Z ostatniej chwili
Co to jest mikrokonwersja i jak ją mierzyć Jak pozycjonować strony usługowe Linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne w SEO – czym jest i co daje
Co to jest mikrokonwersja i jak ją mierzyć Jak pozycjonować strony usługowe Linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne w SEO – czym jest i co daje

Co to jest mikrokonwersja i jak ją mierzyć? Jak pozycjonować strony usługowe? Linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne w SEO – czym jest i co daje?

Co to jest mikrokonwersja i jak ją mierzyć?

Konwersja – działania pożądane przez właściciela strony

Niedawno pisaliśmy artykuł poświęcony konwersji. Wyjaśnialiśmy w nim, że w uproszczeniu konwersja to działanie użytkownika strony pożądane przez właściciela tej witryny. Do takich działań należą przede wszystkim pozyskanie klienta i dokonanie przez niego zakupu. Informacje dotyczące konwersji zdecydowanie pomagają wyjść na wprost oczekiwaniom użytkowników, czyli ulepszyć daną stronę internetową i uprościć proces zakupowy, a co za tym idzie – zwiększyć sprzedaż.

Wysoki wskaźnik konwersji – czy to wystarcza?

Zdarza się jednak, że wskaźniki konwersji nie są w stanie udzielić odpowiedzi na wszystkie nurtujące pytania dotyczące działań użytkowników w serwisie. Dzieje się tak przede wszystkim w przypadku przyswajania treści pisanych. Jak więc widać, wysoki wskaźnik konwersji to nie wszystko. Właśnie dlatego warto także, poza główną konwersją, czyli tzw. makrokonwersją, badać mikrokonwersję. Dzięki jej zbadaniu można poznać szczegółowe zachowania użytkowników naszej strony, co składa się na pozyskanie wartościowego materiału służącego do optymalizacji serwisu…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak pozycjonować strony usługowe? 12 elementów, o których należy pamiętać

Internauci szukają w sieci nie tylko informacji czy produktów, ale również wyszukują usług. Dla wielu firm sieć jest kluczowym źródłem klientów. Kiedy potrzebujemy hydraulika czy ślusarza, to prawdopodobnie poszukiwania rozpoczynamy od Google. Skutecznym sposobem na pozyskanie klientów dla firm z różnych branż może być pozycjonowanie. Jak realizować SEO dla stron usługowych? Oto ważne elementy, o których powinieneś pamiętać.

Pozycjonowanie strony usługowej: dlaczego warto?

Jeśli posiadasz już stronę internetową, to nie masz się nad czym zastanawiać – zacznij budować widoczność witryny w wynikach organicznych Google. Dlaczego akurat ta wyszukiwarka jest taka ważna? Najlepszym argumentem jest poniższy wykres. Według aktualnych danych Google ma ponad 95 proc. udziału w rynku wyszukiwarek w Polsce. To oznacza, że korzystają z niej prawie wszyscy internauci w naszym kraju

Więcej dowiesz się u źródła >

Linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne w SEO – czym jest i co daje?

Pozycjonowanie to współcześnie bardzo znana i skuteczna forma promowania swojej strony internetowej w sieci, w tym przypadku za pomocą wyników organicznych wyszukiwarki. Chcąc osiągnąć szczytowe pozycje w wyszukiwarce, wykonuje się szereg rozmaitych działań, które podzielić można na działania on-site oraz off-site.

Te pierwsze związane są, chociażby z optymalizacją strony pod kątem wymagań wyszukiwarki, czy regularnym tworzeniem treści, nasyconych słowami kluczowymi. Działania off-site jak sama nazwa wskazuje, wykonywane są poza stroną, chociaż są one stricte z nią związane. Mianem off-site’u określa się link building, czyli tworzenie profilu linkowania dla strony. Czymże są linki dla SEO, jakie one mają znaczenie i czy zawsze oznaczają one działania prowadzone poza stroną?…

Więcej dowiesz się u źródła >

Mocne linki – jak pozyskać backlink do strony

Link building, czyli linkowanie zewnętrzne to jeden z najważniejszych i najskuteczniejszych sposobów pozycjonowania strony internetowej. Pozyskanie linków zwrotnych stanowi dla Google istotny czynnik rankingowy oraz w znaczny sposób wpływa na pozycjonowanie naszej witryny w internecie.

Bardzo często jeśli pozycjonujemy naszą witrynę, chcemy pozyskiwać jak największą ilość linków zwrotnych, ale nie mamy na ten temat kompleksowej wiedzy. W tym tekście odpowiadamy na pytanie – czym jest linkowanie zewnętrzne, dlaczego jest tak ważne i przedstawiamy kilka pomysłów na to, jak i gdzie pozyskać backlinki, w tym mocne linki, w sieci do naszej witryny…

Więcej dowiesz się u źródła >

Linkowanie wewnętrzne krok po kroku

Kiedy podstawy linkowania wewnętrznego mamy już za sobą, przejdźmy do wdrożenia linkowania wewnętrznego w obrębie naszego serwisu. Do przygotowania strategii i przeprowadzenia linkowania wewnętrznego będziemy potrzebowali odpowiedniego narzędzia.

Polecam jedno z trzech:

  • Sitebulb
  • Screaming Frog
  • Ahrefs

Do własnej analizy będę używać Sitebulb, ale napiszę też pokrótce jak wykonać wszystkie kroki przy użyciu narzędzia Screaming Frog. W Ahrefs będzie to przebiegać analogicznie, dlatego mając dwa przykłady bez problemu znajdziecie ścieżkę działania w Ahrefs…

Więcej dowiesz się u źródła >

Planowanie i monitorowanie efektów kampanii SEO w oparciu o dane

Czy planowanie i monitorowanie efektów kampanii SEO można przeprowadzać samodzielnie? To prawda, że im większy projekt, tym – z reguły – większa potrzeba skorzystania z usług agencji SEO. Tym niemniej, nawet nie znając się dobrze na analityce internetowej, wiele da się zrobić na własną rękę, jeśli tylko rozumie się pewne zależności, a w suchych danych potrafi się dostrzec wartościowe informacje. Oto przewodnik dla początkujących.

Na samym początku trzeba przyjąć prostą zasadę: działania SEO mają najwięcej sensu wtedy, gdy oprze się je na danych, zamiast na „wyczuciu”. Intuicja może odgrywać pewną rolę, gdy na przykład wymyślamy temat najnowszego artykułu, który ma ściągnąć na stronę ruch z Google. Znamy swoich czytelników, znamy branżę, wiemy, co może być interesujące, pewne trendy jesteśmy w stanie przewidzieć czy też wykreować. Wtedy dobór słów kluczowych częściowo będzie oparty na tym, co podpowiada głos ze środka…

Więcej dowiesz się u źródła >

Kontent co to znaczy (definicja)

Jak definiujesz kontent? Czy wszyscy w Twoim zespole zgadzają się z Twoją definicją? Czy osoby w innych zespołach tak samo definiują kontent marketing?

Jasne, istnieje słownikowa definicja kontentu (w rzeczywistości wiele definicji do wielu zastosowań). Wpis w Wikipedii zawiera dwie nieco inne definicje w pierwszych dwóch zdaniach…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak pisać teksty SEO?

Każda branża rządzi się swoimi prawami, podobnie jest w kwestii e-commerce i innych biznesów internetowych. Wartościowe i przyciągające użytkownika treści są niezbędne, aby przyciągnąć większe zainteresowanie z ich strony, które może przynieść spore korzyści dla firmy. Dlatego też niezbędne jest odpowiednie zoptymalizowanie strony pod względem SEO, tak aby była ona jak najbardziej interesująca co w prosty sposób wygeneruje większy ruch na stronie i zwiększy zyski. Jak więc pisać dobre teksty przyjazne SEO?

Jak pisać ciekawe teksty SEO?

Pisanie tekstów na strony internetowe wydaje się czymś prostym, szczególnie w sytuacji, gdy doskonale znamy się na danej dziedzinie. Dobra wiedza to jednak nie wszystko. Należy odpowiednio zaciekawić i zainspirować czytelnika, przy jednoczesnym wpleceniu w tekst właściwych i wartościowych fraz kluczowych, dzięki którym nasza witryna zostanie zauważona przez wyszukiwarki internetowe. Wysokiej jakości teksty SEO pozwalają na zwiększenie ruchu na stronie poprzez większą ilość wyświetleń ze strony zainteresowanych użytkowników…

Więcej dowiesz się u źródła >

5 kroków do zbudowania marki, którą pokocha pokolenie Y

Marketing pokoleń coraz intensywniej rozpycha się na rynku i wygląda na to, że nie będzie trendem na jeden sezon. Jeśli zastanawiasz się, jak zachęcić pokolenie Y do poznania i pokochania Twojej marki – ten tekst jest dla Ciebie!

Opowieść stara, jak świat

Już ponad 500 lat temu pojawiły się pierwsze zapiski o tym, że nadchodzące generacje będą wykazywały się innymi zachowaniami, niż panujące wówczas normy społeczne. Mimo niewątpliwej wielkości ówcześni myśliciele raczej nie przewidywali, że czeka nas taka metamorfoza, a członków jednej społeczności będzie dzielić tyle aspektów. Ale to właśnie zmiana jest słowem kluczowym w kwestii pokoleń – zmienność zachowań, cech czy sympatii sprawiają, że jedno pokolenie różni się od innego. Z jednej strony jest to opowieść o przekazywaniu ustalonych norm, a z drugiej o tworzeniu własnej historii, pomysłów i postaw…

Więcej dowiesz się u źródła >

Ghostwriting, czym jest i czy warto się tym zajmować?

Pisanie dowolnych tekstów na strony internetowe to nie tylko ciężka praca. Dla kogoś, kto podchodzi do tego z prawdziwą pasją, zawód copywritera daje możliwość poszerzenia swoich horyzontów, zyskania wiedzy z różnych dziedzin, sprawia też wiele satysfakcji.

W tym momencie zatrzymam się i nie będę dalej wyliczał zalet, bo jest wielu autorów, dla których satysfakcja ze swojego tekstu to sprawa co najmniej drugorzędna. W takiej sytuacji mamy najczęściej do czynienia z osobami, których głównym zajęciem jest ghostwriting, niezbyt etyczne działania, jakimi moim zdaniem nie powinien się zajmować żaden szanujący się copywriter…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – poradnik WordPress to największy system zarządzania treścią …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA