Ważne zmiany Warunków korzystania z AdWords
Podczas tworzenia konta AdWords każdy użytkownik akceptuje Warunki korzystania z usługi, które zapewniają wspólne zrozumienie takich podstawowych kwestii, jak zasady, płatności i odpowiedzialność. AdWords rozwija się, aby zaspokoić potrzeby firm z całego świata, dlatego od czasu do czasu musimy się zmieniać.
Dziś wprowadzamy nowe Warunki korzystania z usługi we wszystkich krajach i regionach. Uważnie zapoznaj się z tymi zaktualizowanymi warunkami, które obejmują:
- Większą elastyczność kontaktu z użytkownikiem przez telefon, SMS-y i e-maile w celach informacyjnych.
- Nowe postanowienia związane z testowaniem usług i funkcji w AdWords…
Czytaj więcej na: https://adwords-pl.googleblog.com
Promujesz aplikację mobilną? Sprawdź nadchodzące zmiany w AdWords
Aplikacje mobilne towarzyszą nam codziennie, nawet jeśli nie zdajemy sobie z tego sprawy. Zarówno posiadacze urządzeń z iOS, jak i posiadacze telefonów z Androidem na pokładzie mają do wyboru kilka milionów aplikacji w App Store i Google Play. Deweloperzy sięgają więc po różne metody promocji, które pozwolą im wyróżnić swój produkt i dotrzeć do jak największej liczby osób, które pobiorą aplikacje. Z pomocą przychodzą kampanie Google AdWords.
Do tej pory, Google udostępniało nam możliwość przygotowania osobnych kampanii do promocji aplikacji w ramach wyszukiwarki Google, sieci reklamowej oraz YouTube – wystarczyło przy tworzeniu wybrać odpowiedni typ.
Dwa lata temu wprowadzona została nowość w postaci Uniwersalnych kampanii promujących aplikacje, czyli rodzaj kampanii, który skupia w sobie wszystkie wymienione wcześniej kanały…
Czytaj więcej na: https://www.ideoforce.pl
Oto 3 sposoby na zwiększanie skuteczności reklamodawców pod koniec wakacji
Sierpień to wyjątkowy miesiąc dla polskiej branży e-commerce. To końcówka letnich okazji oraz start nowych promocji w związku z nadchodzącym rokiem szkolnym. Według analiz RTB House, zainteresowanie ofertami sklepów internetowych znacząco rośnie w sierpniu. Na podstawie wyników eksperci firmy opracowali 3 sposoby na zwiększanie skuteczności reklamodawców w tym okresie.
Dane RTB House, pokazują, że w sierpniu 2016 roku w Polsce, sklepy internetowe rejestrowały więcej konwersji z reklam online niż w poprzednich miesiącach – o 22 proc. więcej niż w czerwcu i 13 proc. w lipcu. W sierpniu wzrosła również liczba kliknięć w reklamy – odpowiednio o 56 proc. i 10 proc. więcej w porównaniu z czerwcem i lipcem…
Czytaj więcej na: https://interaktywnie.com
Wyjątkowość marketingu terytorialnego
Dawno, dawno temu powstały koncepcje marketingowe. Zaczęły przenikać do ciekawskich umysłów, które wykorzystywały je, budując przewagę konkurencyjną przedsiębiorstw.
Z czasem z metod marketingowych zaczęły korzystać organizacje, dla których bilans zysków/strat nie jest głównym wyznacznikiem skuteczności działania
Mowa m.in. o instytucjach non – profit, organizacjach społecznych oraz jednostkach terytorialnych. Metod stosowanych w przedsiębiorstwach nastawionych stricte na zysk nie można było przenieść na ten grunt w stosunku 1:1. Marketing uległ wówczas przeobrażeniu (lub raczej zaczęły powstawać wariacje na jego temat)…
Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl
Pozycjonowanie w Google – zasady, porady i case study
Zastanawiasz się czasem, co zrobić, aby Twoja strona, serwis lub sklep internetowy przyciągały więcej klientów z wyszukiwarki? Dróg do zdobycia widoczności jest wiele, każda branża jest nieco inna, potrzeby użytkowników znacząco się różnią, a Google nieustannie zmienia swój algorytm. Jednak skuteczne pozycjonowanie wcale nie musi być takie trudne, jeśli weźmiemy pod uwagę kilka podstawowych czynników, o których zaraz napiszę. Mam nadzieję, że ten obszerny materiał pozwoli Ci zrozumieć, jak bardzo złożoną dyscypliną jest marketing w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.
W pierwszej kolejności nakreślę obraz tego, co wpływa na widoczność strony w wyszukiwarce Google. Dzięki temu odbiór przedstawionych później case study powinien być łatwiejszy. Następnie przedstawię studia przypadków wraz z opisem przeprowadzonych działań, zdiagnozowanych problemów i komentarzem. Osoby zainteresowane pozycjonowaniem będą miały szerszy obraz sytuacji i być może lepiej zrozumieją cały proces…
Czytaj więcej na: http://takaoto.pro
Nowinki SEO i Content Marketingowe
Półmetek wakacji już za nami! Co ma do zaoferowania urlopująca się branża? Nowy interfejs Google Search Console, wyszukiwanie głosowe i chatboty – to popularne tematy, którymi ostatnio żyjemy. Zapraszamy na kolejną odsłonę nowinek z sektora SEO i content marketingu.
NOWINKI SEO
NOWY INTERFEJS GOOGLE SERACH CONSOLE
Google testuje nowy design i interfejs dla narzędzia Google Search Console. Nowy interfejs jest wzorowany na wprowadzonym rok temu mobile-friendly testing tool. Google testowało wersję beta i umożliwiło testy nowej wersji niektórym użytkownikom narzędzia. Nie wiadomo jeszcze od kiedy GSC zmieni swój interfejs dla wszystkich użytkowników.
http://searchengineland.com/google-beta-testing-brand-new-google-search-console-design-279059…
Czytaj więcej na: http://semahead.pl
Nowość w Google Analytics: wszystkie reflektory na użytkownika
Zmiany w filozofii mierzenia ruchu na stronie – najpierw użytkownicy, potem sesje. Sprawdź, co zmieni się po włączeniu nowej opcji i poznaj lepiej swoich odbiorców.
Jakie zmiany czekają nas po jej włączeniu?
Użytkownicy na pierwszym miejscu
Metryka Użytkownicy przenosi się na pierwszy plan, spychając tym samym dotychczasowego lidera Sesje, na dalsze miejsce w rankingu…
Czytaj więcej na: https://www.bluerank.pl