Optymalizacja strony pod urządzenia mobilne to w dużej mierze dostosowanie treści pod węższe ekrany. Sprawdź, które elementy na stronie warto usprawnić. Warto sobie zdać sprawę z tego, że optymalizacja strony pod urządzenia mobilne w obecnych czasach jest niesłychanie istotna. Nie mam tu na myśli dostosowania treści pod mniejsze ekrany smartfonów …
Zobacz więcej »SEO, jak wykorzystać praktycznie na blogu?
Każde działanie, zwłaszcza w biznesie, musi być celowe, zaplanowane i skrupulatnie przeprowadzone. Musimy racjonalnie przeanalizować, w jakim stanie znajduje się nasza firma, co jest naszymi celami krótko- i długoterminowymi, po czym ustalić strategię prowadzącą do realizacji tychże celów. Prowadzenie firmowego bloga jest jednym z elementów takiej strategii. Rozpoczynając pisanie musimy …
Zobacz więcej »Strona mobilna, czy strona responsywna?
Gwałtowny rozwój urządzeń mobilnych takich jak telefony i tablety spowodował to, że używamy ich coraz częściej zamiast standardowego komputera. Urządzenia, które kiedyś służyły jedynie do rozmowy są już tak naprawdę mini wersją komputera, coraz lepsze parametry powodują że sięgamy po nie w drodze sprawdzając informację w sieci. Jakie nie miłe …
Zobacz więcej »Jak ułatwić sobie tworzenie content marketingu, przydatne narzędzia
Content marketing nie jest łatwy. Na początku rzucasz się na niego i chcesz tworzyć lawinę treści. Jednak co chwilę napotykasz na nowe wyzwania: brak czasu na tworzenie treści i ich promocję, oprawa graficzna treści, SEO, redagowanie, research i jeszcze kilka innych zagadnień które musisz ogarnąć. Jak to mówią – im …
Zobacz więcej »Jak to jest? Mity i fakty o pracy zdalnej?
Wiele osób twierdzi, że żyjemy w czasach, gdzie możliwości jednostki są tak wielkie, jak jeszcze nigdy do tej pory. Mamy dostęp do ogromnej liczby informacji, Internet zbliżył nas do miejsc i informacji odległych, a same przemiany społeczne spowodowały, że zatarły się też pewne różnice i teraz nierzadko spełniają się, niczym …
Zobacz więcej »Jak personalizować newslettery – poradnik
Niedopasowanie treści do oczekiwań odbiorcy to jeden z większych grzechów, jakie dziś popełniają marketerzy. Skrzynki mailowe już dawno przestały być ogólnodostępne. Coraz częściej mail postrzegany jest jako prywatne miejsce, do którego adres znają tylko wybrani. Personalizować mailingi i newslettery! Dodatkowo pamiętać o unikalnych i użytecznych, a ponadto atrakcyjnych treściach. A …
Zobacz więcej »Jak zacząć zarabiać na blogu
Przeciętny dochód jakościowego blogera bez „nazwiska” to 2 do 4 tysięcy złotych. Nie licząc produktów otrzymanych w barterze od reklamodawców. Na blogu można zarabiać. Pytanie: jak zacząć? Prowadzenie bloga jest rozmową. Ważne, by prowadzić ją z pasją, znawstwem i stylem. A także wytrwale, bo blogowanie to zajęcie dla długodystansowców. Jeżeli …
Zobacz więcej »Dlaczego warto mieć komentarze na blogu i jak je zdobyć
Całkiem niedawno osoby z zacięciem literackim pisały głównie do szuflady lub dla grona najbliższych osób. Jedynie najbardziej utalentowanym i przebojowym autorom udawało się przekonać któregoś z wydawców, aby ich utwór ukazał się drukiem. Dziś wystarczy dostęp do Internetu, by móc na blogu publikować teksty na dowolny temat. Zalety blogowania Wykorzystanie …
Zobacz więcej »