(Wciąż) co trzecia firma w Polsce jest bez strony internetowej
Jedna na trzy firmy w naszym kraju działa bez własnej strony internetowej. Może sporo na tym tracić, podobnie zresztą jak jej klienci.
Dwa lata temu pisaliśmy, że co trzecia firma w Polsce nie ma strony WWW. Z najnowszego raportu Głównego Urzędu Statystycznego wynika, że niewiele się od tego czasu zmieniło…
Więcej dowiesz się u źródła >CO POWINIEN ZAWIERAĆ I KIEDY PRZEPROWADZIĆ AUDYT SEO?
Przeprowadzenie Audytu SEO jest zazwyczaj pierwszym krokiem, gdy decydujemy się na podjęcie współpracy z zakresu optymalizacji i pozycjonowania witryny. Dlaczego Audyt SEO jest taki ważny, ile powinien kosztować, od czego zależy jego cena i kiedy należy go przeprowadzić? Na te i inne pytania znajdziecie odpowiedź poniżej!
Czym jest Audyt SEO?
Audyt SEO jest dokumentem podsumowującym sprawdzenie witryny internetowej pod kątem jej optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych. Dokument powinien zawierać szereg analiz, porównań i konkretnych rekomendacji, których implementacja pozwoli dostosować witrynę do najnowszych wytycznych wyszukiwarek (głównie wyszukiwarki Google)…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak projektować firmowe strony, by zachęcały do podejmowania decyzji zakupowej?
Firmowe strony internetowe nie sprzedają głównie dlatego, że nie muszą. To znaczy: nie ma nigdzie takiego „prawa”, które byłoby gwarantem tego, że skoro już masz stronę WWW, to będziesz mieć klientów na pęczki. Niestety więcej jest takich stron, które klientów raczej odstraszają niż skłaniają do zakupu.
Powodów, dla których Twoja firmowa strona internetowa nie sprzedaje, może być wiele. Dziś postaram się przybliżyć Ci kilka najważniejszych…
Więcej dowiesz się u źródła >7 powodów, dla których warto pozycjonować stronę
Prowadzisz stronę lub sklep internetowy? Zapewne słyszałeś o pozycjonowaniu w wyszukiwarce Google. Zastanawiasz się, czy warto zainwestować w tego typu działania? Odpowiedzmy – oczywiście! Pozycjonowanie bywa często dźwignią marketingową, która umożliwia niebywały rozwój. Większa sprzedaż, rozpoznawalność brandu czy większe możliwości dotarcia do szerszego grona klientów – to tylko kilka zalet, dla których warto pozycjonować witrynę internetową. Poznaj 7 najbardziej wartościowych!
SEO a pozycjonowanie
Na początku naszego wywodu należy rozróżnić pojęcia: SEO oraz pozycjonowanie, które bywają mylnie stosowane zamiennie. SEO to wyłącznie działania na stronie internetowej, polegające na optymalizacji witryny pod potrzeby użytkownika oraz roboty wyszukiwarek…
Więcej dowiesz się u źródła >Funkcja wiadomości w Google Moja Firma – otrzymuj SMS-y od klientów!
W ubiegłym roku w usłudze Google Moja Firma za granicą testowana była nowa funkcja: otrzymywanie wiadomości SMS od klientów. Obecnie opcja dostępna jest również na polskim rynku dla wybranych wizytówek GMF. Jeśli w Twoim panelu administracyjnym pojawiła się sekcja Wiadomości lub sekcja Chat, skonfiguruj ją, by zaoferować użytkownikom kolejną metodę kontaktu.
Konfiguracja funkcji wiadomości w Google Moja Firma krok po kroku
Po zalogowaniu na komputerze do usługi GMF i przejściu do sekcji Chat, zobaczymy jedynie komunikat informujący o włączeniu nowej funkcjonalności i dwa przyciski odsyłające do sklepu Google Play lub App Store. Do obsługi chatu nie są potrzebne żadne dodatkowe aplikacje poza aplikacją Google Moja Firma, z której poziomu dokonamy konfiguracji wiadomości SMS…
Więcej dowiesz się u źródła >SEO – skąd czerpać wiedzę?
Chcesz rozpocząć swoją przygodę z pozycjonowaniem stron? Czy po prostu prowadzisz internetowy biznes, a Twój sklep nie jest widoczny na pierwszej stronie wyszukiwarki Google? Zapewne chcesz to zmienić, ale nie wiesz od czego zacząć? Przygotowaliśmy dla Ciebie sześć wartościowych źródeł, które pomogą Ci zrozumieć czym jest SEO oraz co z czym się je 😉
Większość specjalistów SEO odsyła początkujące osoby na fora internetowe. Są one kopalnią wiedzy, ale aby dotrzeć do podstawowych informacji, trzeba przejść przez ogromną ilość wątków. Dlatego też warto najpierw przeczytać kilka podstawowych książek, aby móc udzielać się na forach. SEO to niesamowicie szybko rozwijający się proces. Google non stop się zmienia i wprowadza nowe funkcje oraz algorytmy, dlatego ważne jest aby strona była odpowiednio przygotowana pod wyszukiwarkę oraz aby linki, które do niej prowadzą były wartościowe i tworzone ręcznie…
Więcej dowiesz się u źródła >SEO W 2018 ROKU – CO SIĘ ZMIENIŁO?
SEO w 2018 roku – ta droga miała wiele zakrętów!
Ani się obejrzeliśmy, a rok 2018 przechodzi do historii. Jaki był dla pozycjonerów? Z pewnością zabrakło epickiego update’u algorytmu Google na miarę aktualizacji Pingwina czy Pandy, które skuteczniej niż cokolwiek innego podnosiły ciśnienie u specjalistów SEO. Google dotrzymuje swojej obietnicy głoszącej, że aktualizacje w algorytmie będą mieć bardziej ciągły i nieprzerwany charakter – „mniejszą łyżeczką, a częściej”. Tak już zapewne pozostanie, chyba, że Google planuje w Sylwestra odpalić nie tylko fajerwerki… Co zatem przyniósł rok 2018 branży SEO? Zebraliśmy kilka najważniejszych tropów…
Więcej dowiesz się u źródła >5 wskazówek jak zacząć kampanię PPC w Google Ads
Rozpoczęcie działań w świecie marketingu internetowego nie jest rzeczą trudną. Jednakże, aby zrobić to optymalnie i uzyskać wymierne korzyści należy odpowiednio się do tego przygotować. Już od samego startu jesteśmy bombardowani akronimami, CPC, CPM, PLA… Pomyśleć, że sama nauka specjalistycznego żargonu może trwać wystarczająco długo, żeby stracić cały zapał do dalszych działań. Dziś skupimy się na jednej z najpopularniejszych opcji, jakie oferuje nam do dyspozycji marketing internetowy. Mowa tu o kampaniach PPC (z ang. Pay Per Click). Jak sama nazwa wskazuje, rozliczenie następuje dopiero wtedy, gdy odbiorca reklamy w nią kliknie.
Kampanie PPC z roku na rok stają się coraz bardziej skomplikowane. Wraz ze wzrostem konkurencji poziom trudności rośnie. Czy istnieje zasada, której przestrzeganie mogłoby pomóc w osiągnięciu sukcesu? Niestety nie, ale istnieje kilka wytycznych, nad którymi warto pomyśleć przed rozpoczęciem działań…
Więcej dowiesz się u źródła >