje na temat aktualizacji. Są również uzupełnieniem pliku robots.txt, którego zawartość stanowi elementy pomijane przez wyszukiwarki. Sitemapy zgłaszane są do narzędzi wyszukiwarek odpowiedzialnych za indeksowanie strony, np. Google Search Console, czy Bing Webmaster Tool…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak brief wpływa na tworzenie stron internetowych?

Pierwszym istotnym krokiem po otwarciu własnego biznesu jest stworzenie strony firmowej. Taka strona może spełniać różne zadania. Może to być zwykła wizytówka, z której klient dowie się więcej na temat Twojej firmy. Może również stanowić platformę łączącą klienta z Twoją firmą.

Może także być bezpośrednio narzędziem do generowania przychodu np. ze sprzedaży. Od tego, jaki masz cel i w jakiej branży działasz, zależy również rodzaj witryny. Ponieważ każdy ma inne cele i potrzeby, tworzenie stron internetowych opiera się na dobrze przygotowanym briefie…

Więcej dowiesz się u źródła >

Stwórz stories na swoim blogu lub stronie dzięki Google Web Stories

Stories wkroczyły do mediów społecznościowych z przytupem i stały się bardzo popularne. Teraz Google prowadzi testy nowego sposobu zwiększania ruchu na blogach i stronach internetowych dzięki wykorzystaniu Stories. Firma przygotowała specjalną wtyczkę do WordPressa, która umożliwi wdrożenie takiego rozwiązania na blogach i stronach internetowych opartych na tym CMS.

Stories, czyli krótkie materiały stanowiące relację, zagościły na dobre w mediach społecznościowych. Potencjał tego rozwiązania dostrzegł także Google. Web Stories, bo tak nazywa się funkcjonalność oferowana przez firmę, może być wykorzystywana na stronach internetowych w celu zwiększenia zaangażowania użytkowników oraz zwiększenia ruchu na tejże witrynie…

Więcej dowiesz się u źródła >

FOMO – wykorzystanie w strategii marketingowej lęku przed przegapieniem okazji

Szeroka dostępność mediów społecznościowych sprawia, że spora część życia każdego z nas przenosi się obecnie do sieci. Przesycone treścią tablice profilowe, z jednej strony, wywołują w użytkownikach poczucie chaosu informacyjnego, z drugiej natomiast – ogromną potrzebę ciągłego bycia na bieżąco oraz lęk przed przegapieniem czegokolwiek. Przywiązanie do portali społecznościowych jest na tyle silne wśród znaczącej części populacji, że bardzo często prowadzi do różnego rodzaju uzależnień. Zjawisko to jest obecnie wykorzystywane jako jedna ze skuteczniejszych technik marketingowych.

FOMO, czyli fear of missing out, dotyczy przede wszystkim pokolenia tzw. milenialsów, a zatem osób będących obecnie między dwudziestym a czterdziestym rokiem życia. W zjawisku tym zasadniczo chodzi o wykorzystanie lęku przed utratą możliwości nabycia jakiegoś produktu lub ominięciem jakiegoś prestiżowego wydarzenia do budowania solidnej pozycji danej marki na rynku. Umiejętne wykorzystanie mediów społecznościowych może służyć za znakomite narzędzie reklamowe, za sprawą którego wywiera się ogromną presję na potencjalnych konsumentach. Wielu z nich podejmuje decyzje zakupowe w oparciu o strach przed byciem wyrzutkiem społecznym…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak zaprojektować skuteczne CTA?

CTA (Call to Action) ma jeden istotny cel – zachęcić użytkownika do pewnej interakcji. Jak zaprojektować przycisk CTA, aby wpłynął na konwersję? Specjalnie dla Ciebie przygotowałam poradnik, który szczegółowo przybliży Ci ten temat. Sprawdź, jakie elementy należy wziąć pod uwagę!

Czym jest CTA?

Każda strona internetowa, która ma zachęcić użytkownika do podjęcia określonych czynności, powinna być intuicyjna oraz atrakcyjna wizualnie. Potencjalny klient musi wiedzieć jakie kroki podjąć, aby dokonać konwersji. Pomocnymi elementami, czasem drogowskazami, są przyciski CTA…

Więcej dowiesz się u źródła >

Pozycjonowanie – za co Google może ukarać stronę www?

Każda firma, która pozycjonuje swoją stronę www chce osiągnąć najwyższą możliwą pozycję w wyszukiwarce Google. Ale stosowanie wątpliwych technik w celu podniesienia pozycji w rankingu często kończy się niepowodzeniem.

Naruszenie wskazówek Google dla webmasterów spowoduje nałożenie kar, które obniżą pozycję Twojej witryny w rankingu wyszukiwarki. W tym wpisie opiszę krótko powody za które Google może nałożyć kary na Twoją stronę internetową…

Więcej dowiesz się u źródła >

Dlaczego FanPage powinien być dopełnieniem strony internetowej, a nie jej zamiennikiem?

Internet jest potężnym medium, które od kilku lat rozwija się prężnie i dynamicznie. Coraz więcej osób – i nie mówimy tutaj już tylko o najmłodszych pokoleniach – traktuje sieć jako pierwsze źródło informacji. Dlatego też, warto pamiętać, iż posiadanie strony internetowej to podstawa, nawet wówczas, gdy panuje „moda na sieci społecznościowe”.

Ilekroć spotykam biznesy bazujące tylko na FanPage’u, to za każdym razem twierdzę, że wiele się na tym traci. Czemu? Gdyż z darmowych narzędzi trzeba umieć mądrze korzystać, a Facebook powinien być dopełnieniem dla statycznej witryny, a nie jej zamiennikiem…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – poradnik WordPress to największy system zarządzania treścią …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA