Z ostatniej chwili
WooCommerce, jak założyć sklep internetowy Jak zwiększać sprzedaż i jak ulepszyć swój sklep internetowy Pozycjonowanie eSklepu

WooCommerce, jak założyć sklep internetowy? Jak zwiększać sprzedaż i jak ulepszyć swój sklep internetowy? Pozycjonowanie eSklepu

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Jak samodzielnie założyć sklep internetowy używając WooCommerce?

Czym jest WooCommerce?

WooCommerce jest bezpłatną wtyczką do WordPressa, dzięki której można wzbogacić swoja stronę www o sklep, praktycznie bez dodatkowych kosztów. O ile w przypadku gotowych rozwiązań, takich jak np. Shoplo, gdzie musimy płacić comiesięczny abonament, prowizję i jeszcze prowizję od płatności, to w przypadku WooCommerce (zakładając, że już mamy swoją stronę i opłacamy hosting oraz domenę) nie musimy wydawać dodatkowych pieniędzy. Zwolennikom minimalizacji kosztów taka opcja powinna się spodobać…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Jak zwiększać sprzedaż w e-commerce za pomocą chatbotów?

Chatboty to jeden z najgorętszych tematów ostatnich dwóch lat. Dyskutują o nich programiści, lingwiści, a także marketerzy, którzy widzą w nich szansę na usprawnienie komunikacji marek z ich klientami. Czy jednak boty są rozwiązaniem dla każdego?

Chatboty w e-commerce

Coraz więcej sklepów internetowych decyduje się na wdrożenie chatbotów. Czy jednak wszystkie wskazane wdrożenia są zasadne i przynoszą zysk ich właścicielom? Niekoniecznie. Zanim poczynimy konkretne ustalenia na temat wykorzystania botów w e-commerce, warto rozprawić się z jednym mitem. Już bowiem pobieżna analiza zjawiska pozwala dowieść, że większość programów tego typu – czego wydaje się nie widzieć wielu specjalistów zbyt nieostrożnie podchodzących do tematu – nie jest dedykowana stricte sprzedaży rozumianej jako pełne wykorzystanie, polegające na stworzeniu alternatywnej metody zbytu względem sklepów internetowych…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Jak ulepszyć swój sklep internetowy?

Wielu właścicieli sklepów internetowych zastanawia się nad tym w jaki sposób mogą je ulepszyć, aby zaczęły generować jeszcze lepsze przychody. Bardzo często jest to pierwsze pytanie zadawane przez początkujących w branży e-commerce, dlatego poniżej przedstawiamy proste wskazówki, które pomogą zwiększyć konwersję, a także poprawić obsługę i intuicyjność sklepów internetowych.

Twój sklep internetowy nie zapewnia Ci oczekiwanych zysków? Można przypuszczać, że problem leży w konwersji, a mówiąc dokładniej w jej nieodpowiedniej optymalizacji. Nawet jeśli wydaje Ci się, że strona Twojego sklepu jest odpowiednio dopracowana pod tym względem, zawsze znajdą się elementy, które można poprawić. Pojawia się w związku z tym pytanie: w jaki sposób ulepszyć sklep internetowy, aby konwersja była wyższa, a zyski lepsze? Jeśli znaczna część biznesu została oparta o sklep internetowy, należy pamiętać o regularnym wprowadzaniu zmian i ulepszeń. Na samym początku sprawdzi się na przykład certyfikat SSL…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Jak zoptymalizować sklep internetowy pod pozycjonowanie?

Mnóstwo osób sądzi, że już samo założenie sklepu internetowego jest krokiem zapewniającym właściwą widoczność sklepu w sieci. Jak się jednak okazuje, założenie takie jest błędne. Sklep nie jest bowiem sklepowi równy. Aby dana strona stała się dostatecznie widoczna wśród wyników wyszukiwania, należy wykonać naprawdę bardzo ciężką pracę. Dlatego tak ważne są wszystkie zagadnienia dotyczące tego, w jaki sposób dbać o SEO w sklepie internetowym. Poniżej przedstawiamy porady odnoszące się do różnych aspektów optymalizacji sklepów internetowych pod kątem SEO.

Zadbaj o to, aby adresy URL były przyjazne

Bardzo często już sam adres URL mówi nam o tym, jakiej treści można oczekiwać na danej podstronie. Warto pamiętać, że o wiele bardziej przyjazna dla użytkowników jest konstrukcja adresu typu: https://przyklad.pl/obuwie-meskie/buty-biegowe-adidas/ niż typu: https://przyklad.pl/index.php?product=123…

Więcej dowiesz się u źródła >>


Polskie e-sklepy mogą podbić świat. Oto 6 rzeczy, o których muszą jednak pamiętać

Internet nie ma granic, co stwarza e-biznesom pokusę zdobycia klientów w innych krajach. Przymierza się do tego co siódmy właściciel sklepu internetowego. Eksperci Shopera podpowiadają, jak się do tego przygotować.

Pod koniec 2018 r. niecałe 5 proc. e-sklepów na platformie Shoper prowadziło sprzedaż zagraniczną, ale w opublikowanym niedawno raporcie “Multiwyzwania” aż 14 proc. sprzedawców zadeklarowało, że planuje wkrótce ekspansję na nowe rynki. Nic dziwnego więc, że między marcem 2018 a lutym 2019 dwukrotnie więcej sklepów, niż rok wcześniej, przeszło na pakiet Shoper Premium, a sklepów, które wystartowały od razu z takim abonamentem, było cztery razy więcej…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Dlaczego Twój sklep internetowy może nie przyciągać klientów?

Jeżeli klienci nie pojawią się w prowadzonym przez Ciebie sklepie, to nie ma szans na to, że cokolwiek kupią. W efekcie nie odnotujesz żadnego zysku. Oczywiście każdy, kto prowadzi sklep – czy to internetowy, czy stacjonarny – może powiedzieć, że stagnacja kiedyś minie. Trzeba jednak wyraźnie powiedzieć, że oznacza to realną stratę pieniędzy. Dlatego należy zastanowić się nad tym, z jakiego powodu nasz sklep internetowy nie przyciąga klientów. To pierwszy krok do tego, aby zacząć podbijać świat branży e-commerce.

W przypadku osób, dla których sklep internetowy jest głównym źródłem utrzymania, brak klientów i odpowiedniego ruchu na stronie oznaczają poważne problemy: brak konwersji na właściwym poziomie, a tym samym brak dużej ilości złożonych zamówień. Jeśli sytuacja ta jest Ci znana, nie musisz tracić nadziei. Trzeba zastanowić się nad tym, co robisz nie tak. Poniżej przedstawiamy przyczyny mogące prowadzić do tego, że sklep nie będzie wystarczająco mocno przyciągał klientów…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Z czego składa się profesjonalny sklep internetowy?

Wpis ten adresujemy do wszystkich, którzy nie wiedzą, co powinien zawierać efektywny sklep internetowy. Zachęcamy do zapoznania się z naszymi wskazówkami. Zastosowanie się do nich sprawi, że sklep internetowy będzie generował zdecydowanie większą konwersję, co z kolei przełoży się na osiągane zyski. Zobacz, jakie elementy powinny znaleźć się na stronie, a jakich lepiej się wystrzegać.

Mnóstwo osób jest przekonanych, że już samo założenie, a następnie rozreklamowanie sklepu internetowego prowadzi do osiągnięcia sukcesu. Oczywiście wygenerowanie ruchu nie jest dzisiaj żadnym problemem. Wystarczy postawić na Facebook Ads oraz Google Ads. Pytanie jednak czy zwiększenie liczby odwiedzin jest tożsame z większą konwersją? Okazuje się, że nie. Dochodzimy w tym miejscu do istotnego problemu, z jakim muszą zmierzyć się początkujący właściciele sklepów internetowych. Chodzi o ruch, który nie zawsze oznacza większą sprzedaż. Zobacz w związku z tym, co musi zawierać sklep internetowy, jeśli ma on być efektywny. Poniżej przedstawiamy listę porad, których warto się trzymać, jeśli chcemy podnieść poziom sprzedaży…

Więcej dowiesz się u źródła >>


JAK OPTYMALIZOWAĆ KONWERSJĘ W SKLEPIE INTERNETOWYM I NA STRONIE?

Optymalizacja konwersji to pojęcie często towarzyszące pozycjonowaniu. W dobrych agencjach jest wręcz elementem pozycjonowania strony. Chociaż brzmi obco oznacza po prostu ułatwienie życia klientowi i tym samym przystosowanie strony do pozyskiwania sprzedaży. Co warto wiedzieć o konwersji i jakie działania sprzyjają jej pozyskiwaniu?

CO TO JEST OPTYMALIZACJA KONWERSJI?

Jeśli korzystasz z Google Analytics, musiałeś spotkać się z pojęciem konwersji. W Analyticsie ustawiamy cele konwersji, czyli określamy jak Google Analytics ma mierzyć sukces naszych działań. Spotkałam się z różnym podejściem do kwestii konwersji i na pewno nie mogę się zgodzić z ustawianiem czasu pobytu na stronie jako konwersji. Przynajmniej nie na stronach klientów, którzy korzystają z marketingu internetowego. Przecież dla nich konwersja to musi być namacalny sukces…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Zakupy w sieci coraz bardziej mobilne – szczególnie ubraniowe

Już prawie 2/3 wizyt w sklepach internetowych to wejścia ze smartfonów i tabletów – wynika z danych zebranych przez platformę Shoper. Ta proporcja odwraca się na korzyść komputerów, gdy kupujący chcą udać się “do kasy”. Jednak udział mobilnych zakupów stale rośnie, zwłaszcza w sklepach z odzieżą.

Czasy, kiedy internet był “w komputerze” to już prehistoria. Niedługo połowa sprzętów domowych będzie sama łączyć się z siecią. Mimo to wciąż wydaje nam się, że gadżety służą do rozrywki, a do poważniejszych zadań niezbędny jest duży ekran i klawiatura. E-zakupy postrzegamy jako domenę komputerów, tymczasem dane z kilku tysięcy sklepów na platformie Shoper pokazują, że ulubionym urządzeniem do przeglądania ich oferty jest smartfon. W styczniu i lutym 2019 r. za 60 proc. wizyt w e-sklepach odpowiadały telefony, 37 proc. wejść odnotowano z komputerów, a pozostałe 3 proc. z tabletów…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Amazon idzie po swoje i nie bierze jeńców: polskie e-sklepy czeka prawdziwy sprawdzian

Jeżeli Amazon zdecyduje się przekroczyć polską granicę, krajowy e-handel czekają ogromne zmiany. Amerykański gigant na globalnym rynku rozpycha się coraz bardziej, pożerając po drodze lokalne przedsiębiorstwa – od płotek po grubsze ryby. Na przegrupowywanie rodzimej konkurencji czasu jest niewiele. Jak polskie firmy e-commerce przygotowują się na nadchodzącą rewolucję?

Jeżeli Amazon zdecyduje się otworzyć polski e-sklep, miałaby dużą wyjściową grupę klientów – każdego miesiąca blisko milion Polaków odwiedza brytyjski czy niemiecki sklep internetowego giganta. Amazon mógłby wygrać ceną. Z raportów wynika, że marże na jego usługach wynoszą ok. 1,3 proc. na rynku międzynarodowym i są zdecydowanie niższe niż w polskich e-sklepach. Kolejna ewentualność to upadek małych graczy

Więcej dowiesz się u źródła >>

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polska na szarym …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA