Z ostatniej chwili
Data driven SEO – jak pozycjonować w oparciu o dane. Bezpieczne pozycjonowanie, czyli SEO z przyszłością. Jak dobrać słowa kluczowe
Data driven SEO – jak pozycjonować w oparciu o dane. Bezpieczne pozycjonowanie, czyli SEO z przyszłością. Jak dobrać słowa kluczowe

Data driven SEO – jak pozycjonować w oparciu o dane. Bezpieczne pozycjonowanie, czyli SEO z przyszłością. Jak dobrać słowa kluczowe

Data driven SEO – jak pozycjonować w oparciu o dane?

Skuteczność kampanii marketingowej zależy od wielu czynników. Przede wszystkim podejmując dane działania, powinieneś opierać się na danych, które jasno wskazują na to, że prace doprowadzą Cię do zakładanych celów. Nie możesz bazować jedynie na przeczuciach. Nie inaczej wygląda to w przypadku pozycjonowania. Sprawdź, dlaczego warto postawić na data driven SEO.

Doświadczony specjalista jest w stanie bazować na swoich dotychczasowych decyzjach, planując kolejne działania dla danego klienta. Jeśli ktoś miał do czynienia z przeróżnymi branżami, z różną skalą działalności, ofertą kierowaną do odmiennych grup odbiorców, to teoretycznie powinien wiedzieć, jak skutecznie realizować swoją pracę. Nigdy jednak nie jest tak, że ekspert będzie mieć takie doświadczenie we wszystkich branżach…

Więcej dowiesz się u źródła >

Bezpieczne pozycjonowanie, czyli SEO z przyszłością

Dla wielu firm ich strona stanowi jeden z najważniejszych kanałów komunikacji z klientami, dlatego tak ważne jest zapewnienie jej odpowiedniej widoczności w wyszukiwarce. Chcąc uniknąć kar ze strony Google, należy stosować wyłącznie techniki określane mianem bezpiecznego pozycjonowania. Na czym polega taka praktyka?

Na czym polega bezpieczne pozycjonowanie stron i dlaczego jest tak ważne

Działania podejmowane w ramach zwiększenia widoczności danej witryny w wynikach wyszukiwania powinny być przemyślane oraz zgodne z zasadami Google, ponieważ tylko wtedy określane są mianem bezpiecznego pozycjonowania. W innym przypadku dana witryna może być narażona na kary, które dzieli się na filtry oraz bany. Pierwsze z nich mogą być algorytmiczne, czyli nakładane przez boty lub ręczne, o których decydują pracownicy Google. Filtry najczęściej znacznie obniżają widoczność witryny…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak dobrać słowa kluczowe dla strony WWW i sklepu internetowego?

Odpowiednie dobranie słów kluczowych ma fundamentalne znaczenie dla powodzenia wszystkich późniejszych działań pozycjonujących. I choć jedna fraza kampanii SEO nie czyni, to prawidłowo wykonany audyt treści, analiza fraz i posegmentowanie słów kluczowych położą fundament pod przyszły sukces pozycjonowania. Sprawdź, jak właściwie dobrać słowa kluczowe, na co zwrócić uwagę i z jakich narzędzi skorzystać.

Krótki przegląd typów słów kluczowych

Na samym początku powinieneś poznać podstawowe typy słów kluczowych. Wśród nich należy wymienić frazy z krótkiego ogona (z ang. Short Tail), długiego ogona (z ang. Long Tail), frazy niebrandowe, brandowe, ogólne, lokalne czy intencyjne…

Więcej dowiesz się u źródła >

Google Ads: 5 błędów w kampaniach

Wyszukiwarka Google pozwala nam tworzyć dla Ciebie niezwykle skuteczne reklamy, które wyświetlają się tym, którzy szukają właśnie Twoich usług. To wykorzystanie pełnego potencjału promocyjnego marki, prawda? Oczywiście, ale tylko wtedy, gdy kampanie Google Ads zostaną odpowiednio skonfigurowane! Dowiedz się, jakie 5 błędów popełnia się najczęściej przy tworzeniu tych reklam! 

Dzięki dobrze zoptymalizowanym kampaniom Google Ads Twoja strona bardzo szybko pokazuje się jako proponowany wynik wyszukiwania. To właśnie dlatego reklamy w sieci wyszukiwania tak szybko generują bardzo dobre wyniki w postaci wartościowego ruchu w witrynie czy dokonywania na niej określonych konwersji. Jednak aby móc osiągać zyski, trzeba wystrzegać się wymienionych przez nas błędów! …

Więcej dowiesz się u źródła >

SEO Copywriting — co to jest i jak pisać teksty zgodne z jego zasadami

Praca copywritera, również w SEOSPACE, polega nie tylko na pisaniu typowych artykułów sponsorowanych, recenzji produktów, czy wpisów na blogi. Wymaga także zdobycia wielu specyficznych i często unikalnych umiejętności, przede wszystkim związanych z procesem pozycjonowania stron internetowych, czyli SEO (Search Engine Optimization). Tekst napisany zgodnie z pewnymi zasadami, które szerzej przedstawię poniżej, ma większe szanse zostać „zauważonym” przez roboty Google, dzięki czemu zajmie wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania.

SEO copywriting – czym właściwie jest

Zanim jednak dowiemy się jak pisać teksty pod SEO, powinniśmy wiedzieć, czym jest SEO copywriting. Pod tym pochodzącym z języka angielskiego pojęciem rozumiemy tworzenie treści na strony internetowe mających wydatnie wspomóc ich późniejsze pozycjonowanie. Mówiąc szczerze, nie jest to proste zadanie, nie chodzi tutaj bowiem tylko o spełnienie wymogów Google, ilości słów, nagłówków, czy pogrubień. Tekst musi nieść ze sobą również pewną wartość merytoryczną, ciekawą z punktu widzenia grupy docelowej odbiorców, a jednocześnie trzeba w nim umieścić starannie dobrane słowa kluczowe, najlepiej zgodnie z zasadą tzw. długiego ogona, istotne z kolei dla robotów wyszukiwarki…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak nauczyć się pozycjonowania stron w Google?

Chcesz rozwijać się w SEO, ale nie wiesz, gdzie szukać sprawdzonych informacji i porad dotyczących pozycjonowania stron oraz sklepów internetowych? Zapoznaj się z naszą listą, w której znajdziesz źródła wiedzy o SEO dla początkujących i zaawansowanych specjalistów w zakresie pozycjonowania. Jakie kursy warto odbyć, jakie podcasty i kanały na YouTube warto śledzić i gdzie szukać nowinek dotyczących SEO? Sprawdź, jak nauczyć się pozycjonowania od ekspertów w branży bez wychodzenia z domu!

Jak nauczyć się pozycjonować z kursami SEO?

Jak nauczyć się pozycjonować strony? Postaw na samodzielną naukę. W internecie znajdziesz co najmniej kilka kursów dla początkujących (darmowych lub płatnych), które pozwolą Ci rozwinąć wiedzę o optymalizacji witryn pod kątem algorytmów wyszukiwarek…

Więcej dowiesz się u źródła >

Czy protokół https ma wpływ na pozycjonowanie?

Jeszcze kilka lat temu niewielu właścicieli stron internetowych decydowało się na wdrożenie protokołu https, jednak obecnie staje się on nie tylko coraz bardziej popularny, ale wręcz niezbędny. Jeśli wciąż korzystasz z protokołu http, zapoznaj się z naszym przewodnikiem, w którym dowiesz się, czym są protokoły http i https, czym się różnią i czy certyfikat SSL wpłynie na pozycjonowanie strony Twojej firmy.

Co to jest protokół http, a czym jest protokół https? Są to protokoły połączeniowe, wykorzystywane do przesyłania danych pomiędzy serwerami www a przeglądarkami. Protokół https jest bardziej zaawansowaną i bezpieczniejszą wersją protokołu http, uzupełnioną o certyfikat ssl. Musi on być wykorzystywany na stronach internetowych oraz w sklepach do szyfrowania danych użytkowników dokonujących płatności, ponieważ zapewnia dwukierunkowe bezpieczeństwo wrażliwych danych (np. haseł). Gdy wchodzimy na stronę z protokołem https, protokół bezpieczeństwa potwierdza przeglądarce tożsamość witryny…

Więcej dowiesz się u źródła >

7 lekcji dla szkół, jak stworzyć dobrą stronę internetową

Wiele szkół wykorzystuje czas pandemii na przeprojektowanie swoich stron www. Zlecając wykonanie nowej witryny warto jednak pamiętać o kilku ważnych aspektach z obszaru UX/UI. Szczególnie, że w ostatnich latach rola szkolnych stron wyraźnie ewoluowała.

W kontekście takiej aktywności projektowej, szkoły można podzielić zasadniczo na trzy grupy.

Pierwsza, to placówki publiczne, które w momencie przejścia na naukę zdalną w końcu musiały unowocześnić swoje wysłużone strony. Druga, to szkoły prywatne (np. językowe lub oferujące kursy dla dorosłych), które nie miały wyjścia: musiały lepiej dostosować się do e-nauki, bo inaczej przestałyby zarabiać. Trzecia to z kolei szkoły, które miały już przyzwoite witryny, ale uznały, że to dobry moment, aby w końcu zabrać się na poważnie za rebranding…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – poradnik WordPress to największy system zarządzania treścią …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA