Szybkość ładowania strony a pozycjonowanie i jakość ruchu
Ostatnio zostałem zapytany na konferencji FastTony.es w Gdyni o to, czy szybkość ładowania strony rzeczywiście jest czynnikiem rankingowym, czyli bezpośrednio wpływającym na pozycje. Problem wbrew pozorom nie jest wcale taki prosty, jak mogłoby się wydawać.
Czy szybkość ładowania strony wpływa na pozycjonowanie?
Z jednej strony Google nieustannie mówi, aby dbać o wydajność strony. Szybkość została ogłoszona jako czynnik rankingowy już w 2010 r. (https://goo.gl/vbWDZa), lecz wiemy, że Google wiele rzeczy próbuje przeforsować dla własnych interesów (im efektywniej działa ich wielki ekosystem botów indeksujących zasoby sieci, tym lepiej…
Czytaj więcej na: https://takaoto.pro
Strona responsywna a Mobile First Index
Całkiem niedawno odbyło się jedno z najważniejszych wydarzeń w świecie pozycjonowania – BrightonSEO. Co roku na konferencji pojawiają się najlepsi specjaliści, by dzielić się wiedzą i doświadczeniem. Tym razem największym echem nie rozniosły się słowa prelegentów, ale jednego z gości – pracownika Google Gary’ego Illyes’a.
Od dłuższego czasu słyszymy o zmianach, które mają nastąpić w wynikach wyszukiwania dla urządzeń mobilnych. Aktualizacja ma nosić nazwę Mobile-First Index. Na tegorocznym BrightonSEO Gary zdradził, jakie witryny mogą czuć się bezpiecznie w obliczu aktualizacji algorytmu…
Czytaj więcej na: https://www.widzialni.pl
OPTYMALIZACJA KAMPANII PPC W 5 PROSTYCH KROKACH
Prowadzenie kampanii pay per click (PPC) jest jednym z najlepszych sposobów wypromowania firmy, jej produktów i usług na rynku. Jak sama nazwa wskazuje, ten rodzaj promocji opiera się na zachęcaniu ludzi do klikania w reklamy wyświetlane w wyszukiwarce.
Reklamodawca płaci za każde jednorazowe kliknięcie. Każdorazowe kliknięcie przenosi potencjalnego klienta na stronę docelową, gdzie może nabyć określone usługi lub produkty. Jak pokazuje praktyka samo uruchomienie kampanii PPC nie wystarcza.
Kampania musi być przemyślanym i kontrolowanym procesem, by osiągnąć określony cel. Kampania, która nie jest odpowiednio optymalizowana może nie wygenerować zysków i zwrotu inwestycji…
Czytaj więcej na: https://www.ltb.pl
Tworzenie biznesu od 0 do 1000 klientów – 10 marketingowych porad
Początki firmy są zazwyczaj trudne. Pierwotne plany okazują się nie tak idealne, jak miały być, a klientów jest mniej niż sobie wyobrażałeś? Oto 10 kroków ku temu, by przy pomocy Internetu zbudować i wypromować swój biznes.
Obserwuj użytkowników i ich zachowanie na swojej stronie WWW
Odnoszę wrażenie, że obecnie coraz więcej marketerów koncentruje się na szukaniu nowych kanałów dotarcia do klienta, zapominając przy okazji o tym najważniejszym – własnej stronie internetowej. To spory błąd, dlatego, że to jest twoje najważniejsze miejsce w sieci. Za pomocą narzędzi, takich jak na przykład Google Analytics.
Czytaj więcej na: https://sprawnymarketing.pl
Przepis na 30% wzrostu ruchu na start
Dobry piekarz dba o to, by inni nie poznali jego przepisu na najlepsze wypieki. Na Wasze szczęście żaden ze mnie piekarz i dlatego chętnie podzielę się z Wami przepisem na ruch organiczny, który rośnie jak na drożdżach.
Rozpoczynając kampanię pozycjonowania zarówno klient, jak i pozycjoner liczą na jak najszybszy wzrost ruchu na stronie i pozycji w wynikach wyszukiwania. Czasami bardzo ciężko jest zadowolić klienta, który oczekuje spektakularnych efektów zaraz po podpisaniu umowy. W moim artykule dam Wam gotowy przepis, dzięki któremu dowiecie się, jak w miesiąc podnieść o 30% ruch na stronie klienta. Dla doświadczonych specjalistów SEO poprawa ruchu o 30% w witrynie, która nie była wcześniej pozycjonowana ani optymalizowana, to niewielkie wyzwanie…
Czytaj więcej na: https://marketingdlaludzi.pl
Ile ruchu pozyskuje strona? Podpowiadamy, jak to sprawdzić!
Od niedawna prowadzisz blog lub stworzyłeś nową stronę firmy? Zastanawiasz się pewnie, czy ludzie czytają Twoje posty albo czy przeglądają treści. A może właśnie poszukujesz zdolnego blogera i chcesz sprawdzić, czy jego content trafia do użytkowników?
Opiszemy metody i pokażemy narzędzia, które pomogą Ci dowiedzieć się, czy dana strona www jest odwiedzana!
Czego dowiesz się z tego artykułu:
- które narzędzie estymujące ruch wybrać
- jakie dane udostępniać na blogu/stronie
- co można wyczytać z popularności strony…
Czytaj więcej na: https://takaoto.pro
WPŁYW POZYCJI MARKI NA POZYCJONOWANIE
Działania SEO określa się również jako pozycjonowanie. Często prowadzi to do uproszczonego poglądu, że działania SEO dotyczą tylko i wyłącznie pozycji w rankingu wyszukiwania. Search engine optimization jest jednak złożonym procesem, na który składają się działania poza stroną internetową jak na przykład linkowanie oraz działania na stronie oraz tworzenie wartościowych treści. Według przewodnika dla webmasterów dotyczącego SEO, a stworzonego przez Google, o pozycji strony internetowej w wynikach wyszukiwania decyduje już ponad 250 czynników.
Głównym celem działań SEO jest zwiększenie rozpoznawalności i renomy pozycjonowanej marki. Niekoniecznie należy spodziewać się po SEO tworzenia kreatywnych działań marketingowych na szeroką skalę. Działania SEO nie sprawią, że marka będzie znana na całym świecie jak choćby Coca Cola, Marlboro czy Jack Daniels, które są nie tylko produktami ale także ikonami popkultury. Dzięki skrupulatnym działaniom SEO dana marka może jednak osiągnąć rozpoznawalność i dobrą renomę przede wszystkim na rynku lokalnym (tutaj należy wziąć pod uwagę konkretne miasto, region, województwo czy kraj; rzadziej dzielnica danego miasta)…
Czytaj więcej na: https://blog.home.pl