Z ostatniej chwili

GIFy na Facebooku. Nowa forma reklamy

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Facebook stale się rozwija i aktualizuje swoje narzędzia reklamowe, tak aby użytkownicy mogli osiągać coraz bardziej zadowalające wyniki swoich kampanii reklamowych.

Nowy funkcjonalności to m.in. wsparcie dla GIF-ów w reklamach video, porównanie dat, szybkie ukrycie kolumn statystyk i wykres estymacji budżetu. Niestety w moim interfejsie reklamowym jeszcze nie widzę tych zmian.

Fragment artykułu, więcej przeczytasz na: https://dailyweb.pl

O Legiobiznes.pl

Legiobiznes.pl
Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Jak wypozycjonować swoją stronę samemu Efekty pozycjonowania, jak je sprawdzić Jak poprawić wyniki SEO bez dodatkowego budżetu

Jak wypozycjonować swoją stronę samemu? Efekty pozycjonowania, jak je sprawdzić? Jak poprawić wyniki SEO bez dodatkowego budżetu

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Jak wypozycjonować swoją stronę samemu – przypadek strony z usługami …

2 komentarze

  1. Avatar

    Odnośnie ciekawych artykułów o gifach – znalazłam taki o ( http://chcenawczoraj.pl/post/gif-i-marketing-ten-duet-rozumie-sie-coraz-lepiej ) i się zastanawiam czy to wszystko prawda? Czy gify na prawdę mają taki piorunujący efekt przy dobrym użyciu?

  2. Legiobiznes.pl

    Zapoznałem się z artykułem, słuszna uwaga czy mają? Moim zdaniem mają, np.: mamy artykuł przykładowo o produkcie X, jeżeli przygotujemy odpowiednią animację w formacie .gif, czego nie zrealizujemy w innych formatach no chyba, że film (który zajmuje trochę przestrzeni dyskowej), to wzrok czytelnika i tak się zatrzyma na tym “arcydziele”, a jeszcze gra kolorów, które też wpływają na odbiór czytelnika, “widza” to może mieć rzeczywisty wpływ na konwersję. Proponuję zrobić eksperyment, napisać artykuł bez zdjęć (lub małe zdjęcia) i materiału wideo – a po środku migające cacko z linkiem do produktu – gwarantuje, że zwróci to uwagę czytelnika, no może nie każdego ale banery zawsze miały wpływ na poczytalność wyróżnionych treści, produktów itp…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

DARMOWE OGŁOSZENIA