Facebook stale się rozwija i aktualizuje swoje narzędzia reklamowe, tak aby użytkownicy mogli osiągać coraz bardziej zadowalające wyniki swoich kampanii reklamowych.
Nowy funkcjonalności to m.in. wsparcie dla GIF-ów w reklamach video, porównanie dat, szybkie ukrycie kolumn statystyk i wykres estymacji budżetu. Niestety w moim interfejsie reklamowym jeszcze nie widzę tych zmian.
Fragment artykułu, więcej przeczytasz na: https://dailyweb.pl
Odnośnie ciekawych artykułów o gifach – znalazłam taki o ( http://chcenawczoraj.pl/post/gif-i-marketing-ten-duet-rozumie-sie-coraz-lepiej ) i się zastanawiam czy to wszystko prawda? Czy gify na prawdę mają taki piorunujący efekt przy dobrym użyciu?
Zapoznałem się z artykułem, słuszna uwaga czy mają? Moim zdaniem mają, np.: mamy artykuł przykładowo o produkcie X, jeżeli przygotujemy odpowiednią animację w formacie .gif, czego nie zrealizujemy w innych formatach no chyba, że film (który zajmuje trochę przestrzeni dyskowej), to wzrok czytelnika i tak się zatrzyma na tym „arcydziele”, a jeszcze gra kolorów, które też wpływają na odbiór czytelnika, „widza” to może mieć rzeczywisty wpływ na konwersję. Proponuję zrobić eksperyment, napisać artykuł bez zdjęć (lub małe zdjęcia) i materiału wideo – a po środku migające cacko z linkiem do produktu – gwarantuje, że zwróci to uwagę czytelnika, no może nie każdego ale banery zawsze miały wpływ na poczytalność wyróżnionych treści, produktów itp…