Z ostatniej chwili
Google, nowe narzędzie do mierzenia wydajności stron. Wyszukiwarka Google z naciskiem na komentarze Ranking wyszukiwarek w Polsce

Google, nowe narzędzie do mierzenia wydajności stron. Wyszukiwarka Google z naciskiem na komentarze? Ranking wyszukiwarek w Polsce

Google wprowadza nowe narzędzie do mierzenia wydajności stron

Google nie lubi mówić o szczegółach działania swoich algorytmów, ale często wychodzi z inicjatywą, aby pomóc właścicielom stron internetowych w polepszeniu user experience swoich witryn.

Dlatego też podczas Chrome Dev Summit w San Francisco, które miało miejsce między 11 a 12 listopada tego roku, Google ogłosiło wydanie narzędzia o nazwie Web.dev. Narzędzie to daje możliwość developerom poszerzać swoją wiedzę oraz rozpoznawać i rozwiązywać problemy z ich stronami internetowymi…

Więcej dowiesz się u źródła >

Wyszukiwarka Google z komentarzami? To niewykluczone

Co byście powiedzieli na to, by na stronie wyników wyszukiwania Google pojawiały się komentarze innych użytkowników? Nie jest wykluczone, że tak właśnie się stanie.

Komentarze w Internecie są niezwykle istotne. To dzięki nim użytkownicy mogą wyrażać swoje opinie, jak i pomagać innym. Nie dziwi więc, że firma Google rozważa dodanie ich do wyników wyszukiwania…

Więcej dowiesz się u źródła >

Ranking najpopularniejszych wyszukiwarek w Polsce – wrzesień 2018

Już od wielu lat wyszukiwarka Google uznawana jest za najpopularniejszą w Polsce. Z jej pomocy korzysta około 95% polskich użytkowników i można uznać, że jest to oferta całkowicie bezkonkurencyjna. Google proponuje również użytkownikom szereg dodatkowych, dedykowanych usług, dzięki którym korzystanie z sieci jest jeszcze bardziej intuicyjne i pomocne. Wyszukiwarka jest też wykorzystywana jako domyślna w większości polskich przeglądarek internetowych.

Najpopularniejsze wyszukiwarki w Polsce – wrzesień 2018:

  • Google – 95,5%…
Więcej dowiesz się u źródła >


SKĄD RÓŻNICE W WYNIKACH WYSZUKIWANIA GOOGLE?

Czy zastanawialiście się kiedykolwiek, skąd się biorą różnice w wynikach wyszukiwania Google? Kwestią nie jest tylko historia otwieranych stron czy lokalizacja. Istnieją także inne narzędzia manipulujące wynikami organicznymi.

Wydawać by się mogło, że osobom wpisującym to samo zapytanie w okno wyszukiwarki Google powinny wyświetlać się identyczne wyniki wyszukiwania. Tak jednak nie jest, a głównym powodem jest fakt, że Google dobiera odpowiedzi analizując konkretnego użytkownika. Innymi słowy to, co wyświetli się Tobie w wynikach wyszukiwania na daną frazę zależy od tego, jak wcześniej zachowywałeś się surfując po sieci. Co dokładnie Google bierze pod uwagę pozycjonując nam odpowiedzi na nasze zapytania?…

Więcej dowiesz się u źródła >

Google Ads dla sklepów internetowych. Które kampanie wybrać?

Pytanie o zasadność wykorzystania Google Ads w promocji sklepu internetowego w ogóle tutaj nie padnie. Reklama w Internecie to aktualnie absolutny must have dla branży e-commerce, a Google Ads dostarcza możliwości idealnie do niej dopasowane. Właściciele sklepów internetowych, którzy dążą do jego rozwoju, powinni postawić sobie inne pytanie – które typy kampanii będą najbardziej odpowiednie?

Poniższa prezentacja możliwości poszczególnych rodzajów kampanii pomoże Ci podjąć właściwą decyzję!…

Więcej dowiesz się u źródła >


Integracja strony z social media – 9 praktycznych porad

Chcesz zacząć przygodę z social media? A może Twoja firma posiada już profile na portalach społecznościowych i zastanawiasz się jak zintegrować je ze stroną internetową? Przedstawiamy dziewięć praktycznych porad, które mogą okazać się pomocne!

Jak wynika z raportów Statista z lipca 2018 roku, na całym świecie z serwisów społecznościowych korzysta ponad 2 miliardy użytkowników. Według przewidywań, ta liczba będzie rosnąć proporcjonalnie do wzrostu popularności urządzeń mobilnych i samych portali. W związku z tym media społecznościowe są dobrym narzędziem do budowania markizwiększania rozpoznawalności oraz pozyskiwania nowych klientów i fanów. Realizacja powyższych celów, za pomocą kanałów social media, wpływa także pozytywnie na pozycję strony w wyszukiwarkach Google

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – poradnik WordPress to największy system zarządzania treścią …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA