Bloger blogerowi… wilkiem – o wojnach i wojenkach
Świat polskich blogerów to czasami prawdziwa dżungla, w której poradzić sobie mogą wyłącznie najlepsi. Niestety, taka ta nasza mentalność, że jak komuś dobrze idzie, to lepiej mu po prostu rzucić kłody pod nogi, niż ruszyć swoją szanowną głową, by wartościową treścią lub pomysłem zyskać szersze grono czytelników lub wzbudzić większe zainteresowanie. I takim to właśnie sposobem, bloger blogerowi wilkiem, choć na szczęście, nie zawsze tak się dzieje i pojawiają się grupy, w których można zyskać wsparcie i dobre słowo.
Człowiek znikąd Najbardziej chyba przeciętnych blogerów boli, analizując wypowiedzi na różnych blogerskich grupach, gdy „człowiek z nikąd” nagle zyskuje popularność. Warto jednak wiedzieć, że nie każdy lubi promować bylejakość, byle promować…
Czytaj więcej na: https://socialmedia.pl
Jak radzić sobie z AdBlockami? WP stawia na edukację i to dobry, choć długofalowy plan
Gdy Onet częściowo odciął dostęp do swoich treści użytkownikom blokującym reklamy, by – jak tłumaczył – zwrócić uwagę na rosnący problem z adblockami, jego konkurenci nie czekali długo na to, by zapewnić, że oni tego nie planują. Będą natomiast apelować, edukować i tłumaczyć, że reklama jest niezbędnym źródłem finansowania mediów i liczyć na to, że użytkownicy zrozumieją. Tak w jednym, jak i w drugim wypadku podniosło się jednak larum. Onet był oskarżany o chciwość i pazerność, WP – wykpiwana za górnolotne frazesy. Czy więc na AdBlocki jest jakaś metoda?
Na razie AdBlocki to głównie problem. I to rosnący. Z danych firmy Cloud Technologies, udostępnianych w cyklicznym raporcie OnAudience wynika, że Polska jest europejskim liderem, jeśli chodzi o blokowanie reklam, co powoduje wymierne straty wydawców. CloudTechnologies szacuje wartość zablokowanych odsłon reklamowych na 409 milionów dolarów, przy globalnej wartości rynku reklamy display oscylującej wokół 485 milionów dolarów (więcej: TU)…
Czytaj więcej na: http://interaktywnie.com
Rząd i anioły biznesu tworzą nowy fundusz dla innowacyjnych firm
PFR Ventures (Grupa PFR) uruchamia kolejny fundusz funduszy – PFR Biznest FIZ; dzięki niemu około 500 mln zł trafi do młodych innowacyjnych firm – poinformował w czwartek PAP prezes PFR Paweł Borys.
„Uruchamiamy kolejny fundusz dedykowany dla rynku venture capital, PFR Biznest FIZ (fundusz inwestycji zamkniętych). W ramach tego funduszu dysponujemy kwotą około 260 mln zł, która powiększona o kapitał pochodzący od tzw. Aniołów Biznesu…
Czytaj więcej na: https://mambiznes.pl