Dwa nowe rodzaje wpisów w Google Moja Firma
Google ponownie dodaje nowe funkcje do swojej wizytówki Moja Firma, tym razem skupiając się na wpisach, umożliwiających poinformowanie potencjalnych klientów oraz pozostałych użytkowników wyszukiwarki o nowościach w ofercie czy nadchodzących wydarzeniach. Dwa nowe rodzaje wpisów w Google Moja Firma to wpis z ofertą specjalną oraz produktowy – jak wyglądają i działają one w praktyce?
Wpis z ofertą
O tym rodzaju wpisu wspominaliśmy już na łamach eMarketing.pl, jednak wtedy nie był on dostępny dla wszystkich użytkowników. Wpis z ofertą pozwala poinformować klientów o aktualnej promocji. Tworząc ten typ wpisy możemy ustalić…
Więcej dowiesz się u źródła >SEO może być prostsze. Oto najlepsze narzędzia, które pomogą w pozycjonowaniu stron WWW
Działania SEO, kiedyś sprowadzane do kiepskiej jakości tekstów i spamerskich linków, dzisiaj wymagają wszechstronnej wiedzy nie tylko o algorytmach wyszukiwarki Google, ale i aspektach związanych z UX, link buildingiem i content marketingiem. Na szczęście, są już narzędzia, które pomagają SEO-wcom w codziennej pracy. Jakie? O tym specjalnie dla interaktywnie.com pisze Michał Bujała z agencji Semahead.
Google niechętnie dzieli się informacjami na temat tego, jak działa jego wyszukiwarka. Jej algorytmy są stale rozwijane i nie raz dochodzi do sytuacji, kiedy po większej zmianie okazuje się, że to co wczoraj przynosiło profity – dziś już jest mocno zdezaktualizowane.
Na szczęście na rynku istnieje wiele narzędzi, dzięki którym specjaliści SEO mogą monitorować, jak zachowują się strony po zmianach wprowadzanych przez Google. Za pomocą analizy można wnioskować, które elementy warto poprawić, aby zwiększyć widoczność witryny.
Paleta narzędzi każdego SEOwca jest bardzo szeroka. Zawiera ona programy sprawdzające kondycje i stan techniczny strony, a także te pozwalające spojrzeć na witrynę, w sposób jaki widzą ją roboty wyszukiwarek. Całość uzupełnia oprogramowanie monitorujące linki prowadzące do naszych witryn…
Więcej dowiesz się u źródła >10 korzyści jakie faktoring może przynieść Twojej firmie
Słyszałeś już o faktoringu, ale ciągle zastanawiasz się, jak ta usługa może wpłynąć na rozwój Twojej firmy? Poniżej znajdziesz 10 podstawowych korzyści płynących z faktoringu dla małych i średnich przedsiębiorców, jak i freelancerów czy jednoosobowych działalności gospodarczych.
1. Nie zamrażasz pieniędzy w fakturach, dzięki czemu masz środki na stałe opłaty, wypłaty dla pracowników, podatki, ZUS, itp. Masz też pieniądze na realizację kolejnych zleceń, bo nie musisz czekać, aż Twój Klient zapłaci za usługę, którą już dla niego wykonałeś. Wystawioną fakturę z długim terminem płatności przekazujesz do Faktora (firmy faktoringowej), a należne Twojej firmie pieniądze masz na koncie w niecałe 24h…
Więcej dowiesz się u źródła >Tego nie da Ci kredyt! Faktoring – korzystna alternatywa dla mikroprzedsiębiorców
Czym różni się faktoring od kredytu i dlaczego usługa ta z roku na rok wykorzystywana jest przez coraz większą rzeszę mikroprzedsiębiorców? Oto podstawowe różnice i powody, dla których Ty również powinieneś z niej skorzystać, jeśli masz firmę i chcesz ją rozwijać.
Faktoring to sposób finansowania działalności firmy, który w odróżnieniu od kredytu nie opiera się na posiadanym kapitale spółki czy twardych zabezpieczeniach. Jest źródłem finansowania udzielanym na podstawie faktur wystawionych za sprzedaż towaru lub realizację usługi i opiera się na renomie i wiarygodności oraz wypłacalności kontrahentów. Tym samym, wybierając faktoring przedsiębiorca korzysta de facto z zarobionych już przez siebie pieniędzy, co jest dla niego bezpieczniejsze niż pożyczka czy inne produkty bankowe…
Więcej dowiesz się u źródła >Skuteczne kampanie AdWords – kluczem algorytmiczna optymalizacja kampanii
Tempo rozwoju reklamy w Internecie, a szczególnie reklam Google AdWords, wzrasta nieustannie. Coraz więcej firm widząc zyski wynikające z tej formy promocji i drzemiący w nim potencjał, przeznacza większe środki budżetowe, by pozyskać nowych klientów. Z reguły wiąże się to ze wzrostem liczby wyświetleń reklamy i kliknięć w nią. Co za tym idzie, dysponując większą ilością danych trudniej przychodzi nam ich właściwa interpretacja. Łatwo jest porównać nam, która grupy reklam i słowa kluczowe mają najlepsze wyniki, ale czy wiemy (i jesteśmy tego pewni) jakie czynniki mają na to wpływ? Jeżeli chcesz stworzyć skuteczne kampanie AdWords musisz to wiedzieć!
Oczywiście, analizując samodzielnie wyniki kampanii dostrzegamy pewne zachowania – w jaki dzień czy porę dnia jest największy ruch na stronie, czy użytkownicy w Warszawie chętniej kupują nasze produkty niż internauci z Katowic, oraz czy warto inwestować równy budżet na reklamę skierowaną na urządzenia mobilne w porównaniu do reklam, których celem jest wyświetlanie się na komputerach…
Więcej dowiesz się u źródła >ROBOTS.TXT I SEKCJA META – DO CZEGO SŁUŻĄ I CZY SĄ POTRZEBNE?
To, czy Robots.txt jest potrzebny podczas pozycjonowania, jest kwestią sporną. Jedni mówią, że jest obowiązkowy, drudzy powiedzą, że w sumie z niego nie korzystają. Prawdą jednak jest, że potrafi być bardzo pomocny nie tylko w optymalizacji, ale właściwie w prawidłowym funkcjonowaniu naszej witryny. To samo można powiedzieć o sekcji META. Czym dokładnie jest Robots.txt i sekcja META, i do czego służą? Dowiedz się poniżej.
CZYM JEST ROBOTS.TXT?
Robots.txt jest plikiem będącym jednym z części Robots Exclusion Protocol. Jest on z pozoru niewielkim plikiem tekstowym, ale moc ma w sobie całkiem dużą. W dużym skrócie jego zadaniem jest wysyłanie botom informacje na temat tego, czego mają nie robić na naszej stronie internetowej. Misją botów jest wyszukiwanie informacji na danych witrynach, analizowanie ich całej treści i struktury, po czym indeksowanie wszystkich danych do bazy (katalogów) wyszukiwarki. Dzięki temu taka przeanalizowana strona internetowa jest umieszczana na konkretnej pozycji w wynikach wyszukiwarki…
Więcej dowiesz się u źródła >Google usunęło ze swojego indeksu ponad 80% zainfekowanych witryn
Google opublikowało dane dotyczące ich walki ze spamem. Możemy w nim przeczytać, że w 2017 roku z indeksu zostało usunięte ponad 80% zainfekowanych witryn.
Google informuje jednocześnie, że ściśle współpracuje z właścicielami najpopularniejszych CMSów tj. WordPress czy Joomla, aby pomóc im w walce ze spamem…
Więcej dowiesz się u źródła >Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online
W branży reklamowej można zaobserwować użycie nowych technologii, które marki wykorzystują w celu budowania przewagi nad konkurencją. Jak działa w tym obszarze sztuczna inteligencja i czy rzeczywiście jest przyszłością reklamy w świecie online?
