Jak dobrać słowa kluczowe do pozycjonowania – te i inne przypadki na podstawie kilku serwisów
Analizując serwis pod kątem przeprowadzanego audytu SEO jednym z etapów jest właściwy dobór słów kluczowych. Jak dobrac słowa kluczowe do pozycjonowania to ważna rzecz – no tutaj Ameryki się nie „przykryję”. Łatwo jest, kiedy takie słowa kluczowe otrzyma się od klienta, gorzej gdy klient powie „zdaję się na Waszą wiedzę i doświadczenie”. Słowa kluczowe, szczególnie przy optymalizacji sklepu internetowego, to podstawowa rzecz przy audycie.
1. Słowa kluczowe, ogon i dodatkowe podstrony
a) Mały gracz
Pan Zenek, który prowadzi sklep z biżuterią, który zna konkurencję, rynek, perfekcyjnie podaje Nam wszystkie dane. I otrzymujemy następujące słowa kluczowe: pierścionki, brylanty, złoto białe, obrączki ślubne i tak dalej. Wszystko pięknie podane tylko, że seowiec zaczyna łysieć (osiwiał przy pierwszym słowie kluczowym)…
Więcej dowiesz się na: https://seo.zgred.pl
7 najczęstszych błędów w obszarze UX w polskich portalach internetowych
Przeprowadzając audyty stron internetowych klientów spotykam się z różnego rodzaju nieprawidłowościami w obszarze UX. Choć użyteczność jest coraz częściej brana pod uwagę przy projektowaniu witryn, to niestety nadal można na nich spotkać wiele błędów, a niektóre powtarzają się na tyle często, że warto o nich wspomnieć.
1. Brak breadcrumbs
W rozbudowanych portalach, składających się z wielu warstw podstron, łatwo o zagubienie. Dla użytkownika ważne jest, by w każdej chwili wiedział w którym miejscu aktualnie się znajduje oraz aby mógł w każdej chwili dotrzeć w pożądane miejsce…
7 najczęstszych błędów w obszarze UX w polskich portalach internetowych
Więcej dowiesz się na: https://marketingdlaludzi.pl
Czym jest wskaźnik ROI i jak go mierzyć w odniesieniu do reklamy w sieci?
Wskaźnik zwrotu z inwestycji czyli w skrócie ROI służy przede wszystkim do mierzenia opłacalności działań prowadzonych w biznesie, a szczególnie dotyczy kampanii reklamowych. W uproszczeniu pozwala to na sprawdzenie czy dane przedsięwzięcia przynoszą korzyści czy straty oraz jakie formy reklamy są najlepsze.
Na czym opiera się mierzenie ROI?
Wyliczanie wskaźnika zwrotu czyli ROI jest oparte o posiadanie pewnych danych takich jak poniesione koszty oraz przychody. W przypadku sklepów internetowych dość łatwo jest określić takie dane jednak w przypadku niektórych serwisów i portali internetowych już tak nie jest. Otóż pewne strony nastawione są na generowanie ruchu i liczy się tutaj samo wejście użytkownika…
Więcej dowiesz się na: https://blog.seosklep24.pl
Reklamy na Amazon – docieraj do zagranicznych klientów
Reklamujesz się w AdWords, na Facebooku i próbujesz dotrzeć do jak największej ilości klientów? Amazon oferuje sprzedawcom możliwość zaprezentowania swoich produktów i zwiększenia ich możliwości na rynku dzięki różnorodnym funkcjom. Jeśli planujesz sprzedawać lub sprzedajesz swoje produkty za granicą, to coś dla Ciebie.
Amazon Seller Central
Amazon oferuje dostęp do swoich serwisów po uprzednim zarejestrowaniu konta w systemie Amazon Seller Central. Przy rejestracji konta na Europę dostępne są wszystkie europejskie serwisy Amazona – Wielka Brytania, Hiszpania, Francja, Niemcy i Włochy. Można wybrać wszystkie rynki i języki lub skupić się tylko na jednym…
https://www.devagroup.pl/blog/reklamy-na-amazonie
Więcej dowiesz się na: https://www.devagroup.pl
SPRAWDŹ KIEDY UŻYTKOWNICY OPUSZCZAJĄ TWOJĄ STRONĘ, CZYLI WSPÓŁCZYNNIK WYJŚĆ W PRAKTYCE
Bounce rate, czyli współczynnik odrzuceń to jeden z najważniejszych wskaźników, w raportach Google Analytics monitorowanych przez marketingowców. O powodach wysokiego współczynnika pisałem kilka miesięcy temu w artykule „średni czas spędzony na stronie i bounce rate” . Dziś natomiast skupmy się na kwestii tematycznie pokrewnej jednak przedstawiającej nieco inny problem, do rozwiązania którego podejść musimy również z innej strony. Mowa tu o współczynniku wyjść.
Współczynnik wyjść w Google Analytics
Współczynnik wyjść informuje nas o tym, dla jak dużego procenta osób, które odwiedziły daną podstronę stała się ona jednocześnie stroną wyjścia. Im wyższy wskaźnik tym oczywiście gorzej świadczy o danej stronie w obrębie Twojego serwisu. Współczynnik ten daje nam prosty obraz tego, nad którymi podstronami należy popracować i – przede wszystkim – dokładnie sprawdzić pod kątem user experience i prawidłowego funkcjonowania technicznego…
Więcej dowiesz się na: http://lepiej-widoczni.pl