Analiza słów kluczowych – dlaczego jest taka ważna?
Rozpoczynając przygodę z SEO z pewnością usłyszymy, że jednym z najważniejszych elementów w pozycjonowaniu strony internetowej są słowa kluczowe. Odpowiednio dobrane nie tylko do branży klienta, ale także pod względem sezonowości, konkurencyjności oraz liczby wyszukań przez innych użytkowników serwisu potrafią zdziałać cuda i przyczynić się do zwiększenia ruchu organicznego na danym portalu.
Jak więc powinno wyglądać wyszukiwanie słów kluczowych i ich analiza? Jakie są podstawowe rodzaje fraz, na które warto zwracać uwagę? Z jakich narzędzi można skorzystać, by wychwycić najlepiej rankujące wyrazy i zwroty u konkurencji? Między innymi tego dowiesz się, czytając niniejszy artykuł…
Więcej dowiesz się u źródła >Content Marketing? Tych błędów nie popełniaj!
Boom na przemyślane działania content marketingowe trwa od kilku dobrych lat. Przedsiębiorcy świadomi jego wpływu na rozwój ich e-biznesu decydują się na tworzenie rozwiniętych treści, przeznaczonych dla przyszłych i obecnych klientów.
Kreowanie content marketingu jest banalnie proste? Z tym stwierdzeniem nie możemy się zgodzić! Dlaczego? Sprawdź, jak wiele błędów można popełnić podczas kreowania pomysłów i treści niezbędnych na Twoją stronę oraz (przede wszystkim) media społecznościowe!…
Więcej dowiesz się u źródła >Hasła reklamowe – porady i przykłady budowy skutecznych komunikatów
W marketingu internetowym wszystko zaczyna się od przyciągnięcia uwagi. W większości przypadków zanim potencjalny klient odwiedzi stronę internetową z ofertą, musi najpierw kliknąć w reklamę. Tą reklamą może być wynik wyszukiwania w Google, banner na innej stronie reklamowej, link umieszczony w tekście, itd.
Na przestrzeni lat sposób dobierania haseł reklamowych nieco się zmienił. Kiedyś trzeba było samodzielnie wypisywać różne kombinacje haseł reklamowych a potem analizować je pod kątem skuteczności. Obecnie w takim Google Ads wystarczy podać listę 5-9 możliwych nagłówków reklamowych. Następnie algorytm sam już stopniowo będzie dobierał te najskuteczniejsze i zwiększał ich emisje w porównaniu z pozostałymi. W innych opcjach wystarczy podać sam adres strony, a skonfigurowane automaty samodzielnie już dobiorą już wyświetlane frazy w reklamach internetowych…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak wykorzystać możliwości linków sponsorowanych?
Linki sponsorowane mogą przynieść dobre rezultaty. Sprawdź, jakie są ich zalety i jak skorzystać z takich kampanii.
Wykorzystanie możliwości narzędzi Google przy działaniach reklamowych w Internecie może być doskonałym sposobem na szybkie zwiększenie sprzedaży. W ten sposób można wspierać działania związane z pozycjonowaniem. Kompleksowa promocja stron, która wykorzystuje również linki sponsorowane, jest w stanie zapewnić dużo lepsze rezultaty. Na kampanie linków sponsorowanych mogą się zdecydować firmy chcące zwiększyć sprzedaż konkretnych produktów. To również świetne rozwiązanie przy zapewnianiu klientom sprzedaży na specjalnych warunków. Szybciej można dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów…
Więcej dowiesz się u źródła >Dlaczego powinniśmy zadbać o plik robots.txt na stronie internetowej
Niepozorny plik robots.txt pozwala kontrolować dostęp robotów wyszukiwarki do strony internetowej. Z tego powodu odgrywa zasadniczą rolę w pozycjonowaniu i warto poświęcić mu należytą uwagę, szczególnie w bardziej zaawansowanych działaniach SEO. W tym artykule omówimy, czym jest plik robots.txt, czemu służy i dlaczego jest ważny, a następnie przejdziemy do przykładowych reguł oraz instrukcji, jak samodzielnie stworzyć taki plik.
Co to jest jest plik robots.txt i po co się go stosuje?
Plik o dokładnej nazwie robots.txt jest zwykłym plikiem tekstowym – zapisanym w formacie .txt i umieszczonym bezpośrednio w folderze głównym domeny.
Wewnątrz pliku umieszczamy wytyczne dla robotów, które odwiedzają naszą stronę internetową…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak tworzyć posty na bloga? Wskazówki, które pomogą Ci pisać skutecznie i ciekawie
Czy wiesz, że większość z nas szuka informacji na dany temat w Internecie? To dlatego content marketing jest tak skuteczny. Firmowy blog pozwala dotrzeć do nowych odbiorców i wypracować pozycję specjalisty w danej dziedzinie, któremu można zaufać. W jaki sposób pisać ciekawe, wartościowe posty? Poznaj nasze wskazówki, które Ci w tym pomogą!
O czym pisać? Posty, które zaciekawią odbiorców
To, na jaki temat będziesz pisać na swoim blogu, zależy od jego tematyki oraz grupy odbiorców. Najpierw zastanów się więc, jakie tematy chcesz na nim poruszać i do jakich osób trafić ze swoimi tekstami.
Pamiętaj, że dobry content to taki, który jest przydatny dla czytelników. Zaglądają oni na blogi w konkretnym celu – dla rozrywki, aby nauczyć się czegoś nowego czy dowiedzieć się, jak rozwiązać konkretny problem…
Więcej dowiesz się u źródła >Dlaczego warto inwestować w videomarketing?
Czym jest dobry videomarketing i dlaczego warto inwestować w taką formę promocji? Blaski i cienie tworzenia międzynarodowej firmy IT od zera. Jak zdobyć pierwszego klienta i jak zatrudnić pierwszych pracowników? Zobacz co jeszcze czeka Cię w przyszłym tygodniu na Founders.pl.
Wtorek (24.08) z Anią Rek i Jakubem Gołębiowskim
Już we wtorek o godzinie 18.00 zapraszamy na Ask Me Anything, w którym ekipa z Rek House rozwieje wszelkie wątpliwości, dotyczące videomarketingu…
Więcej dowiesz się u źródła >Czym jest duplicate content? Sprawdź, co szkodzi Twojej stronie!
Każdy z nas dobrze wie, czym jest plagiat i jakie mogą być jego konsekwencje. Dlaczego więc decydujemy się na powielanie treści na swojej stronie? Czy zawsze robimy to świadomie?
Podobno „Content is the king”, a content marketing to silny trend, który stale się umacnia. Regularne uzupełnianie witryny o unikalne i wartościowe dla użytkowników treści zachęca do jej odwiedzania i pozytywnie wpływa na pozycjonowanie w wyszukiwarce Google. Niestety nie wszystkie publikowane teksty pojawiają się w Sieci tylko w jednym miejscu. Niekiedy mamy do czynienia z duplikacją treści, która może występować w obrębie danej witryny lub poza nią. Ten drugi przypadek jest często związany po prostu z kradzieżą treści, pierwszy zaś może być wynikiem niewiedzy osoby odpowiedzialnej za publikację tekstu na stronie…
Więcej dowiesz się u źródła >