Z ostatniej chwili

Google aktualizuje algorytm! Dane uporządkowane – Google. SEO, co robimy? Skuteczne elementy strony! Trendy na 2018 r. w marketingu. Społeczność…

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Google potwierdza aktualizacje algorytmu w połowie grudnia

Jakiś czas temu Google informowało o tym, że schema.org jest bardzo ważna, a strony będące tzw. „doorway pages” są złe i będą karane. Na konkretne działania nie musieliśmy czekać długo.

Jak informuje SearchEngineLand, pracownik Google oficjalnie potwierdził, że w połowie grudnia rozpoczęła się aktualizacja algorytmu, a „przeliczanie” wyników wyszukiwania nadal trwa.

Aktualizacja, która rozpoczęła się najprawdopodobniej około 14 grudnia, początkowo testowana była tylko w US, a dopiero kilka dni później rozpoczęto jej wdrażanie w innych krajach…

Więcej dowiesz się na: http://www.seostation.pl

Google: świąt nie będzie

Kolejny już raz Google tuż przed świętami postanowiło popsuć nastrój SEOwcom. Wczoraj jeden z pracowników Google poinformował, że od połowy grudnia wprowadzane są zmiany w algorytmie wyszukiwania, które wpłynęły już na pozycje stron w Stanach (szczegóły na SearchEngineLand). Jedno pytanie pozostaje jednak otwarte: czy Google jest z nami całkowicie szczere?

Zmiany w SERP dało się już zauważyć w połowie listopada, choć Google nie wspominało wówczas o wdrażaniu poważnych zmian. I prawdę mówiąc, częściej pracownicy tej wyszukiwarki używają określeń „drobne zmiany”, „mało znaczące” i tym podobne i tak dalej. Ale nawet śledząc tylko https://algoroo.com/ można było zauważyć, że już od miesiąca „cuś” dzieje się w SERP-ach…

Więcej dowiesz się na: http://www.clearweb.pl

Dane uporządkowane – Google udostępniło nowe narzędzie do testowania wyszukiwania

Dobra wiadomość dla wydawców internetowych, blogerów czy ludzi prowadzących biznes w Internecie. Google udostępniło nowe narzędzie, dzięki któremu łatwiej zadbamy o pozycjonowanie naszej witryny w wyszukiwarce.

Wspomniane nowe narzędzie od Google nazywa się Rich Results – Test wyników dla elementów rozszerzonych. Jego nazwa z początku może brzmieć trochę tajemniczo, ale jeśli kojarzycie hasła “dane uporządkowane” lub “schema.org” albo “Microdata”, to możecie zacierać ręce…

Dane uporządkowane – Google udostępniło nowe narzędzie do testowania wyszukiwania

Więcej dowiesz się na: https://dailyweb.pl

Co wy Ku!@#$ w ogóle robicie w ramach tego SEO?

Powyższe pytanie zadał mi kiedyś klient na rozmowie, pokazując 2 różne oferty opiewające na 200 i 300 zł w abonamencie miesięcznym dla kilku średnio konkurencyjnych fraz. Pozycjoner, Manager SEO, Specjalista ds. optymalizacji etc. – jak zwał tak zwał, ale wybraliśmy trudny zawód. W dawnych czasach z kolegami śmialiśmy się przy piwie jak wytłumaczyć babci czy mamie co tak naprawdę robimy i co składa się na ofertę? Niestety często klienci, też nie do końca rozumieją (albo nie chcą zrozumieć) czym jest SEO i co tak naprawdę robimy w ramach obsługi.

Postaram się wytłumaczyć co robimy w ramach miesięcznej obsługi abonamentowej zwanej SEO i dlaczego nie może to kosztować 300-400 zł za miesiąc.

