Ostrzeżenie od Google dla nieszyfrowanych stron
Nie masz na swojej stronie zainstalowanego bezpiecznego połączenia HTTPS? W takim przypadku bardzo możliwe, że już niedługo w przeglądarce Google Chrome będzie się wyświetlało na niej ostrzeżenie „NIEBEZPIECZNA”.
Jak informowaliśmy w styczniu, wraz z wprowadzeniem wersji Chrome 56, przeglądarka pokazuje w pasku adresu ostrzeżenia „Niezabezpieczona” na stronach bez szyfrującego certyfikatu SSL/TLS i posiadających pola logowania czy wprowadzania danych kart kredytowych. Tymczasem kilka dni temu Google wysłał do właścicieli witryn w narzędziu Search Console powiadomienie o planowanych ostrzeżeniach także dla stron zawierających formularze…
Czytaj więcej na: https://www.semtec.pl
Sprzedaż w inbound marketingu – jakie czynniki gwarantują sukces?
Jeszcze kilka lat temu to sprzedawcy wspierani przez działy marketingu „rozdawali karty”. Duża baza teleadresowa, kampania reklamowa w telewizji czy w prasie były podstawą aktywności promocyjnych marek.
Konsumenci, chcąc czy nie, musieli odnajdywać się w tej rzeczywistości. Dziś dotarcie z ofertą firmy do klientów, przyciągnięcie ich uwagi i przekonanie do zakupu odbywa się na nieco innych warunkach. Skąd taka zmiana? Zmienił się schemat zakupowy klientów. Czy zmienił się także Twój marketing?
Sprzedawca kontra klient
Czasy się zmieniły. Działy sprzedaży przestają kontrolować przepływ informacji w procesie zakupowym. Robią to natomiast klienci. Jeśli mają pytania o produkt lub usługę, mogą zapytać Google i natychmiast otrzymać odpowiedź, mogą opierać swoje decyzje na opiniach innych, korzystając przy tym z wielu różnych źródeł informacji. Wynik rozdania – klient 1, sprzedaż 0. Na szczęście gra się jeszcze nie skończyła…
Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl
Budowanie przewagi konkurencyjnej w internecie – najważniejsze aspekty
Prowadzenie biznesu uległo znacznej transformacji w ostatnich latach. Wszystko przez internet i jego wpływ na zachowania konsumentów. Jako świadomi odbiorcy wykorzystujemy internet do porównań, oceny i wyboru najlepszych dla nas ofert, produktów i usług.
Tym samym gwałtownie rośnie konkurencyjność niemal we wszystkich branżach i widać wyraźnie coraz większą dominację kilku podmiotów w obszarze sprzedaży przez internet.
Czemu tak się dzieje?
Jedną z poważniejszych przyczyn są różnice w kwestiach wiedzy i doświadczenia w obszarze marketingu internetowego. Mniejsze i średnie firmy, ale też duże tradycyjne koncerny, mają znaczne braki w wiedzy i odpowiedniej kadrze, która nie jest w stanie wykorzystać odpowiednio szans, jakie daje internet. Aby tę sytuację poprawić, firma musi przede wszystkim nabrać świadomości swoich braków, po czym przygotować plan…
Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl
Spada wartość e-mail marketingu. Programmatic i reklama wideo ostro w górę
W pierwszym kwartale 2017 roku nakłady na reklamę cyfrową wyniosły 890 mln zł – wynika z najnowszej fali bafdania AdEx. To o 85 mln zł więcej niż rok wcześniej w porównywalnym okresie. To wzrost o10 proc.
Kluczowy wpływ na taką dynamikę mieli gracze oraz segment ogłoszeń, które utrzymały dwucyfrowy wzrost, podczas gdy wśród pozostałych podmiotów na rynku dynamika wyniosła 3,7 proc.
– Rosnące wydatki na reklamę online i coraz większy jej udział w budżetach przeznaczanych na reklamę są dowodem doceniania tego sektora. Struktura nakładów pokazuje jednocześnie niejednolitą dynamikę wzrostu, przy czym największy notują globalni gracze – komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska…
Czytaj więcej na: https://interaktywnie.com
Nie masz pomysłu na newsletter? To narzędzie Ci pomoże
Wena. Coś, czego czasem brakuje nawet najbardziej kreatywnym głowom. Co zrobić, kiedy musimy na szybko przygotować jakąś kreację, a jak na złość nasz mózg nie może urodzić żadnego fancy pomysłu? Zainspirować się. Tylko uważaj: „zainspirować” nie oznacza „splagiatować”.
Na rynku jest kilka narzędzi, którego pomagają się zainspirować. Gdy doskwiera brak weny polecam przeglądanie Pinteresta, Instagrama, czy po prostu Google…
Czytaj więcej na: https://dailyweb.pl
8 dobrych praktyk dotyczących reklam elastycznych w Google
Reklamy elastyczne, od momentu ich wprowadzenia na szeroką skalę w 2016 roku, przyniosły prawdziwą rewolucję w kampaniach reklamowych GDN. Automatycznie dopasowują się do dostępnych miejsc reklamowych, w związku z czym kampanie nie są już ograniczone wyborem kilku formatów gotowych grafik.
Koszt ich stworzenia jest bardzo niski – wystarczą nawet zwykłe, już posiadane zdjęcia (oczywiście z zastrzeżeniem, że można ich użyć do takich działań). Z łatwością można też przygotowywać dodatkowe wersje tekstów reklamowych w kreacjach, nie dokładając przy tym pracy grafikom. Wygoda, uniwersalność oraz niskie nakłady czasowe i finansowe powodują, że coraz więcej klientów decyduje się na to rozwiązanie.
Teraz kiedy reklamy elastyczne zadomowiły się na polskim rynku reklamowym na dobre, można wskazać kilka najlepiej działających metod.
Po 1. Wykorzystanie potencjału nagłówka
Każda reklama elastyczna składa się z kilku składowych, dynamicznie dopasowywanych do miejsca reklamowego pod względem wielkości i wyglądu…
Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl