Z ostatniej chwili

Strategia sklepu internetowego. Błędy SEO przy budowie e-sklepu. Polskie e-commerce według Gemius’a. Trendy e-commerce, dostawa. Omnichannel

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Co wziąć pod uwagę w budowaniu strategii sklepu internetowego? [Fragment książki + konkurs!

Poniżej przedstawiamy fragment książki pt. „E-commerce. Strategia- Zarządzanie- Finanse” autorstwa Justyny Skorupskiej. Publikacja jest świetnym kompendium wiedzy na temat e-handlu, obejmującym m.in. aspekty strategiczne i finansowe handlu w internecie.

Trzy poziomy podejmowania decyzji czy kryteria oceny celów przedsiębiorstwa to uniwersalne zasady zarządzania, ważne w każdym biznesie. W e-commerce wiele obszarów jest bardzo charakterystycznych, dlatego można wyodrębnić kilka punktów szczególnych dla handlu online.

Ciekawe podejście zaproponowała Chloe Thomas, autorka książki „eCommerce MasterPlan”*. Według tej publikacji założenie sklepu internetowego (czy innego biznesu online) wymaga przejścia trzech kroków głównych składających się na 9 punktów (szczegóły w tabeli)…

Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl

11 błędów SEO przy budowie sklepu internetowego

Błędy popełniane przy budowie sklepu internetowego i zapominanie o wymaganiach Google odnośnie SEO mogą mieć duże konsekwencje dla sklepu internetowego. Konsekwencje, które mogą mieć przełożenie na finanse firmy. Dlatego, nawet jeśli decyzję o pozycjonowaniu zostawiasz na później, już przy budowaniu strony warto pamiętać o tym, co dla Google jest ważne.

Oto 11 błędów najczęściej popełnianych przez właścicieli sklepów, które są stosunkowo proste do wyeliminowania już na samym początku:

Błędy SEO przy budowie sklepu internetowego:

#1 Zły dobór i użycie słów kluczowych

Wybór słów kluczowych to pierwszy krok przy rozpoczęciu pozycjonowania. Skoro jest to tak ważne w tym momencie, to na pewno właściwy dobór i umieszczenie słów kluczowych już na samym etapie budowy strony internetowej pomoże podnieść wyniki wyszukiwania w Google

Czytaj więcej na: http://delante.pl

Polski e-konsument 2017 wg Gemius

Polski e-commerce należy do najprężniej rozwijających się w Europie. Jednym z czynników wpływających na dynamikę rozwoju i zmian, jakie zachodzą w tym sektorze, jest zmieniający się profil konsumencki. Na pytanie, jaki obecnie jest polski e-konsument postanowił odpowiedzieć Gemius.

POLSKI E-KONSUMENT A.D. 2017

Wg raportu „E-commerce w Polsce 2017. Gemius dla e-commerce Polska” z zakupów w sieci korzysta już ponad 54% polskich internautów, czyli ponad 14 mln osób…

Czytaj więcej na: https://dailyweb.pl

Trendy e-commerce: sprawdź opcję dostawy tego samego dnia!

Na rynku europejskim krajem, w którym klienci najczęściej deklarują, że chcą otrzymać zamówione przez internet towary w ciągu jednego do dwóch dni jest Polska. Łącząc to z trendem sugerującym, aby zamówienie dostarczać tego samego dnia, możemy znaleźć sposób, który przekona do nas klientów i pozostawi konkurencję w tyle.

Co możemy zrobić, aby dostarczyć zamówienie do klienta tego samego dnia?

Najpierw musimy zadbać o odpowiednie stany magazynowe towarów. Upewnić się, że wartości na magazynie i te w bazie danych są poprawne. Sprawdzić na etapie przyjęcia towaru na magazyn, czy nie posiada on łatwo zauważalnych wad (głównie dotyczy to odzieży). W przypadku towarów najszybciej zbywalnych musimy zadbać o dodatkowy zapas produktów…

Czytaj więcej na: http://blog.salestube.pl

Zobacz, jak polskie e-sklepy radzą sobie z wdrożeniem strategii omnichannel

Software house Lizard Media przeanalizował funkcjonalności omnichannel, czyli połączenia sprzedaży i obsługi klienta w sklepach stacjonarnych i internetowych w 11 ogólnopolskich sieci sklepów z trzech branż: księgarnie, dyskonty spożywcze oraz hipermarkety budowlane.

Tylko dwie z nich spełniły wszystkie 5 kryteriów omnichannel, ale aż ponad połowa pozwala np. na oddanie towaru zakupionego online w dowolnym sklepie stacjonarnym sieci, tyle samo wykorzystuje informacje o naszych zakupach stacjonarnych i online dzięki jednej karcie stałego klienta…

Czytaj więcej na: https://interaktywnie.com

E-sklep od kuchni: Wojciech Latoszek, założyciel 4gift.pl

Jak z sukcesem założyć i prowadzić własny sklep internetowy? Na portalu MamBiznes.pl kontynuujemy cykl „E-sklep od kuchni”, w którym wyjadacze polskiego e-handlu dzielą się wiedzą i doświadczeniem. W ubiegłym tygodniu nasz kwestionariusz wypełnił Marcin Mielczarek, założyciel sklepu E-zabawkowo.pl. Dziś przepytujemy Wojciecha Latoszka, prowadzącego sklep z prezentami 4gift.pl.

E-handlem zajmuję się od… 2008 roku.

Mój pierwszy sklep internetowy to… Nie jestem zbyt zmienny w uczuciach i od 2010 roku jestem wierny pierwszemu i jedynemu sklepowi – 4gift.pl…

Czytaj więcej na: https://mambiznes.pl

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polska na szarym …

2 komentarze

  1. Gdzie ja trafiłem dzięki brand24?

  2. My też tu jesteśmy! Piątka!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA