Jak wprowadziłem stronę do top 1 dzięki Google Page Speed – Case Study
Zdarzały Wam się sytuacje, że jakaś domena jest na okreśonych pozycjach i nie chce się ruszyć z miejsca? Tzw mur? Założę się, że tak. W takiej sytuacji najczęściej podejmuje się różne działania i pewnie wielu z Was wie, że należy zmienić schemat. Działając tak samo i kontynuując te same działania, nic nam to raczej nie da.
Dziś chciałbym przedstawić Wam krótki Case Study, jak domena, która od wielu miesięcy utrzymywała się na 5-3 pozycji, po dostosowaniu jej wg wytycznych Google Page Speed (z punktacji 65 na 86) wskoczyła stabilnie na pierwszą pozycję. Branża dotyczy regionalnych szkoleń bhp…
Czytaj więcej na: http://seoninja.pl
15 czynników na stronie, które możesz zepsuć, robiąc SEO
Optymalizacja strony dla wyszukiwarki to proces, który następuje po analizie strony pod względem zgodności z wytycznymi Google dla webmasterów. Optymalizacja wpływa na poprawę wielu czynników na stronie istotnych z perspektywy SEO.
W trakcie optymalizacji zdarzają się błędy. Część z nich może być spowodowana niedokładną analizą, jednak po części są niejako wbudowane w skrypt – występują w domyślnej instancji sklepu czy platformy blogowej. Poniżej przedstawiamy główne problemy związane z optymalizacją pod SEO.
-
Wewnętrzne linki nofollow
Używanie linków nofollow ma na celu pokazanie algorytmom Google, ze dany link posiada cechy wskazujące na to, że nie do końca mu ufamy. Linkując stronę, dzielimy się z nią cząstką swojej mocy i autorytetu w oczach Google. Zdarzały się przypadki, że strona dostawała karę ręczną, bo linkowała do witryny, która już taką karę otrzymała…
Czytaj więcej na: https://www.widzialni.pl
Raport – kiedy klienci najchętniej korzystają z urządzeń mobilnych?
Część kampanii marketingowych uruchamianych jest w określonych sezonach, co znacznie zwiększa ich skuteczność. Przykładem mogą być akcje promocyjne przed rozpoczęciem roku szkolnego bądź w okresie przedświątecznym. Okazuje się jednak, że to, w jaki sposób konsumenci dokonują zakupów w sieci, również uzależnione jest od konkretnej pory roku. Oto wyniki raportu firmy RTB House.
Kiedy klienci najchętniej korzystają z urządzeń mobilnych?
Dane zebrane przez RTB House z kilkudziesięciu rynków na całym świecie potwierdzają, że w miesiącach letnich konsumenci o wiele chętniej korzystają z telefonów oraz tabletów w celach zakupowych. Okazuje się, że w lipcu i sierpniu roku 2016 liczba wszystkich konwersji (czyli działania istotnego z punktu widzenia sklepu, np. zakup) na urządzeniach mobilnych wyniosła około 30%…
Czytaj więcej na: https://www.emarketing.pl
Rozszerzenia reklam tekstowych AdWords – czyli powtórka z podstaw optymalizacji kampanii
Teoretycznie nikogo, kto choćby przez krótszy czas zajmował się tworzeniem i optymalizacją kampanii AdWords, nie trzeba chyba przekonywać do zasadności stosowania rozszerzeń reklam tekstowych w możliwie jak największej ilości. Te pozornie drobne ulepszenia mogą mieć bardzo korzystny wpływ nie tylko na samą widoczność reklamy (zwiększając jej objętość i wizualnie wyróżniając ją spośród konkurencji), ale też na jej perswazyjność oraz na potencjał oceniany przez system.
Wydaje się to oczywiste – korzystny wpływ rozszerzeń na współczynniki klikalności i wyniki jakości reklam, a często również na stawki CPC i współczynniki konwersji wydają się dostatecznym argumentem, który powinien skłonić reklamodawców do poświęcenia uwagi skrupulatnemu uzupełnianiu brakujących w kampaniach formatów. Wystarczy jednak przyjrzeć się wynikom wyszukiwania na wiele popularnych zapytań, żeby przekonać się, jak często zapomina się o tych podstawach dobrych praktyk z zakresu optymalizacji kampanii AdWords.
A czy Wy efektywnie wykorzystujecie wszystkie możliwe rozszerzenia w Waszych kampaniach reklamowych? Czas na małą powtórkę – zwłaszcza, że w ostatnich miesiącach pojawiło się sporo nowości w tym temacie…
Czytaj więcej na: https://digitalhill.pl
5 cech dobrego marketingowca B2B
Praca w marketingu jest niesłychanie wymagająca. Prawdopodobnie żaden zawód nie wymaga tak dużo kreatywności i otwartości z jednej strony i systematyki oraz rzetelnej analizy z drugiej. Postanowiłem przygotować zespół pięciu cech dobrego marketingowca na rynku B2B. Nie jest to model zamknięty, ani kompletny. Jeśli uważasz, że należałoby do niego dodać kilka kolejnych cech to prawdopodobnie masz rację. To tylko wynik moich kilkunastoletnich obserwacji rynku i osób, które na nim pracują.
- MARKETING – wiedza z tego zakresu. Jednak pamiętając o tym, że jest to obszar najszybciej zmieniający się w organizacji / firmie. Sama znajomość oznacza ciągły głód wiedzy i dążenie do jego zaspokojenia. Wszystko po to, żeby nadążyć za zmieniającymi oczekiwaniami Klientów. Szczególnie w zakresie konsumowania informacji…
Czytaj więcej na: http://www.internetstandard.pl
Jak zwykle sporo ciekawych i przydatnych artykułów 🙂