Algorytmy sztucznej inteligencji pozwalają na zaawansowaną automatyzację i przewidywanie działań potencjalnego konsumenta. Maszyny, wykorzystując dane, uczą się identyfikować wzorce i powiązania, tak aby wyciągać wnioski, wykonywać działania i podejmować decyzje. Algorytmy maszynowego uczenia analizują dane, które konsumenci wpisują w wyszukiwarkach i na podstawie zaawansowanej analizy ich zachowań podsuwają produkty i rekomendacje…
Więcej dowiesz się u źródła >Content Marketing – zaniedbywane dziecko marketingu. Dlaczego warto się nim zająć?
W branży mówi się, że „content is a king” – jednak zdarza się, że detronizują go sami marketerzy, traktując CM jako opcjonalny dodatek do innych działań promujących markę. Z jakich powodów tak się dzieje? Dlaczego warto umieścić Content Marketing na liście priorytetowych działań? Poznaj konkretne argumenty.
Płaczesz przy filmikach Allegro? Zastanawiasz się, jak Wawel – jedna z wielu marek produkujących słodycze – przeobraziła się w nośnik pozytywnych emocji? To w dużej mierze zasługa właśnie Content Marketingu…
Więcej dowiesz się u źródła >DLACZEGO STRONA WWW NIE PRZYNOSI KLIENTÓW?
Stronę internetową można porównać do przedstawiciela handlowego. Jak głosi stare przysłowie: ” Jak Cie widzą tak Cie piszą “. Po dosłownie paru sekundach jesteśmy w stanie wyrobić sobie konkretną opinię na dany temat. Identycznie sprawa wygląda w przypadku strony internetowej. Tutaj także po krótkiej chwili obecności na witrynie, podświadomie wyrabiamy sobie opinię o właścicielu. Dlatego tak ważne jest aby nie zniechęcić potencjalnego klienta jakimiś drobnymi szczegółami. Jak tego dokonać? W poniższym artykule zebraliśmy kilka wskazówek.
1. STRONA WWW NIE JEST RESPONSYWNA
Od 2018 r. jest to obowiązkowa funkcjonalność, w którą powinny się wyposażyć wszystkie firmy. Brak strony dopasowanej do urządzeń mobilnych ciągnie za sobą poważne konsekwencje. Coraz to nowsze badania pokazują jak szybko rośnie liczba wyszukań na smartfonach czy tabletach. Niedostosowanie się do tych wymogów może zwiększyć współczynnik odrzuceń przez klientów ( taka osoba wejdzie na stronę i od razu z niej wyjdzie ), dodatkowo sam Google przychylniej patrzy na właścicieli stron, którzy poprawili wygodę przeglądania swoich stron. Zapowiedział on również, że mobilność witryny będzie najważniejszym czynnikiem wpływającym na jego poziom zaufania w oczach algorytmów, co przyczyni się również wzrostu lub spadku w wynikach wyszukiwania ( pozycjonowanie SEO )…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak wykryć i naprawić błędy 404?
Błąd 404 pojawia się w sytuacji, gdy strona zostanie usunięta. Jest to dość kłopotliwa sytuacja, ponieważ użytkownik nie odnajduje treści, której oczekiwał. Zniechęcony rezygnuje i wychodzi nie tylko bez zakupu, ale też powodując zwiększenie współczynnika odrzuceń. Jak więc szybko wykryć i naprawić błąd 404?
Czym jest błąd 404?
Błąd 404 to status http(s) informujący użytkownika o poprawnym połączeniu z serwerem, ale nie odnalezieniu zawartości wskazanej pod podanym adresem URL.
Artykuł jest rozwinięciem wpisu 404 – czy pojawienie się błędu 404 jest powodem do obaw?
Błąd 404 może powstać z winy użytkownika, gdy ten niepoprawnie wpisze adres w przeglądarce, lub z powodu serwera, tj.
- Podstrona została przeniesiona,
- Podstrona jest czasowo niedostępna (np. z powodu modernizacji)
- Gdy została usunięta…