Z ostatniej chwili
google search Lista grzechów Google. Najlepsze narzędzia SEO. Jak stworzyć skuteczny formularz kontaktowy. Jak zbudować swoją markę
google search Lista grzechów Google. Najlepsze narzędzia SEO. Jak stworzyć skuteczny formularz kontaktowy. Jak zbudować swoją markę

Google search Lista grzechów Google. Najlepsze narzędzia SEO. Jak stworzyć skuteczny formularz kontaktowy. Jak zbudować swoją markę?

Lista grzechów Google. Czy wyszukiwarka manipuluje wynikami?

Wbrew temu, co twierdzi Google, ludzie mają wpływ na wyniki wyświetlane w wyszukiwarce. Tak przynajmniej przekonuje „The Wall Street Journal” prezentując wyniki swojego śledztwa.

Dokumenty WSJ przekonują, że Google przeszło bardzo dużą transformację. Od firmy, w której pokładano dużą nadzieję w działania algorytmów, do takiej, która aż za mocno ingeruje w to, co serwuje swoim użytkownikom. Raport, na poparcie tej tezy, przekazuje m.in. informacje o liczbie aktualizacji w poszczególnych latach. Zgodnie z nim, w minionym roku pojawiło się 3200 zmian w algorytmach wyszukiwarki. Jeszcze w 2010 było ich 500…

Więcej dowiesz się u źródła >

15 najlepszych narzędzi SEO, z których korzystają pozycjonerzy

Analiza konkurencji, optymalizacja techniczna serwisu czy dobór słów kluczowych – te i inne elementy pracy pozycjonera wymagają nie tylko precyzji, ale również czasu niezbędnego do realizacji zadania. Aby profesjonalnie wykonywać obowiązki, w pracy wykorzystujemy liczne narzędzia SEO. Niektóre uruchamiamy sporadycznie, inne ratują nam życie każdego dnia. Oto moja subiektywnych lista najlepszych narzędzi do pozycjonowania, z których korzystają specjaliści w Grupie TENSE.

Najlepsze narzędzia SEO

W pierwszej części artykułu przedstawię listę najlepszych narzędzi używanych przez specjalistów SEO w codziennej pracy. Znajdą się wśród nich zarówno darmowe, jak i płatne programy oraz aplikacje. W kolejnej części omówię ciekawe wtyczki, które potrafią znacznie ułatwić pracę nad optymalizacją czy doborem słów kluczowych. Kolejność w obu zestawieniach jest zupełnie losowa – wszystkie poniższe narzędzia doskonale spełniają swoje zadanie i są niezastąpione w pracy specjalisty SEO…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak stworzyć skuteczny formularz kontaktowy na stronę? Optymalizacja formularza w praktyce

Z pewnością możemy przyznać, że najczęściej spotykanym miejscem konwersji na stronach internetowych są formularze. W zależności od typu serwisu, branży, czy miejsca na stronie, możemy wyróżnić wśród nich wiele rodzajów – zaczynając od kontaktowych, czy rezerwacyjnych, kończąc na formularzach zamówienia w sklepie internetowym.

W zasadzie korzystając z wszelkich usług w internecie każdy z nas wypełnia je na co dzień. Jednak pomimo ogólnie przyjętych standardów i funkcjonujących praktyk związanych z projektowaniem formularzy na stronach internetowych wciąż można spotkać te kiepsko dostosowane, które nie spełniają swojej roli i powodują zniechęcenie użytkowników. Zatem, jak projektować skuteczne formularze?…

Więcej dowiesz się u źródła >

W jaki sposób zbudować swoją markę wykorzystując personal branding?

Budowa własnej marki i jej wizerunku to obecnie trend, który niestety nie jest jeszcze powszechnie wykonywany w naszym kraju. Z tego powodu przygotowaliśmy artykuł, w którym poruszymy temat personal brandingu i podpowiemy, w jaki sposób należy pracować nad odpowiednią promocją własnej marki i jej rozpoznawalnością w oczach klientów. Wyjaśnimy też, dlaczego praca nad rozwojem własnej marki jest obecnie wymogiem, a w niektórych branżach jedynym sposobem na przetrwanie firmy, wśród wszechobecnie panującej konkurencji.

Personal branding i „marka” – czym jest i dlaczego to takie ważne?

Personal branding to w wolnym tłumaczeniu marka osobista. To sposób na traktowanie siebie, jako produkt najlepszej jakości oraz promowanie własnej osoby w celu zbudowania własnej marki. Tak jak podczas projektowania nowego samochodu czy kosmetyku, w momencie produkcji firmy dwoją się i troją, aby był najlepszej jakości i spełniał wymogi klientów, tak szkolimy i promujemy własną osobę, aby móc jak najlepiej sprzedać swoje usługi. Choć najczęściej reklamy, które widzimy, promują różnego rodzaju produkty, to na świecie istnieje wiele brandów personalnych, które są rozpoznawalne dzięki znanemu nazwisku i świetnie prosperują, sprzedając swoje (lub cudze) produkty oraz usługi…

Więcej dowiesz się u źródła >


Nowa strona internetowa nie przyciąga klientów? Pora wdrożyć pozycjonowanie w Google!

Reklama w internecie już dawno prześcignęła tę tradycyjną. Jest nie tylko bardziej powszechna, ale zmienia sposób postrzegania promocji, przynosząc znacznie więcej korzyści. Marketing prowadzony online wzbudza zainteresowanie konkretnych osób, nie ogółu. Jest kierowany bezpośrednio do potencjalnych klientów, a co za tym idzie, wysoce skuteczny. Właśnie dlatego właściciele stron firmowych tak chętnie decydują się na ich pozycjonowanie. Wiedzą oni, że pojawiając się w organicznych wynikach wyszukiwania, pozyskają klientów i rozwiną biznesowe skrzydła. Ty też możesz to zrobić!

Postaw na pozycjonowanie i bądź obecny online, a Twoja firma zacznie przynosić zyski

Jest kilka sposobów na to, aby pokazać się użytkownikom internetu. Jednym z nich są płatne reklamy Google Ads, innym kampanie reklamowe w mediach społecznościowych, kolejnym marketing szeptany. Każdy może stanowić źródło ruchu, prowadzącego do naszej strony internetowej. Jak się okazuje, najskuteczniejszym sposobem przyciągania klientów nie są typowe reklamy, lecz wyświetlanie się wysoko w wyszukiwarce. Wyniki organiczne działają na odbiorców, niczym magnes…

Więcej dowiesz się u źródła >

Dlaczego nie widzę swojej reklamy produktowej?

Wiesz już, dlaczego nie widzisz swoich reklam w Sieci wyszukiwania i w Sieci reklamowej. A jeśli jednak jeszcze tego nie wiesz, to koniecznie przeczytaj nasze poprzednie wpisy (w sieci wyszukiwania tutaj i w sieci reklamowej tutaj). Pamiętaj, że część powodów w przypadku reklam produktowych się powtarza, gdyż są to wspólne przyczyny niewyświetlania reklam.

1. Brak budżetu na koncie Google Ads – Jeżeli budżet przesłany na konto już się skończył lub karta kredytowa zawiodła, to reklamy nie będą wyświetlane. Brak środków jest częstą przyczyną braku wyświetleń reklamy.
2. Ograniczony budżet dzienny kampanii – W temacie środków warto również zweryfikować, czy kampania nie ma ograniczonego budżetu. Sprawdzisz to na poziomie kampanii w kolumnie „Stan”. Jest to jeden z częstszych powód ograniczonego wyświetlenia reklam PLA…

Więcej dowiesz się u źródła >

Buyer Persona – jak precyzyjnie trafiać do klienta?

W dzisiejszym natłoku informacji szybkie znalezienie informacji nierzadko przypomina poszukiwania igły w stogu siana. Jako konsumenci chcemy otrzymywać jak najlepiej dopasowane klimaty w jak najkrótszym czasie. Dlatego też wdrażamy coraz to nowsze narzędzia analityczne i automatyzujące. Marketerzy z kolei, dwoją się i troją w tworzeniu chwytliwych kampanii.

Nie jest odkryciem fakt, że inaczej rozmawia się z nastolatkiem, a inaczej z osobą dorosłą czy starszą. Różnice w komunikacji będą występować też wśród kobiet i mężczyzn, ponieważ kierują się innymi pobudkami, a także inaczej wygląda ich proces decyzyjny…

Więcej dowiesz się u źródła >

ZANIM ODRZUCISZ TEKST COPYWRITERA… PRZECZYTAJ TEN ARTYKUŁ

„Aby marka rosła w siłę, a klientowi żyło się lepiej” – takie motto na pulpicie ma każdy handlowiec i każdy SEO-wiec, a copywriter powtarza je przez sen, by rano z zapałem zasiąść do pracy nad tekstem na stronę, blog, zaplecze, portal i wszędzie tam, gdzie da się promować najlepszy pod słońcem produkt lub usługę.

Takiej „rzeczywistości” oczekuje klient i dlatego każda rysa na tym wyobrażeniu to powód do niezadowolenia, narzekań i często niesprawiedliwych ocen, w których świetle cała praca agencji to nic nie warte działania oparte o słabe teksty, które w najlepszym wypadku „pisał absolwent trzeciej klasy podstawówki ze zdiagnozowaną dysortografią”. O tak, można się nasłuchać. SEO copywriting pada ofiarą nagonki niezadowolonych klientów, którzy chcieliby dostać prozę co najmniej Sienkiewicza, a otrzymują grafomańskie popisy amatora, co się nie zna, a się wypowiada… Oj, dostaje się autorom treści, których zadaniem jest pisanie pod SEO, czyli szczególną formę tworzenia contentu na potrzeby optymalizacji pod wyszukiwarki Google…

Więcej dowiesz się u źródła >

Czy PR może wpłynąć na SEO

Ostatnie lata sprawiły, że internet stał się narzędziem potrzebnym praktycznie do każdych działań – nie tylko w życiu codziennym, ale również w biznesie. Bez dobrze zaznaczonej w sieci obecności marka wydaje się niemal nie istnieć. Jak jednak można budować i utrzymać pozytywny wizerunek marki w sieci? Czy wystarcza do tego tylko SEO? Czy może jedynie PR? Jak i po co w ogóle łączyć strategię SEO z PRową?

Działania SEO to, patrząc bardzo skrótowo, optymalizacja stron internetowych pod kątem wyszukiwarek. Są to wszystkie czynności, które wykonujemy, aby witryna zajmowała wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania. Dobrze prowadzone działania SEO korzystnie wpływają na ruch na stronie oraz widoczność w sieci. Uproszczony schemat tego, co składa się na działania SEO, wygląda następująco…

Więcej dowiesz się u źródła >

Optymalizacja kampanii Adwords (Google Ads) – Jak NIE analizować danych

Poniżej przedstawiamy hipotetyczną sytuację, której rezultat dla wielu z Was z pewnością będzie brzmiał znajomo.

Prowadzimy kampanię Google Ads dla sklepu internetowego, której miesięczne wydatki osiągają około 2000 zł. W skali jednego dnia, kampania wydaje więc średnio 66 zł. Przeciętny koszt kliknięcia to w tym wypadku 1 zł, więc generuje ona dziennie około 66 wejść na promowaną witrynę. Współczynnik konwersji wyniósł 1%, co oznacza, że średnio 1 na 100 użytkowników dokonuje zakupu…

Więcej dowiesz się u źródła >

Chatboty i najczęściej popełniane błędy, czyli czego unikać wdrażając automatyzację

Prześcigasz się z konkurencją w poszukiwaniu niebanalnych rozwiązań, tworzeniu wyjątkowych produktów i szybkości obsługi klienta? Każdy z nas zna dobrze tę adrenalinę, która towarzyszy rynkowej rywalizacji.

W ciągu ostatnich kilku sezonów przeniosła się ona również na wdrażanie rozwiązań w obszarze komunikacji digitalowej, które pojawiają się sukcesywnie w firmach z różnych branż. Dziś praktycznie każdy chce posiadać dedykowanego przedsiębiorstwu chatbota – wirtualnego asystenta, pracującego o każdej porze dnia i nocy. Nierzadko chcąc wyprzedzić konkurencję, kierujemy się ogromnym pośpiechem, który niestety nie jest wskazany. Często to on jest przyczyną popełniania kardynalnych błędów już na etapie projektowania wirtualnego asystenta, które później przekładają się na niezadowolenie ze strony jego użytkowników…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – poradnik WordPress to największy system zarządzania treścią …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA