Z ostatniej chwili
Pozycjonowanie i jak nie podpaść Google Optymalizacji strony i jej wpływ na wzrost klientów. Blog firmowy skąd brać tematy Jak pisać artykuły
Pozycjonowanie i jak nie podpaść Google Optymalizacji strony i jej wpływ na wzrost klientów. Blog firmowy skąd brać tematy Jak pisać artykuły

Pozycjonowanie i jak nie podpaść Google? Optymalizacji strony i jej wpływ na wzrost klientów. Blog firmowy skąd brać tematy? Jak pisać artykuły

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Pozycjonowanie 2019 – jak to zrobić, żeby nie podpaść Google? Część 1 – zawartość strony.

Pojęcie pozycjonowanie stron WWW, czy SEO jest tak samo stare jak historia wyszukiwarki. Generalnie chodzi w nim o to, żeby klienci, którzy wpisują do wyszukiwarki nazwę produktu lub usługi zobaczyli na czołowych pozycjach link do strony Twojej firmy.

W tym artykule napiszę o trzech kluczowych aspektach pozycjonowania, na które musisz zwrócić uwagę, aby skutecznie i bezpiecznie prowadzić działania SEO dla swojej strony…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak zdobyć klientów dzięki optymalizacji strony?

Zdobyć klientów – właśnie to stawiasz sobie za podstawowy cel prowadzonej działalności. I słusznie, bo im jest ich więcej, tym większy generujesz zysk. Problem w tym, że współczesny klient uwielbia robić zakupy, jednak nie lubi, gdy mu się coś sprzedaje. Zmień więcej podejście – przestań więc ich zdobywać, a zrób wszystko, by to oni Ciebie szukali. Wykorzystaj potencjał drzemiący w optymalizacji witryny – to pierwszy krok w stronę większej liczby klientów.

Poszukiwanie w internecie firm sprzedających produkty / usługi  od lat jest już normą. Sieć jest więc miejscem, w którym natkniesz się na setki potencjalnych klientów – pod warunkiem, że masz własną stronę internetową. Jednak nie byle jaką, a spełniającą odpowiednie standardy. Nie chodzi wyłącznie o ciekawy layout, hipnotyzującą treść czy dostosowanie do wymogów user experience (z ang. doświadczenie użytkownika). Chociaż są to kluczowe elementy, istotną rolę odgrywa dopasowanie witryny do wymogów Google…

Więcej dowiesz się u źródła >

BLOG FIRMOWY – SKĄD CZERPAĆ POMYSŁY?

Chcesz dotrzeć do nowych klientów i podtrzymać dobre relacje z obecnymi? Postaw na wysokie jakościowo treści na stronie oraz blog firmowy – jedno z narzędzi marketingowych, dzięki któremu możesz odnotować zwiększone zainteresowanie swoją ofertą. Warunek jest tylko jeden: blog musi dostarczać wartościowe treści. Sprawdź, skąd czerpać inspiracje do artykułów, by stały się przynętą.

Czy wiesz, że aż 47% kupujących najpierw przegląda bloga firmowego, a dopiero potem decyduje się skorzystać z oferty (źródło: Demand Gen Report)?…

Więcej dowiesz się u źródła >

Piszemy artykuł cz.2, czyli jak rozplanować treść?

Research zrobiony? Teraz dokładnie rozplanuj swój artykuł. Wykorzystaj potencjał wszystkich informacji, które zdobyłeś i rozmieść je w tekście w taki sposób, by były czytelne i łatwe do zlokalizowania. Niech odbiorca dotrwa do końca. Challenge accepted?

Wróćmy na chwilę do researchu

Chociaż pierwsza część artykułu w całości dotyczy właśnie wyszukiwania informacji, trzeba doprecyzować, a w zasadzie przypomnieć jedną rzecz. Oglądałeś filmy, które umieściłem w treści? Jeśli tak, to wiesz, że solidny research polega na zdobywaniu wiedzy, a nie na przeredagowaniu treści z innych stron. Kopiowanie informacji i wykorzystywanie ich w zmienionej formie może okazać się błędem, przez który spadnie na Ciebie fala internetowego hejtu. Dlatego pamiętaj o tym, by informacje weryfikować w wiarygodnych źródłach, szczególnie jeśli korzystasz ze stron zapleczowych. Jeśli nie obejrzałeś tych filmów, zignorowałeś fajne źródło informacji. Ale przechodzimy dalej…

Więcej dowiesz się u źródła >


5 pokoleń klientów, czyli jak dotrzeć z reklamą do odpowiedniej grupy docelowej?

Jeśli zajmujesz się prowadzeniem kampanii marketingowej z pewnością zderzyłeś się z problemem określenia grupy docelowej. Jako właściciel firmy musisz wiedzieć, w jaki sposób dotrzeć do właściwej dla Ciebie grupy odbiorców. W tym artykule pokażemy segmentację kampanii reklamowej, bazując na behawiorystyce różnych pokoleń.

Myślałeś kiedyś nad tym jak rozmaite grupy docelowe wchodzą na Twoją reklamę internetową? Wskazać można ogromne różnice w strategii marketingowej, która skierowana jest do osób po pięćdziesiątym roku życia, a tych, których odbiorcami ma być młodzież. Dlatego ustalając strategię marketingową, należy przede wszystkim dowiedzieć się co zrobić, aby dotrzeć do właściwej grupy docelowej. Behawioralna segmentacja jest potrzebna, dzięki temu możliwe jest zidentyfikowanie rynku docelowego już na samym początku…

Więcej dowiesz się u źródła >

Wszystko, co chciałbyś wiedzieć o metatagach, ale nie miałeś kogo zapytać

W SEO opisy określane mianem „meta” to temat-rzeka. Są trochę jak Yeti – niby wszyscy o nich słyszeli, ale niewielu widziało je dobrze napisane. Ich roli w pozycjonowaniu nie sposób przecenić, a to oznacza, że umiejętność tworzenia tych minitekstów to priorytet każdego, kto chce odnieść sukces. Czym są, jakie powinny być i jak się z nimi obchodzić?

Meta description, meta title – co to właściwie jest?

To po prostu fragment kodu HTML, który jest umieszczony w nagłówku strony. Jakie ma zadanie? Przede wszystkim ma on informować użytkownika sieci oraz roboty wyszukiwarki o tym, co na danej stronie czy podstronie się znajduje. Meta tag powstał z myślą o wyszukiwaniu, ale ma także za zadanie zachęcić klientów do wejścia na stronę. Musi więc spełniać obie funkcje tak samo dobrze…

Więcej dowiesz się u źródła >

Content marketing i algorytmy. Z jakich narzędzi warto korzystać?

Jak ułatwić sobie pracę z pomocą algorytmów i rozwiązań z pogranicza sztucznej inteligencji? Zobacz, które narzędzia skutecznie wspomagają proces tworzenia treści content marketingowych.

Według internetlivestats.com każdego dnia w internecie publikowanych jest ok. 4 milionów wpisów blogowych, 500 milionów tweetów, a użytkownicy Google dokonują 5 miliardów wyszukiwań. W informacyjnym gąszczu coraz trudniej się wyróżnić; treści szybko się dezaktualizują, a od redaktorów, dziennikarzy czy copwyriterów wymaga się coraz więcej, w coraz krótszym czasie. Z pomocą przychodzi nam sztuczna inteligencja. Sprawdź, jakie narzędzia warto przetestować w codziennej pracy nad treściami…

Więcej dowiesz się u źródła >

Geolokalizacja – dlaczego jest istotna w prowadzeniu firmy?

Dane geograficzne mogą dostarczyć wielu przydatnych informacji na temat tego, w co – i przede wszystkim gdzie – inwestować, żeby osiągnąć zysk. Szczególnie sprawdza się to w handlu i usługach, gdzie lokalizacja ma kluczowe znaczenie dla rentowności firmy.

Skąd przychodzimy, dokąd idziemy

Geolokalizacja w smartfonach klientów i dane z kart SIM mogą dostarczyć sprzedawcom wielu cennych informacji. Jedną z nich jest pokazanie, skąd napływają klienci. Tego typu wiedza, odpowiednio wykorzystana, może przynieść wiele korzyści…

Więcej dowiesz się u źródła >


Zastosowanie list remarketingowych w kampaniach Google Ads

Czy zauważyłeś, że reklamy z witryn, które odwiedziłeś np. 2 dni temu, pojawiają się na innych stronach, które obecnie odwiedzasz? Przedstawiają Ci tematykę ostatnio przez Ciebie przeglądaną? Ten typ reklamy, doceniany przez wielu marketerów, koncentruje się na spersonalizowanej reklamie kierowanej do określonych użytkowników. W dzisiejszym artykule przedstawię w jaki sposób tworzyć listy remarketingowe oraz w jakich kampaniach Google Ads warto wykorzystywać remarketing.

Czym jest remarketing?

Dzięki remarketingowi możemy dotrzeć do użytkowników, którzy wykazali zainteresowanie naszym produktem lub usługą odwiedzając naszą stronę WWW. W jaki sposób ponownie zaangażować naszych odbiorców?…

Więcej dowiesz się u źródła >

Wizytówka Google Moja Firma dla początkujących

Skrót GMF nic Ci nie mówi? Nie wiesz, co to wizytówka Google Moja Firma? W takim razie masz okazję pogłębić swoją wiedzę i przekonać się, czy warto skorzystać z tego narzędzia.

Gdy założysz konto GMF, potencjalni klienci łatwiej odnajdą Twoją firmę. Co więcej, jeśli przeznaczysz trochę czasu na poznanie możliwości Google Moja Firma i wykorzystasz je, zadbasz o pozytywny wizerunek swojej firmy w Internecie…

Więcej dowiesz się u źródła >

GOOGLE MOJA FIRMA BĘDZIE PŁATNE?

Google Moja Firma to dla wielu przedsiębiorców pierwszy kanał pozyskiwania klientów. Pozwala na dotarcie do potencjalnych nabywców z rynku lokalnego, daje również możliwość uruchomienia prostej strony firmowej bez własnej domeny i hostingu. Obecnie usługa jest bezpłatna – ale czy tak będzie zawsze? Pewnie tak, być może jednak pojawi się również wariant płatny dla firm, które za dodatkowe funkcje będą w stanie płacić regularne, miesięczne abonamenty.

Od kilku dni w serwisach anglojęzycznych pojawiają się spekulacje dotyczące wprowadzenia przez Google opłat za korzystanie z usługi Google Moja Firma (Google My Business).
Część użytkowników została zapytana poprzez ankietę czy byliby w stanie zapłacić miesięczne abonamenty za korzystanie z usługi, mając do dyspozycji nowe możliwości w jej ramach…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak dodawać komentarze na stronach internetowych i jak nimi zarządzać?

Istotną rolę w komunikowaniu się z użytkownikami danej strony internetowej, a także potencjalnymi klientami na naszej stronie odgrywają komentarze. Z tego artykułu dowiesz się między innymi, co zyskujemy dzięki komentarzom na stronach, jak dodawać je w odpowiedni sposób, a także jak zarządzać komentarzami znajdującymi się na stronie.

Komentarze to nic innego jak wypowiedzi, które zamieszczane są celem odniesienia się do tematu, który został poruszony. Okazuje się, że wśród właścicieli stron internetowych znajduje się wiele osób, które kompletnie nie doceniają komentarzy. Tymczasem okazuje się, że są one przydatne nie tylko w zakresie komunikacji, ale również odgrywają ogromną rolę, jeśli chodzi o SEO…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak skutecznie dostarczać e-maile? – checklista marketera

Po raz kolejny stworzyłeś kreację, z której jesteś wyjątkowo dumny. Jest atrakcyjna wizualnie, ma chwytliwy temat. Liczysz więc na świetne wyniki i otwarcie szampana po kilku dniach. Po wszystkim okazuje się jednak, że musi on poczekać na inną okazję, gdyż wyniki są, delikatnie mówiąc, niezadowalające. Dlaczego?

Każdego dnia, na całym świecie wysyła się ponad 280 miliardów (!) wiadomości e-mail. Prawie połowa z nich jest oznaczana jako SPAM. Nie trzeba tłumaczyć, że przy takim przeładowaniu informacjami przebić się ze swoim komunikatem jest bardzo trudno. Na tzw. dostarczalność wpływa wiele aspektów. Od konfiguracji DNS, po Twoje indywidualnie decyzje jako marketera. Co musisz zrobić, żeby wysyłane przez Ciebie maile miały szansę dotrzeć wprost do skrzynek odbiorczych Twoich użytkowników? Zobacz, o czym nie możesz zapomnieć…

Więcej dowiesz się u źródła >

Czy pozyskane linki działają? ChuckLink monitoruje je 24 h/7

Kilka dobrych lat temu, kiedy ilość pozyskiwanych linków miała kluczowe znaczenie dla pozycji strony w Google, mało kto zwracał uwagę na ich jakość. Pozyskiwało się je na masową skalę, wszelkimi możliwymi automatami.

Później Google zrobiło spore porządki, filtrując mnóstwo domen, które nadużywały linkowania i zaczęto zwracać coraz większą uwagę na jakość linków, optymalizację witryn…, co z kolei wpłynęło dość mocno na zwiększenie cen usług w branży seo…

Więcej dowiesz się u źródła >

Audyt strony internetowej – wszystko co musisz o nim wiedzieć

Myślałeś o analizie strony swojej firmy? Zastanawiasz się czy audyt witryny jest dla Ciebie? Poznaj rodzaje audytów. Dowiedz się, który audyt strony warto przeprowadzić i dlaczego. Przeczytaj nasz artykuł.

Czym jest audyt strony internetowej?

Audyt strony internetowej ma jeden cel – dokładne przeanalizowanie strony. Taka analiza powinna uwzględniać elementy mające bezpośredni i pośredni wpływ np. na pozycjonowanie witryny. Badanie dotyczy najczęściej strony głównej i jej najbardziej istotnych podstron. Inspekcja witryny może być przeprowadzana pod różnym kątem. W EACTIVE oferujemy bezpłatne audyty strony dotyczące kampanii PPC, analizę pod kątem SEO klienta, audyt seo konkurencji oraz audyt ux…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA