Wysyłanie wiadomości do firm poprzez wizytówkę Google Moja Firma
W ciągu kilku ostatnich miesięcy usługa Google Moja Firma – pozwalająca tworzyć darmowe wizytówki, widoczne w wynikach wyszukiwania – zyskała sporo nowych funkcji. Wśród nich warto wymienić tę najnowszą, czyli wpisy (o których pisaliśmy więcej w tym miejscu), czy kreator prostych stron internetowych (tutaj można się zapoznać z przewodnikiem po tym narzędziu).Kolejna nowość – wiadomości – jest póki co dostępna jedynie dla firm oraz klientów ze Stanów Zjednoczonych, jednak można oczekiwać, że usługa ta wkrótce zostanie udostępniona w pozostałych krajach.
Wiadomości w Google Moja Firma
Aby skorzystać z nowej funkcji, właściciel firmy musi dodać numer telefonu (wiadomości są wysyłane w formie SMS-ów).
Źródło: seroundtable.com
Po jego aktywacji istnieje możliwość stworzenia wiadomości powitalnej, która automatycznie będzie przesyłana do klientów, którzy postanowią skontaktować się z firmą. Dodatkowo w miarę otrzymywania oraz odpowiadania na wiadomości, Google obliczy średni czas, jaki klient musi czekać na uzyskanie wiadomości zwrotnej…
Czytaj więcej na: https://www.emarketing.pl
JAK STWORZYĆ PRZYCIĄGAJĄCY TYTUŁ I NAUCZYĆ SIĘ WPŁYWAĆ NA LUDZI?
Dobry, mocny a nawet perswazyjny „Tytuł” to podstawa każdego artykułu, ogłoszenia, aukcji … Nawet najlepszy artykuł, ogłoszenie, czy choćby nawet aukcja sprzedażowa bez dobrego tytułu nie zagwarantuje Ci ruchu i skuteczności sprzedaży!
Sorry;
Wiem, że jesteś zabiegany i jak zwykle nie masz czasu, ale to właśnie teraz dobry moment abyś przeanalizował większość tytułów Twojej strony, ogłoszeń i aukcji internetowych wyciągając wnioski z poniższych wskazówek.
Jeśli;
Nie potrafisz napisać mocnego, przyciągającego tłumy „Tytułu” skorzystaj z klasyków, które wygenerowały sprzedaż różnych produktów na całym świecie za wiele milionów dolarów.
Klasyczne tytuły, które sprzedawały, sprzedają i sprzedawać będą:
Klasyk 1
W jaki sposób nowe odkrycie uczyniło z przeciętnej kobiety piękność?
Nie zmieniaj klasyka, dopasuj do Twojej branży:
W jaki sposób nowe …. uczyniło z ….
Czytaj więcej na: http://seobloczek.pl
Jak zoptymalizować swoją stronę dla Yandex – część 2
Zapoznawszy się z pierwszą częścią poradnika „Jak zoptymalizować swoją stronę dla Yandex”, przyjrzyjmy się kilku kluczowym poradom optymalizacji w Yandex.
Porady SEO dla wyszukiwarki Yandex
#1 Zoptymalizuj swój biznes dla wyszukiwań lokalnych
Yandex to wyszukiwarka uwarunkowana regionalnie, idealna dla lokalnego SEO (zwłaszcza w krajach WNP). Ale za pomocą kilku strategii możesz też wspomóc boty wyszukująće Yandex w przeszukiwaniu swojej strony podczas zapytań regionalnych. A oto, jak można to zrobić:
- Umieść na stronie pełny adres swojej firmy. Pamiętaj, aby podać tam jak najwięcej informacji, w tym: kraj, miasto, ulicę, kod pocztowy, numer telefonu itp. Unikaj dodawania informacji geograficznych w formie obrazów — boty Yandex przeszukują dane automatycznie, przekazując je do zapytań uzależnionych geograficznie.
- Dodaj adresy firmy w innych regionach. Jeżeli obawiasz się, że Yandex nie będzie w stanie zorientować się, kiedy przedstawić konkretny wynik wyszukiwania dla danego regionu, nie martw się. Po prostu podaj wszystkie adresy swoich oddziałów, a wyszukiwarka Yandex automatycznie dostarczy niezbędne wyniki w oparciu o adres IP.
- Unikaj ukrywania treści specyficznych dla danego regionu przez adres IP. Jeżeli jakaś część twojej strony odnosi się np. do Odessy, a użytkownik szuka Kijowa, nie ukrywaj stron dotyczących Odessy w plikach robots.txt czt .htaccess. Boty Yandex automatycznie odsieją dane i przedstawią strony dotyczące Kijowa.
- W tagach umieść słowa specyficzne dla regionu. Sprawdź czy twój tytuł, tagi H1-H6 i inne zawierają przynajmniej część informacji geograficznych. To bardzo pomoże botom Yandex. Rozsądne będzie również zamieszczenie tych informacji w treści i w adresie URL.
#2 Unikaj manipulowania zachowaniem użytkowników
Yandex bardzo poważnie traktuje zachowanie użytkowników i zaangażowanie (po Angielsku), surowo karząc witryny, które próbują manipulować tymi czynnikami rankingowymi. Na przykład, Yandex może z łatwością ukarać twoją stronę za nienaturalne komentarze i spam.
Najbardziej niebezpieczne jest korzystanie z oprogramowania i wtyczek naśladujących zachowanie użytkowników, takie jak fałszywe odwiedziny stron, konwersje i imitowanie wewnętrznych odwiedzin ze strony na stronę. Yandex potrafi zlokalizować takie oprogramowanie i obniżyć ranking strony za metody spamowe (po Angielsku)…
Czytaj więcej na: https://blog.majestic.com
SEO – strefa blogera?
Blogosfera to obszar, który w ostatnich latach mocno zyskał na znaczeniu. Blogi stały się nie tylko dochodowym biznesem, narzędziem marketingowym i komunikacyjnym, zupełnie nowym obszarem dla rynku lifestyle’owego, ale także okazały się mieć ogromny potencjał opiniotwórczy.
Nic więc dziwnego, że ich ilość z roku na rok jest coraz większa. Sieć jest przepełniona blogami, a nowi twórcy mają coraz większy problem z zaistnieniem w wirtualnej przestrzeni. Prócz oryginalnego pomysłu na własny blog, dogłębnej znajomości tematu i „lekkiego pióra” blogger musi posiadać więc nową umiejętność – znajomość SEO.
Zacznij od jakości
Zaczynając prowadzenie swojego bloga, warto zwrócić uwagę na jego profil tematyczny. Oczywiście nie ma nic złego w pisaniu na temat już dość popularny (znalezienie tematu dotychczas nieopisanego może być trudne ;)) – warto jednak zadbać o jakość jego realizacji. Po pierwsze zwróćmy uwagę na to, by nasze artykuły były odpowiedziami na pytania o wciąż dużym zapotrzebowaniu czytelników. Postarajmy się także, by temat, który podejmujemy, został poruszony w sposób unikatowy, czyli taki, który nie tylko zainteresuje czytelników, ale także zachęci ich do dyskusji na dany temat. Dbajmy także o regularność publikowanych treści oraz ich poprawność językową.
Kluczowe są… słowa?
Pisząc tekst na swojego bloga, musimy pamiętać o słowach kluczowych – zastanów się przed stworzeniem treści, które frazy będą do niej pasować. Tytuł artykułu to istotny z punktu widzenia SEO aspekt bloga – zadbajmy o to, by zawierał on słowa kluczowe. Dobrym pomysłem jest także określenie, na jakie pytania czytelnika odpowie twój artykuł – warto zawrzeć je w tytule, a tym samym umożliwić internaucie znalezienie po nim naszego tekstu. Pamiętajmy, że w przypadku bloga możesz stosować zarówno frazy ogólne, jak i long tail. Jeśli jednak nie potrafimy opracować samodzielnie listy fraz odpowiednich dla naszego bloga, warto skonfrontować podejrzenia ze specjalistycznymi narzędziami, jak chociażby planer Google czy SEMSTORM. Dzięki niemu możemy sprawdzić, po wpisaniu jakich fraz znajdziemy twojego bloga – możemy także skutecznie monitorować konkurencję…
Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl