Google wprowadza nowe narzędzie do mierzenia wydajności stron
Google nie lubi mówić o szczegółach działania swoich algorytmów, ale często wychodzi z inicjatywą, aby pomóc właścicielom stron internetowych w polepszeniu user experience swoich witryn.
Dlatego też podczas Chrome Dev Summit w San Francisco, które miało miejsce między 11 a 12 listopada tego roku, Google ogłosiło wydanie narzędzia o nazwie Web.dev. Narzędzie to daje możliwość developerom poszerzać swoją wiedzę oraz rozpoznawać i rozwiązywać problemy z ich stronami internetowymi…
Więcej dowiesz się u źródła >Wyszukiwarka Google z komentarzami? To niewykluczone
Co byście powiedzieli na to, by na stronie wyników wyszukiwania Google pojawiały się komentarze innych użytkowników? Nie jest wykluczone, że tak właśnie się stanie.
Komentarze w Internecie są niezwykle istotne. To dzięki nim użytkownicy mogą wyrażać swoje opinie, jak i pomagać innym. Nie dziwi więc, że firma Google rozważa dodanie ich do wyników wyszukiwania…
Więcej dowiesz się u źródła >Ranking najpopularniejszych wyszukiwarek w Polsce – wrzesień 2018
Już od wielu lat wyszukiwarka Google uznawana jest za najpopularniejszą w Polsce. Z jej pomocy korzysta około 95% polskich użytkowników i można uznać, że jest to oferta całkowicie bezkonkurencyjna. Google proponuje również użytkownikom szereg dodatkowych, dedykowanych usług, dzięki którym korzystanie z sieci jest jeszcze bardziej intuicyjne i pomocne. Wyszukiwarka jest też wykorzystywana jako domyślna w większości polskich przeglądarek internetowych.
Najpopularniejsze wyszukiwarki w Polsce – wrzesień 2018:
- Google – 95,5%…
SKĄD RÓŻNICE W WYNIKACH WYSZUKIWANIA GOOGLE?
Czy zastanawialiście się kiedykolwiek, skąd się biorą różnice w wynikach wyszukiwania Google? Kwestią nie jest tylko historia otwieranych stron czy lokalizacja. Istnieją także inne narzędzia manipulujące wynikami organicznymi.
Wydawać by się mogło, że osobom wpisującym to samo zapytanie w okno wyszukiwarki Google powinny wyświetlać się identyczne wyniki wyszukiwania. Tak jednak nie jest, a głównym powodem jest fakt, że Google dobiera odpowiedzi analizując konkretnego użytkownika. Innymi słowy to, co wyświetli się Tobie w wynikach wyszukiwania na daną frazę zależy od tego, jak wcześniej zachowywałeś się surfując po sieci. Co dokładnie Google bierze pod uwagę pozycjonując nam odpowiedzi na nasze zapytania?…
Więcej dowiesz się u źródła >Google Ads dla sklepów internetowych. Które kampanie wybrać?
Pytanie o zasadność wykorzystania Google Ads w promocji sklepu internetowego w ogóle tutaj nie padnie. Reklama w Internecie to aktualnie absolutny must have dla branży e-commerce, a Google Ads dostarcza możliwości idealnie do niej dopasowane. Właściciele sklepów internetowych, którzy dążą do jego rozwoju, powinni postawić sobie inne pytanie – które typy kampanii będą najbardziej odpowiednie?
Poniższa prezentacja możliwości poszczególnych rodzajów kampanii pomoże Ci podjąć właściwą decyzję!…
Więcej dowiesz się u źródła >Integracja strony z social media – 9 praktycznych porad
Chcesz zacząć przygodę z social media? A może Twoja firma posiada już profile na portalach społecznościowych i zastanawiasz się jak zintegrować je ze stroną internetową? Przedstawiamy dziewięć praktycznych porad, które mogą okazać się pomocne!
Jak wynika z raportów Statista z lipca 2018 roku, na całym świecie z serwisów społecznościowych korzysta ponad 2 miliardy użytkowników. Według przewidywań, ta liczba będzie rosnąć proporcjonalnie do wzrostu popularności urządzeń mobilnych i samych portali. W związku z tym media społecznościowe są dobrym narzędziem do budowania marki, zwiększania rozpoznawalności oraz pozyskiwania nowych klientów i fanów. Realizacja powyższych celów, za pomocą kanałów social media, wpływa także pozytywnie na pozycję strony w wyszukiwarkach Google…
Więcej dowiesz się u źródła >