Z ostatniej chwili
Sposoby na linki z Instagrama. Mity na temat SEO. Jak wykonać audyt treści na stronie Jak powinna wyglądać strona błędu 404 Optymalizacja stron

Sposoby na linki z Instagrama. Mity na temat SEO. Jak wykonać audyt treści na stronie? Jak powinna wyglądać strona błędu 404? Optymalizacja stron

Jak dodać link do Instastory? Sposoby na linki z Instagrama

Jeżeli posiadasz własną stronę internetową, z pewnością zależy ci na tym, aby odwiedzała ją jak największa liczba internautów. Jednym ze sposobów na to jest umieszczanie odnośników do Twojej witryny na profilach społecznościowych. Dzięki temu Twoi fani i obserwujący mogą bez trudu nie tylko śledzić, co u Ciebie słychać ale również jednym kliknięciem przenieść się na Twoją stronę www. Poniżej znajdziesz parę przydatnych wskazówek, jak dodać link do swojej strony na jednej z najpopularniejszych aplikacji społecznościowych na świecie – Instagramie.

  1. Jak dodać link do Instagrama?
  2. Link w opisie profilu
  3. Link na Instastory
  4. Analityka ruchu
Więcej dowiesz się u źródła >

5 popularnych mitów na temat SEO

Świat SEO nieustannie się zmienia. Algorytmy Google funkcjonują coraz lepiej i to, co działało kiedyś, dzisiaj już niekoniecznie ma znaczenie przy pozycjonowaniu. Jako że zmiany zachodzą tak często, nietrudno o to, aby niektóre informacje stały się przestarzałe. Co gorsza – mimo ich dezaktualizacji wiele z nich dalej jest przytaczanych jako fakty i traktuje się je bardzo poważnie.

To, co działało w SEO w 2013 roku, wcale nie musi być tak samo sprawne w 2019. Co gorsza, niektóre z tych przestarzałych trików mogą zaszkodzić Twojemu rankingowi w Google. Z kolei inne „strategie” to tak naprawdę nieuczciwe praktyki SEO, które niestety dalej są stosowane…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak wykonać audyt treści i dać nowe życie starym wpisom?

Gdy klient zgłasza się do agencji lub wolnego strzelca z prośbą o pomoc przy pozycjonowaniu, bardzo często oczekuje efektów od razu. Jeśli masz doświadczenie w branży, to zapewne zgodzisz się ze mną, że w SEO liczy się cierpliwość i konsekwencja działań. To właśnie dlatego wielokrotnie burzyłem hiperoptymizm już na początku współpracy, mówiąc: nie szanowny kliencie, nie zrobimy w przyszłym miesiącu top1 na “kredyty hipoteczne”.

Istnieją jednak sposoby, które mogą pomóc nam zwiększyć widoczność strony niewielkim nakładem. Aktualizacja treści jest jednym z moich ulubionych…

Więcej dowiesz się u źródła >


Czym jest Google Ads?

Google Ads (wcześniej Google AdWords) to oficjalny system linków sponsorowanych od firmy Google. Od lat jest to kanał reklamowy, który staje się coraz częściej uwzględniany w każdej strategii marketingowej. Dziś przyjrzymy się historii i rozwojowi systemu reklamowego Google Ads na przestrzeni ostatnich lat.

AdWords czy kura?

Niewielu z Was jest sobie w stanie wyobrazić, że istniał jakikolwiek inny system reklamowy przed Google AdWords. Na dalekich stronach Internetu jesteśmy w stanie znaleźć drobiazgowe informacje na temat narzędzia o nazwie Premium Sponsorship. System obsługiwany był przez pracowników Google, a rozliczenie za reklamę odbywało się w systemie CPM…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak powinna wyglądać strona błędu 404? – przykłady z opisem

Czy strona błędu 404 jest mało istotną podstroną? Sprawdzamy to. Ponadto spójrz, co powinna zawierać taka strona, aby nie zniechęcić odwiedzających.

Błąd kojarzy się nam z czymś złym. Podświadomie nie lubimy żadnych błędów i wywołują w nas negatywne wspomnienia. Więc skoro strona internetowa ma budzić zaufanie oraz przyjemność z jej przeglądania, to koniecznie trzeba zadbać o stronę błędu 404.

Strona ta sama w sobie ma negatywny wydźwięk, ponieważ zwraca… błąd. Trzeba zatem wpłynąć na użytkownika, aby po natrafieniu na taką stronę, chciał dalej korzystać z serwisu.

Sprawdź zatem, jak tego dokonać oraz dowiedź się, jak powinna wyglądać strona błędu 404…

Więcej dowiesz się u źródła >


Optymalizacja strony internetowej – wprowadzenie

W czasach, w których Internet w biznesie odgrywa podstawową rolę, odpowiednia strona internetowa to „must have” wszystkich firm. Jednak samo umieszczenie strony w sieci to nie wszystko. Aby klient mógł ją odwiedzić, musi znać jej dokładny adres. Prowadząc sklep internetowy czy witrynę z usługami zapewne chciałbyś, żeby użytkownicy generowali przychody w Twojej firmie. Mogą oni trafić na Twoją stronę z następujących źródeł ruchu:

  • wpisując bezpośrednio adres URL,
  • wpisując w wyszukiwarkę frazy opisujące Twój biznes,
  • z odnośników innych stron,
  • z wyszukań płatnych,
  • z social mediów.

Uzyskanie topowych pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania poskutkuje zwiększeniem ilości wejść na stronę, a w konsekwencji możliwym wzrostem przychodu. Kluczem do Twojego sukcesu jest SEO

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak sprawić, aby klient zakochał się w Twoim produkcie lub usłudze?

Mój dzisiejszy artykuł będzie głównie poświęcony zadowoleniu i satysfakcji twojego klienta. Każdy właściciel, szef, manager czy kierownik poświęca wiele czasu na szukanie nowych rozwiązań i pomysłów, by przyciągnąć nowych klientów do swojej firmy lub zatrzymać istniejących, coraz bardziej zwiększając ich satysfakcję, a co za tym idzie i wolumen sprzedaży w swojej firmie.

Aby klient był zadowolony, musisz dobrze zbadać jego potrzeby, aby móc zaproponować produkt czy usługę szytą na jego miarę. Bez dobrego badania potrzeb nie ma sprzedaży długofalowej, dobrej współpracy i satysfakcji klienta. Mówi się, że klientowi można sprzedać wszystko, ale tylko raz, a nam przecież nie o to chodzi. Co więc należy zrobić, aby klient – dosłownie i w przenośni – zakochał się w twojej ofercie? Badać, badać i jeszcze raz badać!…

Więcej dowiesz się u źródła >

Content marketing w 2019 roku

Wraz z końcem starego roku przychodzi czas na pewne wnioski i podsumowania, a rozpoczęcie nowego to okres, gdy oczekujemy zmian i przyglądamy się uważnie nowym zjawiskom. To wszystko dotyczy także content marketingu, który dynamicznie rozwijał się w 2018 roku. User-generated content czyli w skrócie UGC to zjawisko, które przeżywało w zeszłym roku pełen rozkwit. Czy takie autentyczne treści publikowanie w sieci przez użytkowników, a także inne działania jak na przykład context marketing i video marketing będą miały równie ogromne znaczenie w roku 2019? O tym poniżej.

Trendy w content marketingu 2019

Kontent marketing jest aktualnie podstawą marketingu firm i działania całego rynku. Wraz z rozwojem nowoczesnej technologii pojawiają się co raz to nowsze rozwiązania i możliwości. Jak można zauważyć większość użytkowników internetu poszukuje udogodnień i rozwiązań, które zapewniają szybsze dotarcie do wyszukiwanych stron. Stąd też niemałe znaczenie ma dzisiaj między innymi wyszukiwanie głosowe, a według niektórych ekspertów do 2020 roku liczba użytkowników, którzy korzystają z takiej opcji regularnie ma osiągnąć około 50%…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – poradnik WordPress to największy system zarządzania treścią …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA