Z ostatniej chwili
Zakaz handlu w niedzielę napędza rozwój technologii sprzedażowej. Apple Pay na Allegro. Tania taktyka promocji sklepu internetowego

Zakaz handlu w niedzielę napędza rozwój technologii sprzedażowej. Apple Pay na Allegro. Tania taktyka promocji sklepu internetowego

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Rozwój sprzedażowych technologii a zakaz handlu w niedzielę

W wielu obszarach dochodzi do procesu zastępowania człowieka zaawansowanymi technologiami. Samochody właściwie już same parkują i zaczynają jeździć. Lodówki mogą zamówić zakupy, a obecnie opracowuje się technologie, które wspomagają proces automatyzacji sprzedaży.

Zsolt Fekete prezes zarządu Algotech Polska, zapowiada, że jeszcze w tym roku w wybranych punktach handlowych zostaną uruchomione wirtualne półki, co umożliwi klientom robienie zakupów za pomocą interakcji z ekranem telewizora lub tabletu, a stąd już niedaleko do autonomicznych zakupów, umożliwiających zakupy bez obecności sprzedawcy…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Apple Pay już wkrótce także na Allegro

Kilkanaście dni temu w Polsce oficjalnie zadebiutował system płatności Apple Pay. Na początek znalazł się on w ofercie wielu polskich banków, ale na tym nie kończy się jego obecność w naszym kraju. Już niedługo Apple Pay zadebiutuje też na popularnym Allegro.

O tym, że na polską premierę Apple Pay czekało sporo osób świadczą same liczby…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Czy istnieje niedroga taktyka promocji e-sklepu?

Na początku działalności w e-commerce pozyskanie klientów jest najtrudniejsze. Coraz większy ruch na stronie i spływające zamówienia dają sprzedawcy motywację do dalszej pracy, a firmie zapewniają rozruch. Jak najszybciej znaleźć pierwszych klientów i nie wyłożyć na promocję fortuny?

Nowoczesny e-commerce nie może opierać się wyłącznie na wierze, że “musi się udać”. Aby osiągnąć sukces nie wystarczy tylko nawet najlepszy pomysł…

Więcej dowiesz się u źródła >>


E-commerce. Zobacz, jak promować sklep internetowy

Jak być widzianym przez Google i zaprzyjaźnić się z klientem? Kto zyskuje na sile Facebooka? I jak wykorzystać zakazy w prawie handlowym na swoją korzyść? Przeczytaj, jakie narzędzia ułatwią Ci promowanie e-sklepu.

Google posiada blisko 98% udziału na rynku wyszukiwarek w Polsce (dane na maj 2018 r. wg rankingu opublikowanego przez gs.statcounter.com). Umiejętne wykorzystanie narzędzi, jakie oferuje Google, może okazać się kluczowe, szczególnie w branży modowej, która stanowi jedną z głównych gałęzi e-commerce w Polsce…

Więcej dowiesz się u źródła >>

E-commerce na obczyźnie. Jak przygotować się do ekspansji na zagraniczne rynki?

Wypłynięcie na szerokie wody musi być przemyślane. Im więcej czasu poświęcimy na rozpoznanie zagranicznego rynku, tym sprawniej będziemy po nim nawigować i ominiemy niebezpieczne rafy.

Wchodząc na nowy rynek, będziemy musieli podjąć decyzje, które “u siebie” są już prawdopodobnie za nami. Będą one dotyczyć m.in. kwestii komunikacyjnych, podziału budżetu między kampanie wizerunkowe a sprzedażowe, rodzaju short- i long- termowych działań marketingowych. Warto pamiętać, że cele i KPI nie zawsze będą tożsame na wszystkich rynkach – a nawet powinny się różnić!…

Więcej dowiesz się u źródła >>


44 proc. polskich internautów nie kupuje online. Dlaczego?

Z tegorocznego raportu „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska” wynika, że 44 proc. polskich internautów wciąż nie zdecydowało się na zakupy online. Dlaczego wolą kupować w tradycyjnych sklepach i co mogłoby ich skłonić do zmiany zdania?

Choć w stosunku do ubiegłego roku odsetek internautów, którzy nie kupują w sieci, zmalał z 46 proc. do 44 proc., to wciąż jest wiele osób, które nie decydują się na e-zakupy…

Więcej dowiesz się u źródła >>

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polska na szarym …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA