Czy pozycjonowanie strony one page jest możliwe?
Tworząc stronę produktu lub witrynę dla firmy, warto zadbać o to, aby była ona atrakcyjna wizualnie oraz przejrzysta. Coraz popularniejsze stają się szablony bez podstron, których główną zaletą jest minimalizm i profesjonalny wygląd. Wiele osób nie wie jednak, w jaki sposób można odpowiednio zoptymalizować taką witrynę. Sprawdź jak wypozycjonować stronę one page.
Czym są i jakie zalety mają strony typu one page?
Witryny typu one page zazwyczaj nie mają żadnych podstron. Zamiast tego wszystkie informacje są zawarte na podzielonej na poszczególne sekcje stronie głównej. W związku z tym, że prowadząc tego rodzaju witrynę, nie publikuje się dużej ilości treści, wiele osób uznaje, że pozycjonowanie one page jest niemożliwe. Warto jednak zaznaczyć, że choć przeprowadzenie skutecznych działań jest zwykle trudniejsze, pozycjonowanie tego typu stron internetowych może przynieść oczekiwane efekty…
Więcej dowiesz się u źródła >Własna strona internetowa – od czego zacząć?
Strona internetowa pozwala nie tylko dotrzeć do większego grona odbiorców, ale też zwiększyć ich zaufanie i rozpoznawalność firmy. Od czego zacząć jej zakładanie?
Obecnie coraz częściej kupujemy online, szukamy stron naszych ulubionych marek w mediach społecznościowych, a słysząc, że ktoś ze znajomych jest zadowolony z zakupu w sklepie, od razu prosimy o wysłanie do niego linku lub sprawdzamy firmę w internecie. Właśnie dlatego firmom opłaca się zakładanie swojej strony internetowej. W tym artykule omówimy podstawowe kroki, jakie należy podjąć w tym celu…
Więcej dowiesz się u źródła >Pozycjonowanie w Mapach Google
Planując pozycjonowanie lokalne, nie należy zapominać o stworzeniu profilu danego przedsiębiorstwa w Mapach Google. Dzięki niemu można zwiększyć rozpoznawalność swojej marki i dotrzeć do dużej liczby potencjalnych klientów. Sprawdź, na czym polega pozycjonowanie w Google Maps oraz co zrobić, aby przyniosło ono jak najlepsze efekty.
Czym jest konto Google Moja Firma?
Prowadząc działalność, warto zadbać nie tylko o odpowiednią nawigację na stronie, lecz także do strony. Stworzenie ciekawej „wizytówki” w Google Moja Firma to podstawa pozycjonowania lokalnego. Na profilu przedsiębiorstwa potencjalny klient może znaleźć dane teleadresowe określonego lokalu, drogę dojazdu do niego oraz godziny otwarcia…
Więcej dowiesz się u źródła >„Uwaga, strona niezabezpieczona!”, czyli co się stanie, jeśli nie zadbasz o SSL?
Mała, niepozorna kłódka na pasku adresu w przeglądarce informuje, że dana strona jest zabezpieczona. To dziś standard, który wzbudza zaufanie internautów. Jednak co się stanie, jeśli nie zadbasz o bezpieczeństwo swojej strony internetowej? Lub inaczej: co się stanie, jeśli nie zdecydujesz się na certyfikat SSL?
Czym jest certyfikat bezpieczeństwa SSL?
Certyfikat SSL (ang. Secure Socket Layer) daje poczucia bezpieczeństwa Tobie i osobom odwiedzającym Twoją stronę. Jego działanie polega na szyfrowaniu danych. Pozwala to na bezpieczne połączenie pomiędzy przeglądarką internetową a serwerem, na którym znajduje się dana strona WWW…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak pozyskiwać więcej użytkowników z Google Grafika?
Google Grafika to idealny sposób na wizualne odkrywanie sieci. W wielu branżach jest to również świetne źródło pozyskiwania użytkowników. Co należy uzupełnić na stronie, aby poprawić widoczność strony w Grafice Google? Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w tym artykule. Opisujemy w nim, za pomocą jakich działań zwiększyliśmy widoczność serwisu naszego Klienta właśnie w wyszukiwarce obrazów.
Klient, z którym pracowaliśmy nad widocznością w Google Grafika, sprzedaje gotowe projekty domów online w ramach serwisu www.domywstylu.pl. Większość z nas, myśląc o swoim idealnym gniazdku, zapewne wizualizuje je sobie na długo przed przystąpieniem do poszukiwań. Dotyczy to również użytkowników, którzy korzystają ze strony domywstylu.pl…
Więcej dowiesz się u źródła >Najczęstsze błędy copywriterów
Właściciele stron internetowych często inwestują w szatę graficzną, zapominając o tym, że to właśnie słowa są wpisywane w wyszukiwarkę. Nawet najlepiej zaprojektowana witryna może okazać się niewystarczająca, gdy treść jest mało przekonująca. Aby zyskać jak największą ilość obserwujących, należy pamiętać, że słowa muszą współpracować z grafikami. Tylko w ten sposób można atrakcyjnie przedstawić ofertę i opowiedzieć swoją historię. Nie jest to jednak proste zadanie. Zatem, jak pisać dobre teksty? Jakich błędów powinien wystrzegać się każdy copywriter? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w poniższym artykule.
Najczęstsze błędy copywriterów – czego należy się wystrzegać podczas tworzenia treści?
Dopiero zaczynasz swoją przygodę z copywritingiem? A może masz doświadczenie, a mimo to Twoje teksty są mało efektywne? Powinieneś dowiedzieć się, jakich błędów należy się wystrzegać, aby podwyższyć atrakcyjność swoich treści…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak mądrze wybrać miejsca do linkowania zewnętrznego?
Specjaliści od pozycjonowania dzielą swoje działania na te wykonywane bezpośrednio na stronie klienta oraz na takie, które odbywają się poza nią. Ich zadaniem jest nie tylko usprawnienie działania witryny, ale również zbudowanie wokół niej odpowiedniej bazy silnych linków, poprawiających pozycje oraz widoczność w sieci. Proces ten, nazywany link buildingiem, wymaga dokładnych analiz i precyzji, zanim zamieści się link kierujący do domeny klienta w innym serwisie. Jak więc realizować link building tak, aby rzeczywiście był on skuteczny? Zacznijmy zatem od początku.
Na czym polega link building?
To nic innego jak pozyskiwanie linków prowadzących do naszej witryny z innych stron w sieci. Cała trudność tego zadania polega na tym, by wybrać jedynie takie strony, które spełniają kilka norm, określanych przez specjalistów SEO. Nie wybierają oni pierwszych lepszych portali, gdzie można publikować i pozyskiwać linki za darmo, jeśli nie odpowiadają one ich oczekiwaniom. Przy pomocy profesjonalnych narzędzi dokładnie weryfikują parametry mające wpływ na siłę linku…
Więcej dowiesz się u źródła >