SEO vs SEM – Różnice

Zacznijmy od tego czym SEO różni się od SEM. SEM można krótko scharakteryzować jako SEO + PPC czyli całokształt działań zorientowanych na zwiększenie widoczności w wynikach naturalnych (SEO) oraz reklamę w linkach sponsorowanych w wyszukiwarce (PPC)…

https://roiexperts.pl/blog/ku-wogole-robicie-ramach-tego-seo/

Więcej dowiesz się na: https://roiexperts.pl

9 skutecznych elementów firmowej strony internetowej

Firmowa strona internetowa podobnie jak markowy sklep stacjonarny musi odpowiadać na potrzeby konsumenta i wywierać dobre wrażenie na każdym etapie wizyty – od spojrzenia na okno wystawowe, aż po transakcję przy kasie. Aby klient nie zrezygnował z zakupu produktów lub z usług na rzecz konkurencji, trzeba go umiejętnie zatrzymać. Poznaj 9 elementów skutecznej witryny internetowej, które pomogą osiągnąć sukces w sieci.

Atrakcyjny layout

Już pierwsze wrażenie może decydować o tym, czy klient wejdzie do sklepu, a użytkownik zdecyduje się pozostać na firmowej stronie. Trzeba więc zadbać o przejrzysty i ładny wygląd witryny internetowej, która będzie reprezentować biznes przez 24 godziny na dobę. Warto zdecydować się na prosty układ graficzny, aby nie rozpraszać uwagi użytkownika…

Więcej dowiesz się na: https://www.artefakt.pl

TRENDY NA 2018 ROK W MARKETINGU INTERNETOWYM. ZOBACZ NASZE PRZEWIDYWANIA!

W 2017 roku nie obyło się bez zmian w algorytmie Google, ale nie tylko. Wygląd wyników wyszukiwania i sposób dostarczania informacji do użytkowników Google również uległ zmianom. O tym, że skuteczne rozumienie potrzeb i intencji użytkowników jest pierwszym krokiem do zbudowania skutecznej strategii marketingowej i sprzedażowej mówi się już od kilku lat. W 2017 roku jednak wyraźnie trend ten przeniknął do wyszukiwarki Google. Na jakie wyzwania w marketingu internetowym powinniśmy się przygotować?

Searcher Task Accomplishment

Do szeregu czynników, które mogą wpływać na pozycję strony w wynikach wyszukiwania wielu ekspertów z branży, w tym m.in. Neil Patel i Rand Fishkin zalicza czynnik ogólnie określany jako „Searcher Task Accomplishment” (STA). To pojęcie obejmuje metryki, które pokazują, w jakim stopniu odwiedzana strona internetowa zaspokoiła potrzeby użytkownika, takie jak: współczynnik odrzuceń, czas pobytu na stronie, pogo-sticking, dwell-time itp…

Więcej dowiesz się na: https://widoczni.com

Akcje firmy podrożały o 500 procent po dodaniu słowa „blockchain” do nazwy

Firma Long Island Iced Tea Corp zmieniła nazwę na Long Blockchain Corp. Ten sprytny ruch spowodował, że firma podrożała z 24 milionów dolarów do bagatela 138 milionów.

Obecnie akcje firmy Long Blockchain Corp. po ustabilizowaniu się ceny na amerykańskiej giełdzie kosztują 7,27 dolara za akcję, jednak tuż przed otwarciem giełdy za jedną akcję trzeba było zapłacić aż 9,45 dolara, czyli ponad 500 procent więcej niż jeszcze dzień wcześniej…

Więcej dowiesz się na: http://www.chip.pl

Czym jest społeczność dla marki osobistej w procesie jej kreacji?

Sama kreacja wizerunku, nawet najlepsza, nigdy nie wystarczy aby w pełni wykorzystać potencjał, który może zostać zaprezentowany na szerszym rynku. Aby przebić się do uwagi odbiorców należy odpowiednio się wyróżnić i konsekwentnie swą obecność zaznaczać.

Co robią mistrzowie personal brandingu, aby być stale na topie?

Obserwuję od paru lat naprawdę kilku wyjątkowych ludzi, którzy nie przestają mnie nieustannie zaskakiwać. Nawet nie tyle chodzi mi o to co mówią lub publikują w formie artykułów blogowych czy też postów w mediach społecznościowych, ale o to kim się stają i jak ich biznesy rosną w siłę wraz z upływem czasu…

Więcej dowiesz się na: https://premium-consulting.pl

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA