Z ostatniej chwili

Strategia sklepu internetowego. Błędy SEO przy budowie e-sklepu. Polskie e-commerce według Gemius’a. Trendy e-commerce, dostawa. Omnichannel

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Co wziąć pod uwagę w budowaniu strategii sklepu internetowego? [Fragment książki + konkurs!

Poniżej przedstawiamy fragment książki pt. “E-commerce. Strategia- Zarządzanie- Finanse” autorstwa Justyny Skorupskiej. Publikacja jest świetnym kompendium wiedzy na temat e-handlu, obejmującym m.in. aspekty strategiczne i finansowe handlu w internecie.

Trzy poziomy podejmowania decyzji czy kryteria oceny celów przedsiębiorstwa to uniwersalne zasady zarządzania, ważne w każdym biznesie. W e-commerce wiele obszarów jest bardzo charakterystycznych, dlatego można wyodrębnić kilka punktów szczególnych dla handlu online.

Ciekawe podejście zaproponowała Chloe Thomas, autorka książki „eCommerce MasterPlan”*. Według tej publikacji założenie sklepu internetowego (czy innego biznesu online) wymaga przejścia trzech kroków głównych składających się na 9 punktów (szczegóły w tabeli)…

Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl

11 błędów SEO przy budowie sklepu internetowego

Błędy popełniane przy budowie sklepu internetowego i zapominanie o wymaganiach Google odnośnie SEO mogą mieć duże konsekwencje dla sklepu internetowego. Konsekwencje, które mogą mieć przełożenie na finanse firmy. Dlatego, nawet jeśli decyzję o pozycjonowaniu zostawiasz na później, już przy budowaniu strony warto pamiętać o tym, co dla Google jest ważne.

Oto 11 błędów najczęściej popełnianych przez właścicieli sklepów, które są stosunkowo proste do wyeliminowania już na samym początku:

Błędy SEO przy budowie sklepu internetowego:

#1 Zły dobór i użycie słów kluczowych

Wybór słów kluczowych to pierwszy krok przy rozpoczęciu pozycjonowania. Skoro jest to tak ważne w tym momencie, to na pewno właściwy dobór i umieszczenie słów kluczowych już na samym etapie budowy strony internetowej pomoże podnieść wyniki wyszukiwania w Google

Czytaj więcej na: http://delante.pl

Polski e-konsument 2017 wg Gemius

Polski e-commerce należy do najprężniej rozwijających się w Europie. Jednym z czynników wpływających na dynamikę rozwoju i zmian, jakie zachodzą w tym sektorze, jest zmieniający się profil konsumencki. Na pytanie, jaki obecnie jest polski e-konsument postanowił odpowiedzieć Gemius.

POLSKI E-KONSUMENT A.D. 2017

Wg raportu „E-commerce w Polsce 2017. Gemius dla e-commerce Polska” z zakupów w sieci korzysta już ponad 54% polskich internautów, czyli ponad 14 mln osób…

Czytaj więcej na: https://dailyweb.pl

Trendy e-commerce: sprawdź opcję dostawy tego samego dnia!

Na rynku europejskim krajem, w którym klienci najczęściej deklarują, że chcą otrzymać zamówione przez internet towary w ciągu jednego do dwóch dni jest Polska. Łącząc to z trendem sugerującym, aby zamówienie dostarczać tego samego dnia, możemy znaleźć sposób, który przekona do nas klientów i pozostawi konkurencję w tyle.

Co możemy zrobić, aby dostarczyć zamówienie do klienta tego samego dnia?

Najpierw musimy zadbać o odpowiednie stany magazynowe towarów. Upewnić się, że wartości na magazynie i te w bazie danych są poprawne. Sprawdzić na etapie przyjęcia towaru na magazyn, czy nie posiada on łatwo zauważalnych wad (głównie dotyczy to odzieży). W przypadku towarów najszybciej zbywalnych musimy zadbać o dodatkowy zapas produktów…

Czytaj więcej na: http://blog.salestube.pl

Zobacz, jak polskie e-sklepy radzą sobie z wdrożeniem strategii omnichannel

Software house Lizard Media przeanalizował funkcjonalności omnichannel, czyli połączenia sprzedaży i obsługi klienta w sklepach stacjonarnych i internetowych w 11 ogólnopolskich sieci sklepów z trzech branż: księgarnie, dyskonty spożywcze oraz hipermarkety budowlane.

Tylko dwie z nich spełniły wszystkie 5 kryteriów omnichannel, ale aż ponad połowa pozwala np. na oddanie towaru zakupionego online w dowolnym sklepie stacjonarnym sieci, tyle samo wykorzystuje informacje o naszych zakupach stacjonarnych i online dzięki jednej karcie stałego klienta…

Czytaj więcej na: https://interaktywnie.com

E-sklep od kuchni: Wojciech Latoszek, założyciel 4gift.pl

Jak z sukcesem założyć i prowadzić własny sklep internetowy? Na portalu MamBiznes.pl kontynuujemy cykl „E-sklep od kuchni”, w którym wyjadacze polskiego e-handlu dzielą się wiedzą i doświadczeniem. W ubiegłym tygodniu nasz kwestionariusz wypełnił Marcin Mielczarek, założyciel sklepu E-zabawkowo.pl. Dziś przepytujemy Wojciecha Latoszka, prowadzącego sklep z prezentami 4gift.pl.

E-handlem zajmuję się od… 2008 roku.

Mój pierwszy sklep internetowy to… Nie jestem zbyt zmienny w uczuciach i od 2010 roku jestem wierny pierwszemu i jedynemu sklepowi – 4gift.pl…

Czytaj więcej na: https://mambiznes.pl

O Legiobiznes.pl

Legiobiznes.pl
Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

6 elementów obsługi klienta w e-commerce. Reklama sklepu online. Planowanie contentu w sklepie internetowym pod kątem seo

6 elementów obsługi klienta w e-commerce. Reklama sklepu online. Planowanie contentu w sklepie internetowym pod kątem seo

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]6 elementów obsługi klienta w e-commerce Przyszedł czas na kolejny …

2 komentarze

  1. Avatar

    Gdzie ja trafiłem dzięki brand24?

  2. Avatar

    My też tu jesteśmy! Piątka!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

DARMOWE OGŁOSZENIA