Z ostatniej chwili
Trendy w handlu internetowym. Copywriter niezbędny w Twoim sklepie internetowym. Zadbaj o stronę swojego sklepu internetowego. Fałszywe e-sklepy

Trendy w handlu internetowym. Copywriter niezbędny w Twoim sklepie internetowym. Zadbaj o stronę swojego sklepu internetowego. Fałszywe e-sklepy

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Rozwój i trendy w handlu internetowym. Kto rządzi e-commerce?

W VI edycji ogólnopolskiego konkursu DIMAQ UNI na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego nagrodzeni zostali studenci SGH, SGGW i UG. Spośród 13 zgłoszeń jury wyłoniło czterech laureatów. Przedstawiamy streszczenie zwycięskiej pracy z kategorii prace licencjackie.

Konkurs DIMAQ UNI organizowany jest przez IAB Polska i Szkołę Główną Handlową w Warszawie i adresowany do studentów oraz absolwentów uczelni wyższych, którzy obronili swoje prace magisterskie, licencjackie oraz inżynierskie z zakresu marketingu internetowego. W tegorocznej edycji nadesłane prace oceniane były przez jury, w którego skład wchodzili posiadacze certyfikatu DIMAQ, certyfikowani trenerzy DIMAQ, przewodniczący Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska, przedstawiciel SGH…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Dlaczego Twój sklep internetowy potrzebuje copywritera?

Internet pisanymi treściami stoi i basta! Chociaż YouTube to druga największa wyszukiwarka na świecie, a media społecznościowe zewsząd atakują nas materiałami wideo, to jednak bez tekstów trudno wyobrazić sobie internet i prowadzenie w nim biznesu.

To proste – nie masz ich na stronie, w Google nie istniejesz. Skąd więc wziąć treści na witrynę? I kiedy jest to konieczne, aby biznes mógł rosnąć, zamiast patrzeć z zazdrością na plecy konkurencji?…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Zadbaj o stronę swojego sklepu internetowego i sprzedawaj więcej

Twój sklep internetowy odwiedza wielu użytkowników. To dobra wiadomość, ale chciałbyś, by więcej z nich dokonywało zakupów. Jak to zrobić? Spróbuj spojrzeć na witrynę oczami potencjalnego klienta i zastanów się, co można ulepszyć. Czasem nawet z pozoru niewielkie zmiany mogą wpłynąć na pozytywne doświadczenie odwiedzających i przekonać ich do zakupów właśnie w Twojej witrynie.

Strona sklepu internetowego

Oczywiście musisz zadbać o to, by osoba, która trafiła na stronę Twojego sklepu, chciała zostać na niej dłużej. Najlepiej aż do złożenia zamówienia  🙂

Więcej dowiesz się u źródła >>


Miliardy na polskim rynku e-commerce

Polacy coraz częściej wybierają się na zakupy do… ulubionych sklepów internetowych. Ponad połowa polskich internautów kupowało on-line w ubiegłym roku. Przede wszystkim chodzi o wygodę. Na e-zakupy poświęcamy mniej czasu. Cieszy również dostęp do asortymentu przez całą dobę.

Co kupują Polacy w sieci?

Duży udział rynku mają sklepy wielobranżowe, a także oferujące elektronikę i odzież. Lubimy także kupować literaturę, muzykę, perfumy i kosmetyki. Wystarczy popatrzeć na statystyki. W grudniu 2017 według specjalistycznego magazynu Interaktywnie.com sklepy wielobranżowe odnotowały aż 500 milionów odsłon przy ponad 14 milionach realnych użytkowników. Nie inaczej wygląda AGD i RTV. W tym przypadku zasięg wynosi aż 48,8 %, co przekłada się na 13,4 mln tak zwanych real users, a więc i 366 mln odsłon. Trzecie miejsce zajmuje odzież. 13 milionów użytkowników generuje najwięcej, bo aż około 574 miliony odsłon. Jak widać, są to naprawdę imponujące liczby, które przekładają się na ogromne zyski sklepów…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Świąteczne zakupy w fałszywych e-sklepach – jak nie dać się oszukać?

Rozpoczął się sezon na świąteczne zakupowe szaleństwo. Niestety tam, gdzie pojawiają się transakcje – zwłaszcza te na większe kwoty – trzeba liczyć się niechcianym zainteresowaniem cyberprzestępców, wykorzystujących nieuwagę kupujących.

W poszukiwaniu korzystnych ofert można natknąć się na sklep, proponujący podejrzanie niskie ceny, odbiegające od proponowanych u konkurencji. Można natrafić również na taki, który żąda bezzasadnie wysokich opłat za dostawę pobraniową, ale za to oferuje darmową wysyłkę w przypadku opłacenia zamówienia z góry. Sklepy tego typu należy omijać…

Więcej dowiesz się u źródła >>


O konwersji nie tylko w e-commerce

Kto z Państwa używa na co dzień w dyskusji o swoim biznesie słowa „konwersja”? – takie pytanie zadałem na jednym ze spotkań z przedstawicielami firm. Na około 20 osób – reprezentantów marek z różnych branż – tylko 2 podniosły ręce.

Okazało się, że to przedstawiciele e-commerce, a przecież konwersja była w marketingu od zawsze i można ją obserwować w całym 360- stopniowym środowisku komunikacji marketingowej. Dlaczego nie myślimy o konwersji, skoro właściwie to ona jest kluczem do sukcesu w każdej aktywności marketingowej, niekoniecznie powiązanej ze sprzedażą produktów online?…

Więcej dowiesz się u źródła >>

O Legiobiznes.pl

Legiobiznes.pl
Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

6 elementów obsługi klienta w e-commerce. Reklama sklepu online. Planowanie contentu w sklepie internetowym pod kątem seo

6 elementów obsługi klienta w e-commerce. Reklama sklepu online. Planowanie contentu w sklepie internetowym pod kątem seo

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]6 elementów obsługi klienta w e-commerce Przyszedł czas na kolejny …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

DARMOWE OGŁOSZENIA