Z ostatniej chwili
TikTok przekroczył ponad 1,5 miliarda pobrań, zakupy w aplikacji. Instagram wojna z gwiazdami porno Remarketing na Facebooku
TikTok przekroczył ponad 1,5 miliarda pobrań, zakupy w aplikacji. Instagram wojna z gwiazdami porno Remarketing na Facebooku

TikTok: przekroczył ponad 1,5 miliarda pobrań, zakupy w aplikacji. Instagram wojna z gwiazdami porno? Remarketing na Facebooku

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

TikTok chce pozwolić użytkownikom na zakupy w aplikacji

Czy TikTok umożliwi robienie zakupów bezpośrednio z filmów i wkroczy w świat e-commerce?

Nie tak dawno, media oraz twórcy innych aplikacji zarzucili TikTokowi, że nie należy on do najbardziej angażujących. Tymczasem, chińska aplikacja nie tylko otworzyła się na możliwość dokonania zakupów za pomocą reklam, ale testuje możliwość kupna z samej aplikacji…

Więcej dowiesz się u źródła >

TikTok przekroczył ponad 1,5 miliarda pobrań

Jak podaje firma analityczna Sensor Tower, liczba łącznych pobrań aplikacji TikTok przekroczyła ponad 1,5 miliarda. To trzecia najpopularniejsza aplikacja smartfonowa na świecie.

Wynik 1,5 miliarda dotyczy połączonej liczby pobrań zarówno z Google Play Store, jak i AppStore. Od początku tego roku była pobrana 614 milionów razy – co już daje o 6% więcej pobrań, niż za cały ubiegły rok. Oznacza to trzecie miejsce na liście najchętniej pobieranych w historii aplikacji mobilnych, zaraz za WhatsApp i Messengerem, a wyprzedza Facebooka i Instagram. I po raz pierwszy widzimy, że na polu mediów społecznościowych Facebook napotkał naprawdę silną konkurencję…

Więcej dowiesz się u źródła >

TIK TOK EKSPERYMENTUJE Z NOWYMI FUNKCJAMI E-COMMERCE. JAKI POTENCJAŁ SPRZEDAŻOWY MA TA PLATFORMA?

Aplikacja testuje narzędzie, które pozwala użytkownikom udostępniać link do zakupów w publikowanych przez nich materiałach. Nowa funkcja ma dać sprzedawcom detalicznym nowe możliwości na dotarcie ze swoimi produktami do najmłodszych użytkowników. Testy na razie jednak ograniczają się do rynku amerykańskiego.

Jak ma działać nowa, e-commece’owa funkcja Tik Toka? Prosto. Kliknięcie w link przez konsumenta będzie powodował otwarcie przeglądarki w aplikacji, dzięki czemu kupujący, bez opuszczanie platformy, będzie mógł dokończyć zakup.

Fabian Bern, założyciel chińskiej agencji zajmującej się influencer marketingiem – Uplab- był pierwszym, który udostępnił wideo prezentujące tę funkcję…

Więcej dowiesz się u źródła >

Instagram na wojnie z gwiazdami porno?

Porno gwiazdy oraz osoby uprawiające najstarszy zawód świata uważają, że Instagram pochopnie blokuje ich konta, niezależnie od rodzaju znajdujących się tam treści, co szkodzi ich kontaktom biznesowym.

Alana Evans, przewodnicząca związku zrzeszającego aktorów działających w branży porno Adult Performers Actors Guild zwraca też uwagę, że Instagram ma inne zasady dla aktorów porno, a inne dla aktorów głównego nurtu. I dla tych drugich są to zasady bardziej liberalne…

Więcej dowiesz się u źródła >


Remarketing na Facebooku, czyli w jaki sposób wyświetlić reklamę klientom, którzy wcześniej odwiedzili nasz sklep internetowy?

Remarketing na Facebooku jest niezwykle ciekawą opcją na reklamę wyświetlaną osobom, które np. weszły do naszego sklepu, oglądały produkty, ale nie dokonały ich zakupu. To idealna możliwość dotarcia z reklamą do klientów, w celu przypomnienia im o produktach, którymi byli zainteresowani. Czym jest zatem remarketing na Facebooku? Dlaczego warto z niego korzystać i jak działa w praktyce? Sprawdź!

Czym jest Facebook Ads?

Facebook Ads to system reklamowy umożliwiający on tworzenie i emitowanie reklam na Facebooku innym użytkownikom portalu. Fb Ads jest wbudowany w każde konto portalu społecznościowego. Korzystać z niego możemy za darmo, płacąc jedynie za emitowanie samych reklam — bez opłat za dostęp do systemu reklamowego…

Więcej dowiesz się u źródła >

Nie daj się pogrążyć w Social Mediach, czyli 5 wskazówek, jak zadbać o identyfikację wizualną marki

Identyfikacja wizualna marki! Wiecie, o co chodzi? Mówiąc prościej – myślicie o Coca Coli, Starbucks’ie, Netflixie i od razu macie przed oczami znajome logo, fonty, hasła, kolory, którymi marka posługuje się w swoich kreacjach reklamowych, charakterystyczny dźwięk czy inne elementy, które bez wątpienia i nieoderwalnie kojarzą Wam się tylko z tą marką. No właśnie, wszystkie te składniki w dobrych proporcjach, regularnie oraz konsekwentnie serwowane tworzą właśnie jej tzw. tożsamość wizualną.

Tożsamość ta jest dla marki ogromną wartością, lecz jednocześnie czymś, co wymaga pielęgnacji, konsekwencji i szacunku. Czy wyobrażacie sobie, że kolorem dominującym w brandingu Coca Coli staje się nagle (bez żadnego wcześniejszego poinformowania o tym fakcie konsumentów) błękit albo Netflix zmienia swój sławny dżingiel? Do koloru błękitnego nic nie mam, ale psychologia kolorów w reklamie i komunikacji marketingowej to temat rzeka. W poniższym tekście chcę się skupić nie na poszczególnych elementach składających się na wizerunek marki, ile na działaniach, które mają taki spójny wizerunek zbudować. Przedstawię 5 wskazówek, jak to zrobić prowadząc kampanię marki czy produktu w Social Mediach…

Więcej dowiesz się u źródła >

Twitter chce usunąć nieaktywne konta w serwisie

Serwis podejmuje działania w stosunku do kont, które od dłuższego czasu nie były aktywne.

Twitter chce pozbyć się kont, które nie były aktywne przez dłuższy czas. Jeżeli użytkownicy nie zalogują się na swoje konta do 11 grudnia, zgodnie z zapowiedzią serwisu – zostaną one trwale usunięte…

Więcej dowiesz się u źródła >

Twitter wprowadza w życie funkcję ukrywania komentarzy

Użytkownicy na całym świecie mogą ukryć komentarze. Czy to sprawi, że poczują się komfortowo?

Serwisy społecznościowe walczą między sobą o uznanie użytkowników na całym świecie. Każdego dnia na ich newsroomach możemy zaobserwować wpisy o tym, co robią dla nas dobrego. Dziś taki wpis dodał Twitter…

Więcej dowiesz się u źródła >

YouTube przechodzi zmiany – dzieci mają być bezpieczniejsze, ale twórcy mogą stracić

Zasoby YouTube są ogromne i cały czas rosną. Twórcy muszą liczyć się przy tym z systematycznie wprowadzanymi zmianami. W tle kolejnych z nich są dzieci, ale i pieniądze.

YouTube wymusza oznaczanie filmów dla dzieci

Nowe zapisy w regulaminie zakładają, iż filmy dla dzieci (w tym przypadku jest to odniesienie do osób poniżej 13 roku życia) będą odpowiednio oznaczone. Nie sądźcie jednak, że zajmie się tym sam YouTube. To zadanie dla twórców. Oznaczenia można będzie wprowadzać w kontekście każdego filmu z osobna lub jednorazowo określić kanał mianem dedykowanego dzieciom…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage? Instagram tagowanie produktów

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Czy YouTube ma …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA