Analityka internetowa a SEO
Nie ważne czy prowadzimy bloga czy stronę internetową – najważniejszy jest ruch. Może być organiczny albo wytworzony przy pomocy reklam i innych narzędzi. Każde działanie może być wsparte SEO, poprzez pozycjonowanie Twoja witryna stać się bardziej widoczna w sieci i generować nowe kliknięcia.
Bez tego, strona może zostać uznana za martwą i przestać pojawiać się wysoko wynikach wyszukiwania lub nawet lądować na ostatnich stronach. Dlatego powinniśmy monitorować widoczność naszej witryny, jest to właściwie podstawa, od której zaczyna się cały proces SEO. By dobrze zoptymalizować sklep internetowy czy bloga, musimy zacząć od analizy…
Więcej dowiesz się u źródła >12 najlepszych wskazówek SEO dotyczących blogowania na rok 2022
Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO) jest niezbędna dla marketerów. Kiedy firma optymalizuje swoją stronę internetową, a w tym posty na blogu, to może poprawić w ten sposób swoje wyniki w SERPach i dzięki temu pozyskać więcej ruchu na swoją stronę.
Poniżej przedstawiamy 12 najlepszych wskazówek SEO dla blogów, które pomogą Ci konkurować o jak najwyższe miejsce w rankingu Google…
Więcej dowiesz się u źródła >Linkowanie wewnętrzne, a SEO – najważniejsze informacje
Pisanie artykułów oraz innych treści na stronę zoptymalizowanych pod kątem SEO jest kluczem do posiadania dobrze pozycjonującej się strony. Jeżeli dążysz do tego, aby Twoja witryna internetowa miała wysoką pozycję w wyszukiwarce, powinieneś stosować linkowanie wewnętrzne, które znacząco poprawi Twoją widoczność w sieci. Dowiedz się, jakie korzyści przyniesie Ci linkowanie wewnętrzne i dlaczego powinieneś zacząć je stosować już dziś!
Czym jest linkowanie wewnętrzne?
Jeśli prowadzisz sklep internetowy, stronę lub posiadasz na swojej stronie bloga z artykułami branżowymi i nie stosowałeś linkowania wewnętrznego, koniecznie musisz to jak najszybciej zmienić. Linki wewnętrzne są odnośnikami, które po kliknięciu przenoszą osobę odwiedzającą stronę do innego miejsca na tej samej witrynie…
Więcej dowiesz się u źródła >CZYM JEST BLACK HAT SEO I DLACZEGO NALEŻY SIĘ GO WYSTRZEGAĆ?
W życiu niekiedy na sukces trzeba poczekać i długo pracować. Tak można podsumować działania w ramach SEO. Pozycjonowanie stron nie należy do najprostszych zadań dla laika. Chęć szybkich wzrostów kończy się często zastosowaniem kontrowersyjnych technik z zakresu Black Hat SEO. W ramach tych mechanizmów możemy liczyć się z niemalże natychmiastowymi efektami, jednak wiąże się z tym szereg problemów dla witryny. Wyjaśniamy, co decyduje o tym i czego należy się wystrzegać.
Działania z zakresu SEO są nieodzowną częścią marketingu online w dzisiejszych czasach. Pierwsze zetknięcie z metodyką działania może okazać się na pozór mało efektywne. Wpływ na to ma dość długi czas oczekiwania na zamierzone efekty. Pierwsze wzrosty można zauważyć stopniowo, kiedy to kolejne kroki i wdrożenia przynoszą coraz wyższe pozycje w wyszukiwarce…
Więcej dowiesz się u źródła >
Dlaczego odpowiedni projekt strony www jest taki ważny?
Każda firma powinna mieć własną stronę internetową, ponieważ pełni ona funkcję wizytówki przedstawiającej najważniejsze informacje dla klientów. Obecnie brak witryny jest czymś zaskakującym i to w większości branż, dlatego nie należy zbyt długo zwlekać z jej stworzeniem. Jednocześnie trzeba zadbać o to, aby projekt był starannie zaplanowany i wykonany. Dlaczego jest to tak istotne?
Liczy się pierwsze wrażenie
Odwiedzanie po raz pierwszy strony internetowej można porównać do pierwszego wrażenia, jakie wywieramy na nowo poznanych osobach. Często to od niego w dużej mierze zależy, w jakim kierunku potoczy się spotkanie i cała znajomość. W przypadku witryny wygląda to podobnie. Nawet w ciągu kilkunastu sekund potencjalni klienci mogą wyrobić swoją opinię na jej temat i całej firmy. Jeżeli strona nie będzie estetycznie się prezentować, a dodatkowo elementy graficzne będą się długo ładowały i interfejs nie okaże się intuicyjny, nie wzbudzi ona zaufania. Większość osób od razu zniechęci się do firmy i nie skorzysta z jej oferty, nawet jeśli jest bardzo atrakcyjna…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak tworzyć skuteczne CTA, by zwiększyć konwersję?
Wielu marketingowców wykorzystuje content marketing do budowania rozpoznawalności marki oraz zdobywania nowych odbiorców, przez co wciąż niedoceniane są możliwości generowania konwersji poprzez content marketing. Możliwość zwiększenia konwersji jest natomiast nierozerwalnie związana z siłą CTA. Jak tworzyć Call To Action, by zapewniało określone efekty? Tego dowiesz się w tym artykule.
Co to jest CTA?
Call To Action (CTA), w języku polskim określane jako wezwanie do działanie, jest strategią przyciągania uwagi odbiorców, która jest wykorzystywana w marketingu internetowym. Wykorzystanie CTA ma na celu nakłonienie użytkowników sieci do wykonania określonej czynności, na przykład zakupu produkt, zapisania się do newslettera, przeczytania artykułu itp. Wezwanie do działania przybiera postać krótkiego, chwytliwego zdania i często jest umieszczane w postaci wyskakującego okienka na stronie, kolorowego baneru lub przycisku…
Więcej dowiesz się u źródła >Narzędzia do badania szybkości wczytywania stron internetowych
Szybki rozwój technologii, w tym Internetu, przyzwyczaił nas do tego, że wszystko mamy niemal natychmiast. Chcemy obejrzeć ulubiony serial? Zamiast czekać na emisję jednego odcinka tygodniowo na jednym z kanałów telewizyjnych uruchamiamy platformę streamingową i przez weekend możemy obejrzeć od razu kilka sezonów.
Chcemy zrobić zakupy? Już nie musimy jechać do sklepu, szukać miejsca parkingowego, chodzić po alejkach z produktami, a potem stać kilkanaście minut w kolejce. Teraz za pomocą aplikacji i kilku kliknięć kupujemy odzież, elektronikę czy produkty spożywcze, płacimy, a towary dostarcza nam kurier. Szukamy informacji na jakiś temat? Wystarczy wpisać w Google zapytanie i w ciągu kilku setnych sekundy otrzymujemy w odpowiedzi tysiące stron, które nam ich dostarczą. Klikamy w jeden z wyników i czekamy, aż serwis się załaduje…
Więcej dowiesz się u źródła >