Z ostatniej chwili
7 strategii grupowania słów kluczowych w Google Ads. Emoji w marketingu. Relinkowanie, czyli jak może pomóc Ci Twoja konkurencja
7 strategii grupowania słów kluczowych w Google Ads. Emoji w marketingu. Relinkowanie, czyli jak może pomóc Ci Twoja konkurencja

7 strategii grupowania słów kluczowych w Google Ads. Emoji w marketingu. Relinkowanie, czyli jak może pomóc Ci Twoja konkurencja?

7 strategii grupowania słów kluczowych w Google Ads

W pracy z kampaniami Google Ads jednym z największych wyzwań jest przygotowanie oraz podział słów kluczowych na grupy. Aby sprawniej i wygodniej zarządzać kampanią, warto podzielić odpowiednio słowa, aby poprawić trafność reklam i zmniejszyć koszt kliknięcia.

W tym artykule przedstawię Wam kilka strategii grupowania słów kluczowych. Pamiętaj, nie ma złego lub dobrego podejścia, każda metoda ma swoje wady i zalety, jednak ważna jest ogólna znajomość strategii grupowania słów, by móc je testować, a co za tym idzie ulepszać zarządzanie kampanią…

Więcej dowiesz się u źródła >

Frazy kluczowe – czy znasz wszystkie ich typy i wiesz, na które z nich warto się pozycjonować?

Rozpoczynając współpracę z agencją SEO z pewnością spotkacie się z terminem słowa/frazy kluczowe (z ang. keywords), a także z takimi określeniami jak long-tail, frazy sprzedażowe czy brandowe. Co oznaczają te pojęcia i jakie typy fraz są szczególnie istotne w pozycjonowaniu? Wyjaśniamy w artykule.

Czym są frazy kluczowe?

Zacznijmy jednak od początku – czym są frazy/słowa kluczowe? Krótko mówiąc, są to wyrażenia (zapytania) wyszukiwane przez użytkowników internetu. Wybór fraz kluczowych to jedno z pierwszych i najważniejszych działań podejmowanych przez agencje SEO na początku współpracy z klientem…

Więcej dowiesz się u źródła >

Emoji w marketingu – jak komunikować się z odbiorcami poprzez emotikony?

Kolorowe symbole graficzne, które są powszechne w codziennej komunikacji użytkowników internetu, pojawiają się nie tylko w prywatnych rozmowach, ale występują także jako element strategii marketingowej wielu marek. Dlaczego firmy tak chętnie używają emoji?

Czy za ich pośrednictwem można porozumiewać się z każdym odbiorcą? W dzisiejszym wpisie blogowym przyglądamy się piktogramom, które podbijają cyfrową rzeczywistość i analizujemy przyczyny tego zjawiska. Badania pokazują, że używanie symboli, poprzez które marka komunikuje konkretne emocje, ma realne przełożenie na decyzje zakupowe klientów. Internetowe piktogramy nie służą wyłącznie wizualnemu uatrakcyjnieniu treści, ale przede wszystkim zmniejszają dystans między nadawcą (marką), a odbiorcą (klientem) komunikatu. Co więcej, okazuje się, że sami użytkownicy wyrażają chęć, aby firmy komunikowały się z nimi za pośrednictwem emoji…

Więcej dowiesz się u źródła >

 

sklep z kosmetykami

Relinkowanie, czyli jak może pomóc Ci Twoja konkurencja?

Działania linkbudlingowe są jednym z elementów działań w każdej skutecznej strategii SEO. Nie trzeba nikogo (wśród osób doświadczonych w działaniach SEO) przekonywać do tego, że obecność odnośników do strony internetowej wpływa na jej widoczność. Leży to u podstaw oceny rankingowej Google – od początku działania wyszukiwarki.

Przez lata Google stara się regularnie dopracowywać mechanizm oceny jakości, by ograniczyć manipulacje wynikami. Powoduje to konieczność podejścia do działań linkbudlingowych bardziej indywidualnie i wymusza coraz to dokładniejszą analizę potencjalnych miejsc pod linki do naszej domeny. W jaki sposób ich szukać? Sposobów jest wiele, ale na potrzeby tego artykułu omówimy proces relinkowania

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak rozpoznać toksyczne linki przychodzące?

Oto, czym charakteryzują się toksyczne linki przychodzące i skąd pochodzą:

  • Pochodzą z niezaufanych witryn. Często są to strony, które zostały zbudowane tylko i wyłącznie do umieszczenia tam linków wychodzących. Nierzadko zdarza się, że na takich witrynach na każdej podstronie można spotkać linki wychodzące.
  • Link wychodzący nie jest w jakikolwiek sposób spójny z kontekstem treści na danej podstronie. Np.: link wychodzący do sklepu z odzieżą damską z artykułu opisującego kupno mieszkania. W tej sytuacji link nie jest spójny z treścią, która go otacza…
Więcej dowiesz się u źródła >

POZYCJONOWANIE LOKALNE. JAK TWORZYĆ SEO LOKALNE?

Jesteśmy właścicielami dowolnego biznesu, oczywiście chcemy, aby popularność naszego serwisu sięgała poza nasze miasto, powiat czy województwo. No właśnie – czy nie jest to pominięcie niezwykle ważnego kroku, jakim jest uzyskanie stabilnej pozycji na rynku lokalnym? Dla małych i średnich firm to właśnie lokalny klient jest głównym źródłem dochodu.

Użytkownik internetu jest niecierpliwy, oczekuje odpowiedzi na dane zapytanie, czy na potrzebę niemal natychmiast. Wystarczy spojrzeć na frazy wpisywane w wyszukiwarkę Google/Mapy Google. Najczęściej wpisywane frazy tyczą się konkretnej lokalizacji. Turysta odwiedzający nieznane mu miasto zapewne wpisze „najlepsza restauracja miasto X”. Ty, szukając fryzjera czy mechanika, również zawężasz obszar poszukiwań, do swojej dzielnicy czy do całego miasta. Pozycjonowanie lokalne to doskonały sposób dotarcia o klienta znajdującego się w rejonie twoich usług, dodatkowo w przeciwieństwie do pozycjonowania globalnego, cechującego się dużą konkurencyjnością na rynku, pozycjonowanie lokalne nie nadwyręża portfela zleceniodawcy. Z czego korzystać i jak tworzyć skuteczne lokalne SEO? Tego dowiecie się z tego artykułu…

Więcej dowiesz się u źródła >

Nie tylko pozycjonowanie – jak kampania SEM może wpłynąć na sukces strony i firmy?

Widoczność w internecie jest obecnie podstawą wielu biznesów. Aby osiągnąć sukces w świecie wirtualnym, konieczne jest podjęcie szeregu działań. Oprócz pozycjonowania strony na określone frazy, na co decyduje się coraz więcej firm, warto wziąć pod uwagę również inne składowe marketingu internetowego. Dowiedz się, na czym polegają kampanię SEM i dlaczego warto włączyć je do swoich działań reklamowych. Czy istnieje skuteczny sposób na wypromowanie biznesu online przy ograniczonym budżecie?

Pojawianie się strony internetowej wysoko w naturalnych wynikach wyszukiwaniach Google to jeden ze sposobów na dotarcie do szerokiego grona potencjalnych klientów. Wynika to ze sposobu korzystania z internetu samych internautów. Jak ukazują przeprowadzone badania, większość osób korzystających z Google otwiera jedynie kilka pierwszych stron, które znajdują się najwyżej w wynikach wyszukiwania. Z tego powodu warto postawić na pozycjonowanie, którego efektem ma być podwyższenie pozycji strony w Google…

Więcej dowiesz się u źródła >

Google wprowadza nowy algorytm, który na zawsze zmieni wyszukiwarkę

Mum, bo tak nazywa się wspomniany algorytm (skrót od multitask unified model, czyli „zunifikowany model wielozadaniowy”), został po raz pierwszy zaprezentowany w maju podczas konferencji deweloperskiej Google I/O.

Nowy algorytm MUM bazuje na wcześniejszym rozwiązaniu Google o nazwie BERT (bidirectional encoder eepresentations from transformers), jest jednak 1000 razy bardziej wydajny. Jego najbardziej istotną funkcją jest łączenie wyszukiwania treści z różnych wersji językowych, obrazów oraz innych multimediów w celu znalezienia najtrafniejszej odpowiedzi na zapytanie użytkownika…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – poradnik WordPress to największy system zarządzania treścią …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA