Rosną długi sklepów internetowych
Zadłużenie sprzedawców internetowych działających na polskim rynku wynosi ponad 231 mln zł, czyli w ciągu roku wzrosło o jedną trzecią – wynika z najnowszych danych Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej SA i programu Rzetelna Firma.
Jak podał Krajowy Rejestr Długów, w październiku 2016 roku zadłużenie sklepów internetowych w Polsce wynosiło 172 mln zł. W ciągu roku wzrosło do ponad 231,1 mln zł.
„W rejestrze dłużników figurują już 3 362 podmioty z tej branży. Są to zarówno samodzielne e-sklepy, jak i firmy prowadzące sprzedaż w serwisie Allegro. Rok wcześniej było ich tam wpisanych 3 069. Obecnie mają one łącznie 22 531 różnorodnych niezapłaconych zobowiązań wobec kontrahentów” – powiedział PAP prezes Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej Adam Łącki…
Czytaj więcej na: https://mambiznes.pl
JAK ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ W SKLEPIE INTERNETOWYM? CZ.2 FACEBOOK
Jeszcze parę lat temu w branży e-commerce gorącym tematem była rola mediów społecznościowych. „Facebook nie sprzedaje” było najczęstszym zarzutem wobec tego kanału. Dziś Facebook zastępuje wielu firmom stronę internetową, jest ważnym źródłem pozyskiwania informacji o sklepach i…kolejną platformą do dokonywania zakupów. Facebook dawno przestał być portalem społecznościowym dla nastolatków, rozpoczynając trend social selling, czyli sprzedawania przez media społecznościowe.
Który kanał w mediach społecznościowych?
Właściciele sklepów internetowych i firm stają przed dylematem, w który kanał w mediach społecznościowych zainwestować. Od lat dominującym medium w Polsce jest Facebook, ale przecież jest jeszcze Instagram, LinkedIn, Twitter, a od kilku lat Snapchat…
Czytaj więcej na: https://widoczni.com
Jak pozycjonować sklep internetowy – tipsy i triki, które nie zawsze zbawią Twój sklep
Pozycjonowanie sklepu internetowego to niezwykle ważny element działalności promocyjnej. Dobra, wysoka pozycja pozwala generować kolejnych klientów i ułatwia zachęcenie ich do dokonywania zakupów. To zaś przekłada się na konkretne zyski esklepu. Poniżej kilka przykładów na co zwrócić uwagę przy realizacji sklepu i jego pozycjonowaniu w Google.
Przede wszystkim aktualności
Dobrze jest dopasować ofertę sklepu do aktualnych tematów, trendów czy też zdarzeń. Bardzo często zapytania, które pojawiają się w wyszukiwarce, są po prostu powiązane tematycznie z rzeczywistością. Dotyczą świąt, okoliczności, nadchodzących okazji. Właśnie dlatego takie rozwiązanie będzie bardzo praktyczne. Oferta dopasowana do okazji będzie się pozycjonowała wyżej niż oferta uniwersalna…
Czytaj więcej na: https://seo.zgred.pl
Bezpłatne narzędzie do wystawiania ofert za granicą od eBay dla polskich sprzedawców
Start eBay w Polsce nie był najbardziej udanym debiutem tego serwisu aukcyjnego na świecie, ale nie pozwalają o sobie zapomnieć i co jakiś czas udostępniają swoje nowe usługi dla polskich klientów i sprzedawców.
eBaymag, do tej pory dostępny tylko w języku angielskim i tylko dla wybranych sprzedawców…
Czytaj więcej na: http://antyweb.pl
Pay with Google – nowa i szybka metoda płatności
Firma Google wciąż udostępnia swoim użytkownikom nowe usługi. Część z nich przydatna jest dla osób, które na co dzień korzystają z sieci, jednak wiele z nich przydatnych jest również dla przedsiębiorców, którzy chcą zaznaczyć swoją obecność w Internecie lub rozwinąć biznes.
Z usług takich warto wymienić chociażby służący do tworzenia i zarządzania reklamami w wyszukiwarce Google AdWords (z niedawno odświeżonym wyglądem i nowymi funkcjami) oraz Google Moja Firma, czyli stale rozwijana o nowe możliwości wizytówka dla przedsiębiorstw lokalnych oraz tych działających on-line…
Czytaj więcej na: https://www.emarketing.pl
23 sposoby na link building dla sklepu internetowego – pozyskiwanie linków dla ecommerce
Ponad 2 lata temu opublikowaliśmy na naszym blogu podsumowanie szkolenia Budowa linków do sklepów internetowych, które spotkało się ze sporym zainteresowaniem. Nadszedł już czas na dużo bardziej kompleksowe podejście do tematu i podzielenie się doświadczeniami zdobytymi w realizacji kampanii link buildingowych dla kilkudziesięciu polskich ecommerce’ów.
Poniżej przygotowaliśmy ponad 20 taktyk i strategii pozyskiwania linków, z których większość przeznaczona jest tylko dla sklepów internetowych.
Większość z nich to także działania, które poza zdobyciem nowych linków do sklepu przełożą się na inne korzyści – np. bezpośredni ruch, lepszą świadomość marki, kreowanie wizerunku eksperta. To bardzo ważne z uwagi na rosnące koszty pozyskiwania skutecznych linków…
Czytaj więcej na: https://linkhouse.pl
E-commerce – pięć najczęstszych błędów, które można popełnić podczas tworzenia e-sklepu
Na naszych oczach w przeciągu ostatnich kilkunastu lat dokonała się prawdziwa rewolucja. Polacy masowo zaczęli robić zakupy w sieci. Obecnie robi to ponad połowa internautów. Ilość sklepów internetowych rośnie w zastraszającym tempie. Jeszcze dziesięć lat temu można było mówić o maksymalnie trzech tysiącach e-sklepów. Dziś ta liczba oscyluje wokół 20 tysięcy! Wartość rynku e-commerce w Polsce liczy się już w miliardach złotych. Nic dziwnego, że coraz więcej osób chce uszczknąć dla siebie kawałek tortu.
Rynek e-commerce przyciąga wielu przedsiębiorców-debiutantów. Wielu z nich jest zachęconych wizją łatwych zarobków “bez wychodzenia z domu”. Wielu też niestety nei ma odpowiedniej wiedzy i doświadczenia, by dobrze sobie na rynku online poradzić. Jakie są najczęstsze błędy, które może popełnić początkujący przedsiębiorca oraz jak ich unikać? Zebraliśmy pięć najczęstszych…
Czytaj więcej na: https://socialmedia.pl
Korespondencja mailowa w e-commerce – 13 dobrych zwyczajów
Dowiedz się, jak powinna wyglądać korespondencja mailowa w e-commerce, aby Twoi klienci byli zadowoleni z poziomu komunikacji z Twoją firmą w sieci.
Jeżeli prowadzisz jakikolwiek biznes w sieci, to maile powiązane z Twoją działalnością są nieodłączną częścią każdego Twojego dnia. Dlatego też korespondencja mailowa w e-commerce powinna przebiegać wedle pewnych określonych ram, które wyznacza biznesowa etykieta. Standardy te dotyczą choćby adresu mailowego, podpisu pod wiadomością, czy też – naturalnie – samej treści takiego e-maila.
Poznaj zatem 13 wskazówek, które sprawią, że wysyłane przez Ciebie wiadomości biznesowe będą zdecydowanie bardziej profesjonalne…
Czytaj więcej na: http://mobiletry.com
Jak rozkręcić sprzedaż dzięki content marketingowi?
Marketing treści jest obecnie jednym z najgorętszych trendów w marketingu. Jednak tylko 30 proc. marketerów przyznaje, że umie z niego korzystać we właściwy sposób, a 55 proc. uważa, że nie wie jak go tworzyć.
Jakie treści i w jaki sposób przygotowane pomagają zwiększyć sprzedaż online?
Jakościowy content stanowi spore wyzwanie. Zbyt sprzedażowe treści mogą przynieść efekt odwrotny do zamierzonego, zbyt subtelne – podobnie. Dla wielu właścicieli e-biznesów marketing treści ogranicza się do prowadzenia firmowego bloga. A to stanowczo za mało. Jak osiągnąć sukces w e-commerce dzięki atrakcyjnym i angażującym treściom?
Nakłoń prospecta do działania w trybie instant
Wartościowy content powinien zachęcać czytelnika do podjęcia natychmiastowej akcji. I nie chodzi o to, aby za każdym razem wrzucać pod artykułem świecący na czerwono button…
Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl